Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen mies mukaan?

Vierailija
30.09.2019 |

Tätä mieheni toivoisi. Ei osaa/halua sanoa syytä. Kokisi sen kiihottavana nähdä kun minua hoitaisi toinenkin. Miehet jotka tätä haluatte: miksi? Minulla on vaikeuksia saada orgasmia ja pelkään että joa toinen sen minulle saisi niin piru olisi irti. Myöakin epäilen että mustasukkaisuus saattaa astua jälkeenpäin kuvioon.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mällätä hedelmällistä nuoren bull miehen spermaani pilluusi ihana vaimo. Haluan antaa sinulle orgasmin ja nauttia itsekkin siitä että saat orgasmin.

Miehesi on ehdottanut sinulle vierasta miestä ja minulla on bull miehenä kova erektio kirjoittaessa tätä. Miehesi haluaa olla cuckold ja nauttia kuin vieras luotettava nuori bull mies saa orgasmin sinulle ihanalle vaimolle ja hedelmällistä spermaa vaginaasi.

Minulla on erektio kuin ajattelen tätä mutta poistan fantasiat mielestäni ja haluan toteuttaa tämän fantasian realismissä pitkään seksistä pidättäytyäni. Haluan antaa sinulle hyvää esileikkiä ja nuolla pilluusi huolella ja saada sinulle hyvän orgasmin. Miehesi haluaa suoraa toimintaa ja vain nuori hedelmällinen luotettava bull mies voi toteuttaa sen.

Vierailija
22/24 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman noin arvelinkin asian olevan. Harmillinen suhtautuminen hänellä asiaan, vaikka noin paljon itseään nuoremman naisenkin saanut itselleen. Kumma miten moni mies vielä tuonkin ikäisenä kuvittelee naisten orgasmin lähtevän pelkästään ja lähinnä panemalla, kun niin ei vain monilla toimi homma, vaikka miten pitkään jyystäisi.

Jotenkin sinun pitäisi saada hänet ymmärtämään, että se orgasmi on pariseksissä sinulle mahdollista vain riittävällä esileikillä ja keskittymällä sinun nautintoon muuten kuin panemalla. Entä jos ehdottaisit hänen hiljakseen panevan sinua ja samalla lelulla hoidat itsesi perille klitalta surruuttamalla, eiköhän siinäkin touhussa mies saa tuntea naisen orgasmisupistukset? 

Otat suihin, entä nuoleeko hän sinua vastalahjaksi? Miehen nuollessa pari sormea sisällä, ollaan aika lähellä, jos vain osaat päästää kontrollista irti neuvottuasi ensin miehelle oikean sinulle toimivan tyylin. Tai oletteko kokeilleet olla vaikka 69:ssä? Kyllähän se tietysti on siitä hankala asento, että joillekin naisille on hankala keskittyä omaan orkkuun samalla kun itse ottaa suihin, toisaalta sitäkin voi tehdä "vuorovedoin", joitakin naisia kiihottaa myös ottaa suihin, joten näin ei välttämättä pääse suihinoton aikana kiima laskemaan?

Sormetus on myös oivallinen konsti, jos itse pääset omin sormin perille, voit näyttää hänelle oikeat otteet ja liikkeen, moni kyllä yllättyy miten nopeaa liikettä naiset tarvitsee sormetuksessa). Oma tai miehen sormetus onnistuu tietyissä asennoissa myös yhdynnän aikana, miltä sellainen kuulostaisi? Vaikkapa takaapäin, oma käsi klitalle ja hyväilyä miehen hiljakseen naidessa? Tai lusikassa miehen käsi vaolla?

Ihanaa ja asian tietävää juttua. Kiitos. Siis kyllä meillä on ollut lelu mukana muutaman kerran yhteisissä leikeissä. Ne ovat vain sen verran nopeita etten ole ehtinyt vielä mukaan. Olen liian hidas tässä asiassa. Nautin kyllä suihinotosta ja jos minä saan sitä se tapahtuu aina 69. Ja olen nimenomaan sellainen etten pysty täysin keskittymään omaan nautintoon siinä. Ihanaa siinä on se kun näkee että toinen on aivan tapissaan ja pystyy vielä lisää jatkamaan ja antamaan nautintoa. Olen yrittänyt ohjeistaa miestä tähän sormin ja kielellä mutta ei hän oikein ole jaksanut asiaan paneutua. Tai se on niin nopea toimitua ettei valitettavasti riitä. Tästä saa kyllä huonon kuvan miehestäni. Hän on ihana ja nautin suunnattomasti seksistä vaikka orgasmia en saa yhdynnässä. Yksin olen saanut ja muutaman kerran ollut jo todella lähellä yhdynnässä. Se vain että mies ei halua jatkaa oman tulemisen jälkeen joten jäänyt tulematta. Meillä ehkä tosiaan ongelmana tuo esileikin vähyys.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman noin arvelinkin asian olevan. Harmillinen suhtautuminen hänellä asiaan, vaikka noin paljon itseään nuoremman naisenkin saanut itselleen. Kumma miten moni mies vielä tuonkin ikäisenä kuvittelee naisten orgasmin lähtevän pelkästään ja lähinnä panemalla, kun niin ei vain monilla toimi homma, vaikka miten pitkään jyystäisi.

Jotenkin sinun pitäisi saada hänet ymmärtämään, että se orgasmi on pariseksissä sinulle mahdollista vain riittävällä esileikillä ja keskittymällä sinun nautintoon muuten kuin panemalla. Entä jos ehdottaisit hänen hiljakseen panevan sinua ja samalla lelulla hoidat itsesi perille klitalta surruuttamalla, eiköhän siinäkin touhussa mies saa tuntea naisen orgasmisupistukset? 

Otat suihin, entä nuoleeko hän sinua vastalahjaksi? Miehen nuollessa pari sormea sisällä, ollaan aika lähellä, jos vain osaat päästää kontrollista irti neuvottuasi ensin miehelle oikean sinulle toimivan tyylin. Tai oletteko kokeilleet olla vaikka 69:ssä? Kyllähän se tietysti on siitä hankala asento, että joillekin naisille on hankala keskittyä omaan orkkuun samalla kun itse ottaa suihin, toisaalta sitäkin voi tehdä "vuorovedoin", joitakin naisia kiihottaa myös ottaa suihin, joten näin ei välttämättä pääse suihinoton aikana kiima laskemaan?

Sormetus on myös oivallinen konsti, jos itse pääset omin sormin perille, voit näyttää hänelle oikeat otteet ja liikkeen, moni kyllä yllättyy miten nopeaa liikettä naiset tarvitsee sormetuksessa). Oma tai miehen sormetus onnistuu tietyissä asennoissa myös yhdynnän aikana, miltä sellainen kuulostaisi? Vaikkapa takaapäin, oma käsi klitalle ja hyväilyä miehen hiljakseen naidessa? Tai lusikassa miehen käsi vaolla?

Ihanaa ja asian tietävää juttua. Kiitos. Siis kyllä meillä on ollut lelu mukana muutaman kerran yhteisissä leikeissä. Ne ovat vain sen verran nopeita etten ole ehtinyt vielä mukaan. Olen liian hidas tässä asiassa. Nautin kyllä suihinotosta ja jos minä saan sitä se tapahtuu aina 69. Ja olen nimenomaan sellainen etten pysty täysin keskittymään omaan nautintoon siinä. Ihanaa siinä on se kun näkee että toinen on aivan tapissaan ja pystyy vielä lisää jatkamaan ja antamaan nautintoa. Olen yrittänyt ohjeistaa miestä tähän sormin ja kielellä mutta ei hän oikein ole jaksanut asiaan paneutua. Tai se on niin nopea toimitua ettei valitettavasti riitä. Tästä saa kyllä huonon kuvan miehestäni. Hän on ihana ja nautin suunnattomasti seksistä vaikka orgasmia en saa yhdynnässä. Yksin olen saanut ja muutaman kerran ollut jo todella lähellä yhdynnässä. Se vain että mies ei halua jatkaa oman tulemisen jälkeen joten jäänyt tulematta. Meillä ehkä tosiaan ongelmana tuo esileikin vähyys.

Ap

Älä anna periksi, pyydä tekemään paremmin ja kunnes tulet. Tuumaat että pari sormea sisään, ei liikuta niitä, vaan antaa olla puristeltavana. Sitten päästä kiinni, kieli klitalle ja neuvot oikean intensiteetin ja liikkeen, puristelet sormia ja siitäpä se miehen antama orgasmi tulla tupsahtaa yhtäkkiä ja yllättäen. Eka kerran kun onnistuu, niin molemmilla pollea olo. Jos yrittää livetä nuolennasta, sanot vaan että "nyt sä jätkä nuolet kunnolla" ja lupaat vaikka perusteellisen suikkarin palkaksi.

Asennoista sellaisia kannattaa testaa, joissa klitta saa stimulaatiota, mies alla, nainen päällä enemmänkin makuulla, hinkkaat kalu sisällä klittaa miehen häpykumpua ja karvoitusta vasten, ei niinkään ylös alas pomppimista, pitäis alkaa taas kutkuttaa ja orkku on lähellä.

Vierailija
24/24 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos miehesi ei esileiki enemmän niin se on merkki ilmeisesti hänen cuckold taipumuksesta. Miehesi on ottanut jo sinulle esille että hän haluaa että rakastelet vierasta miestä ja sinä pelkäät että hän tulee mustasukkaiseksi. Voit kokeilla miehesi mustasukkaisuutta lisäämällä esileikkejä ennen kuin hän työntyy sisällesi niin että hän dildottaa sinua ja saat puhua fantasioistasi miehellesi hänen dildoillessa sinua miten paljon haluat vaginaasi nuoren komean hedelmällisen bull miehen spermaa ja miten ihanalta se tuntuisi jos miehesi pääsisi nuolemaan pimppisi puhtaaksi bull miehen lastista. Rakastelun jälkeen kuin olet saanut dildoa ja miehesi peniksellä lopussa nautintoa niin voit puhua siitä että onko hän mustasukkainen jos oikeasti annat bull miehen tehdä sinulle orgasmin ja samalla ehkä voit toteuttaa miehesi fantasian ehkä. Jos miehesi oikeasti haluaa että saat vierasta miestä niin hän ei ole mustasukkainen ja hän haluaa nuolla pillustasi kuumaa hedelmällistä bull miehen spermaa. Olisi todella kiihoittavaa bull miehenä nähdä seuraavana päivänä kommentin missä todet kokeneesi fantasioinnin bull miehen kanssa kuin miehesi dildottaa sinua ja puhut miehellesi miten hyvin bull työntyy sisälle paremmin kuin dildo ym. Ja miehesi osoittaisi sinulle että ei ole mustasukkainen jos bull mies saa orgasmin sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan