Jos voisit poistaa yhden kotityön maailmasta kokonaan, mikä se olisi?
Hypoteettisessa tilanteessa siis tuota poistettua kotityötä ei enää koskaan tarvitsisi, vaan arki sujuisi ilmankin.
Oma vastaukseni: kaupassa käyminen ja ruokahuolto yleensä. En vaan JAKSA enää rahdata kasseja kaupasta niska väärällään monta kertaa viikossa.
Kommentit (230)
Tämä on helppo: ruoanlaitto.. Kaikki muu menee, teen jopa ihan mielelläni, mutta ruoanlaitto on vastenmielistä.
Ruuan laitto. Puutarhan hoito kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silitys ja mankelointi.
En ole tehnyt kumpaakaan vuosiin, vuosiin.
Mutta minusta on inhottavaa mennä nukkumaan ryppyisiin lakanoihin. Ne tuntuvat jotenkin käytetyiltä, vaikka olisivatkin pestyt.
Sama vaatteissa. Ärsyttää, jos joku t-paita tai kauluspaita on silittämättä. Sellainen nuhjuisen oloinen.
En tiedä, ehkä joku näistä:
- jääkaappipakastimen sulatus ja pesu
-uunin puhdistus
- liesituulettimen putsaus
- keittiön kaappien pyyhkiminen (se tyhjentäminen, pyyhintä ja takaisin täyttö... huoh. Pahinta on, jos kaappien päällä on rasvapölyä, joka ei lähde kuin taltalla.)
Lattiakaivojen puhdistus..se hajumaailma. >:(
T: pitkätukkapariskunta
Kylppärin kaakeleiden jynssääminen.
Seksi. Loppuisi luonnon saastuminen, kun ihminen häviäisi maapallolta.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunanpesu
Musta se on KIVAA! Voisin tulla pesemään teidän kaikkien ikkunat, jos hinnasta sovitaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tiskaaminen, onnistuu ostamalla astianpesukone
Pitää se konekin ihan itse täyttää ja tyhjentää. Kyllä minä ainakin haluaisin poistaa Tiskaaminen kaikissa muodoissaan. Se tuntuu olevan loputon urakka, jos tiskaan aamulla, illalla on taas uusi tiskivuori odottamassa 😫
Ruokahuolto, ehdottomasti. Olisi ihanaa, jos ei koskaan tarvitsisi miettiä mitä ruokaa laitetaan ja mitä pitää ostaa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskaaminen, onnistuu ostamalla astianpesukone
Pitää se konekin ihan itse täyttää ja tyhjentää. Kyllä minä ainakin haluaisin poistaa Tiskaaminen kaikissa muodoissaan. Se tuntuu olevan loputon urakka, jos tiskaan aamulla, illalla on taas uusi tiskivuori odottamassa 😫
Tuohan ON poistettavissa.
1. Syö aina ulkona
2. Syö vain sellaista noutoruokaa, jota varten ei tarvitse astioita
3. Syö vain kertakäyttöastioilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikkunanpesu
Musta se on KIVAA! Voisin tulla pesemään teidän kaikkien ikkunat, jos hinnasta sovitaan :D
Minäkin tykkäisin ikkunoiden pesusta, jos joku muu huolehtisi kaikesta muusta siihen liittyvästä. Varsinkin ikkunoiden aukominen on ikävää, aina on sormet verillä.
Uunin puhdistus on ehkä inhottavinta hommaa mutta se pitää hoitaa paljon harvemmin kuin monia muita. Vastaan siis vaikka imurointi koska se on yksi useimmin tehtävistä jutuista.
Vessan ja kylpyhuoneen pesu. Yök!
En ole tehnyt kumpaakaan vuosiin, vuosiin.