Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni oli valehdellut uusille tutuilleen, että minä olen hoitaja, vaikka olen laitoshuoltaja

Vierailija
30.09.2019 |

Hän on siis harrastuksensa kautta tutustunut yhteen pariskuntaan ja kutsui heidät lauantaina meille istumaan iltaa. Kaikki sujui hyvin siihen asti, kunnes tämä nainen kysyi minulta, että "niin missä sairaalassa oletkaan sairaanhoitajana" ja vastasin, etten ole sairaanhoitaja, vaan laitoshuoltaja, johon tämä nainen vähä kiusallisesti, että "Niin "Matti" (minun mieheni) kertoi, että olet sairaanhoitaja"... Siinä oli hetken hiljaisuus ja mieheni tyyliin tuijotti lattiaan. No, onneksi tämä asia sivuutettiin ja ilta sujui hyvin.

Kun he lähtivät kysyin mieheltä, että mikä juttu tämä oli, niin hän vastasi jotain ympäripyöreää, ettei hän tiedä mikä hoitsu tai mikälie olen... Ollaan oltu yli 10v. yhdessä ja hän kyllä tietää, että olen siivooja enkä hoitaja. Sanoinkin sitten, että ei kehdannut kertoa minun oikeaa ammattiani, niin mutisi vaan jotain epämääräistä... Olen vähän loukkaantunut ja ihmeissäni. Ja tämä pariskunta oli kumpikin ihan tavallisia duunareita, ettei heille ainakaan tarvitse esittää mitään parempaa.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole opiskellut edes lähihoitajaksi? Lyhyt koulutus, eikä vaadi älyä. Työtehtävät vaativammat kuin siivoojalla. Ehkä miestäkin vaivaa kun alisuoritat elämääsi vuodesta toiseen.

Voi luoja näitä aivopieruja...

Vierailija
82/87 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän noloa miehen kannalta. Sinähän toimit asiassa oikein ja kerroit reilusti olevasi laitoshuoltaja. Mahtaako mies siis hävetä jotenkin ammattiasi? 

En tiedä, tällaista ei ole tapahtunut koskaan aiemmin. Ei hän itsekään ole mikään korkeakoulun käynyt ja on ihan tavallinen duunari. Jotenkin minulle tuli tuosta sellainen olo, ettei kehdannut kertoa oikeaa ammattiani, vaan sairaanhoitaja kuullosti paremmalta. Minä en häpeä ammattiani ja tiedän tekeväni tärkeää työtä. Ap

On meitä myös korkeakoulun käyneitä siivoojia. Joitakin se aina jaksaa ihmetyttää, kun ei ole "koulutustaan vastaavassa" työssä.

Miehesi on outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nuoruuteni poikaystävä. Olin käynyt lukion jälkeen rakennuslinjan, olin siis talonrakentaja. Poikaystävää tämä hävetti, ja hän valehteli tutuilleen, että olen rakennusinsinööri. Kerroin totuuden, ja poikaystävä sitten syytti minua, että laitan hänet noloon tilanteeseen.

Vierailija
84/87 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen nuoruuteni poikaystävä. Olin käynyt lukion jälkeen rakennuslinjan, olin siis talonrakentaja. Poikaystävää tämä hävetti, ja hän valehteli tutuilleen, että olen rakennusinsinööri. Kerroin totuuden, ja poikaystävä sitten syytti minua, että laitan hänet noloon tilanteeseen.

Minne poikaystäväsi meni sitten lukion jälkeen vai oliko edes lukion käynyt?

Vierailija
85/87 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toimii tämä toisinkin päin. Olen sairaanhoitaja leikkausosastolla ja äitini oli selittänyt minusta jollekin hyvänpäiväntutulleen että "se Pirjoirmeli on sellainen apulainen siellä sairaalassa". -.-'

Vierailija
86/87 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini väitti aikanaan kaikille sukulaisille että olen teknikko, vaikka olenkin makaanikko. Tuli muutamakin nolo tilanne tämän takia...

N 47

Onko makaanikko jokin uusi nimitys seksityöntekijälle?

Vierailija
87/87 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toimii tämä toisinkin päin. Olen sairaanhoitaja leikkausosastolla ja äitini oli selittänyt minusta jollekin hyvänpäiväntutulleen että "se Pirjoirmeli on sellainen apulainen siellä sairaalassa". -.-'

Valitettavasti jotkut pitävät hoitajia jonain lääkärin pikkuapulaisina varsinkin leikkurissa.