Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit poistaa yhden kotityön maailmasta kokonaan, mikä se olisi?

Vierailija
30.09.2019 |

Hypoteettisessa tilanteessa siis tuota poistettua kotityötä ei enää koskaan tarvitsisi, vaan arki sujuisi ilmankin.

Oma vastaukseni: kaupassa käyminen ja ruokahuolto yleensä. En vaan JAKSA enää rahdata kasseja kaupasta niska väärällään monta kertaa viikossa.

Kommentit (230)

Vierailija
201/230 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin vallan mainiosti jos imurointia ei tarvittaisi. Pölyä ja kissanhiekkaa ei vaan kertakaikkiaan olisi, eli ne häviäisivät itsestään!

Vierailija
202/230 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astioiden kuivaaminen. Varsinainen käsin tiskaaminen on ihan kohtuullisen mukavaa mutta voisipa kuivausvaiheen jättää pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/230 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten kampaus

Vierailija
204/230 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S*e*k*s*i

Vierailija
205/230 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S*e*k*s*i

Ei sitä vaan enää jaksa iltaisin kaikkien muiden kotitöiden jälkeen.

Vierailija
206/230 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PuuCeen tyhjennys

Vierailija
207/230 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattioiden pesu, ainoa tapa millä oikeasti saa puhtaaksi on konttaamalla rätin kanssa lattialla eikä sitä  jaksa kauhean usein tehdä

Vierailija
208/230 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperirullan vaihto telineeseen. Niiiin kyllästynyt siihen. Ja miksi se loppuu aina vain silloin kun minä istun pöntöllä?? Vai eikö mies käytä paperia silloin kun on loppumaisillaan ettei vaan hänen tarvitse vaihtaa. Nyt välähti ja alan epäillä? Miehethän tunnetusti pystyvät vaikka mihin outoon!

209/230 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan lähteä kauppaan, mutta toisaalta kaupassa oleminen ja kotimatka on kiva, ja olen hyvällä tuulella, kun tulen kotiin raikkaasta ulkoilmasta ja voin alkaa laittaa ruokaa.

Joten valitsen mieluummin imuroinnin. Imuri on painava ja sitä on vaikea liikutella ja sen ääni stressaa minua.

Vierailija
210/230 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Vierailija
211/230 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperirullan vaihto telineeseen. Niiiin kyllästynyt siihen. Ja miksi se loppuu aina vain silloin kun minä istun pöntöllä?? Vai eikö mies käytä paperia silloin kun on loppumaisillaan ettei vaan hänen tarvitse vaihtaa. Nyt välähti ja alan epäillä? Miehethän tunnetusti pystyvät vaikka mihin outoon!

Sama juttu täällä. Eilenkin rullassa oli yksi (1) palanen paperia kiinni. Ei siis tarvinnut vielä vaihtaa. Miehen luona (missä vietän 80% ajasta) on vielä vessapaperi todella ärsyttävässä paikassa, menee ikä ja terveys ja tulee peräpukama ennen kuin uuden rullan saa telineeseen.

Itse aloitukseen vastaan kuitenkin, että ruuanlaitto. Mikään kotityö ei yllä samalla tasolle, vihaanvihaanvihaan ja olen vielä todella huonokin.

Vierailija
212/230 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi ja petaaminen

Vierailija
213/230 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskaaminen, onnistuu ostamalla astianpesukone

Keittiöön ei mahdu.

Vierailija
214/230 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien vienti, äääääh!

Vierailija
215/230 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokahuolto, ehdottomasti. Olisi ihanaa, jos ei koskaan tarvitsisi miettiä mitä ruokaa laitetaan ja mitä pitää ostaa kaupasta.

Mä olen onnistunut poistamaan ruokahuollon ottamalla puolison, joka tykkää huolehtia siitä. Hän taas ei voi sietää siivoamista, joka taas ei haittaa minua ollenkaan. 

Sama meillä. Toki välillä ärsyynnyn mieheen kun se sotkee, mutta itse tykkään siivota ajan kanssa ja nautin siitä kun saan paikat puhtaiksi, otan sen meditaationa. Kyllä mies myös välillä imuroi ja autan ruuanlaitossa joskus, mut pääosin tää jako on toiminut.

Vierailija
216/230 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi. Vihaaaaaan, olisi kiva jos karva ja pöly vaan katoaisi itsestään.

Ja ei, ei ole kehitetty vielä sellaista robotti-imuria, joka toimisi pienessäkin asunnossa ja imurois huonekalutki.

Vierailija
217/230 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaus ehdottomasti. Astioita kertyy nopeasti, sitten ne pitää saada nopeasti puhtaaksi. Jos kone ei toimi tarvittaisi korjaaja paikalle, siihen ei ole varaa välttämättä tai jos ei ole pesuainetta, siitä se paniikki alkaa ja juoksentelu. Sitten pitäisi etsiä vadit käsitiskaukseen, altaassa voi olla viemärinavaajaa tms sinne ei voi laittaa ja kädet eivät kestä käsitiskiaineita lainkaan, tarvitaan kumihanskat joita ei ehkä ole paitsi kaupassa - ja saattaa olla pyhäpäivä tai hanskat loppu. Sitten altaiden sekä hanan korkeus on väärä ja koko tiskausasento hankala, tulee hartiat /niska /selkä kipeäksi monella ja tiskaus kestää kauan. Entä montako kertaa saa huuhtoa ettei vesimittari näytä miljoonaa euroa, näinä ekonatsiaikoina kun vettä ei saisi muka käyttää yhtään. Monessa muussakin asiassa voi syntyä sählinkiä sinkkutaloudessa, mutta ilman astioita on hankala tehdä ruokaa, juoda ja syödä. Ellei ruoalle riitä joku leivinpaperi sillä kertaa

Vierailija
218/230 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että kun katsoo tässäkin keskustelussa esiintyviä asioita niin suurin osan sellaisia jotka voi helposti rahalla ratkaista, mutta suomalaiset ovat niin köyhää ja rakastavat veroja, että mieluummin käyvät itse kaupassa, tiskaavat, siivoavat, pyyhkivät pölyt ja hinkaavat saunan lauteet.

Vierailija
219/230 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden pesu!

Vierailija
220/230 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee kaksi, vaikka yhtä pyydettiin. Ikkunoiden pesu ja kitkeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi