Toinen mies mukaan?
Tätä mieheni toivoisi. Ei osaa/halua sanoa syytä. Kokisi sen kiihottavana nähdä kun minua hoitaisi toinenkin. Miehet jotka tätä haluatte: miksi? Minulla on vaikeuksia saada orgasmia ja pelkään että joa toinen sen minulle saisi niin piru olisi irti. Myöakin epäilen että mustasukkaisuus saattaa astua jälkeenpäin kuvioon.
Kommentit (24)
Niin se minullakin alkoi. Olin vielä terveessä parisuhteessa. Vaimo halusi toisenkin miehen. Tulin kaapista. Erosimme ja otin kaltaiseni kumppanin. Nyt olen ollut tässä suhteessa jo vuosia.
ap
Minä olen bull mies ja osaan sanoa miksi haluan naida vieraan cuckold miehen vaimon vaginaa kiihkeästi luvalla ja rohkeasti nautinnolla. Teidän parisuhteessa miehesi on ilmeisesti ilosta onnesta jos hän saa cuckold roolin, sinun miehesi luonnollisessa seksi fantasiassa on normaalia että cuckold miehesi ei osaa sanoa syytä miksi hän haluaa bull miehen rakastelevan sinua.
Cuckold miehen on mahdotonta sanoa sanoin syytä koska cuckold usein tuntee niin suurta nautintoa unelmoidessaan vaimoaan vieran bull miehen kanssa että niin suurta fantasiaa ja unelmaa on mahdotonta todeta vaimolle ennen kuin bull mies on lauennut kauniin vaimon vaginaan isolla ja paksulla peniksellä. Olen todella innokas kiltti bull mies ja haluaisin rakastella cuckold miehen vaimoa. Haluaisin parantaa suhdettanne ja saada sinulle hyvän orgasmin miehesi edessä. Minun fantasiani on että voisin rakastella bull miehenä vaimoa ja cuckold mies vierestä katselisi ja puhuisi seksin aikana sensuaalisesti tuhmia vaimolleen ja kehuisi rohkeasti penistäni kuin pumppaan innokkaana kilttinä bull miehenä cuckold miehen vaimoa. En haluaisi alistaa cuckold miestä, jos vaimo ja cuckold mies sopisi siitä että vaimo voi myös alistaa niin se olisi erittäin kiihottavaa. Olisi todella kivaa ja nautinnollista laueta vaimon vaginaan bull miehenä ja saada cuckold miehen fantasia toteutettu ihanalle vaimolle.
Viellä kiihoittavampaa olisi jos vaimo sanoisi cuckold miehelle viellä että nuole ja niele kaikki bull miehen spermat vaginastani. Olisi myös kivaa jos vaimo pyytää cuckold miehen, hänen ja vaimon sovitussa fantasiassa putsaamaan minun bull miehen peniksen myös. Haluaisin laueta vaimon sisälle usein niin että cuckold ja vaimo pitävät käsistä yhtä aikaa kiinni kuin minä samaan aikaan bull miehenä lauen kauniin vaimon vaginan sisälle. Se tekisi todella hyvää miehesi fantasialle ja se olisi vähintään mitä te voitte tehdä bull miehelle ja parisuhteellenne. Haluaisin oikeasti toteuttaa cuckold miehesi fantasian ja saada nautintoa hänelle koska cuckold mies ymmärtää ja omaksuu itselleensä bull miehen tärkeyden hänen fantasiassaan vaimolleen. Olisi todella kiihoittavaa rakastella joka päivä kaunista vaimoa ja tehdä cuckold miehen fantasiasta todellisen bull miehenä. Tälläinen cuckold miehen fantasia on luonnollinen ja se pitää ottaa asiaksi koska seksi on erittäin tärkeää ja vaimon luonnollinen tarve isomunaisesta bull miehestä jota cuckold mies fantasioi vaimolleen.
Haluaisin oikeasti auttaa miehesi cuckold fantasiassa ja rakastella sinua ihana vaimo joka päivä. Haluan ottaa tavaksi toteuttaa cuckold miehesi fantasian ja laueta kuumaa spermaa joka päivä kauniin vaimon vaginan sisälle.
Jos miehelläsi on enemmän viellä fantasioita bull miehestä vaimonsa kanssa niin voimme ostaa munalukon miehellesi ja kertoa hänelle kuinka tärkeää on toteuttaa cuckold miehesi ikuisen onnen. Haluaisin että nussisit miestäsi dildolla jokaisen orgasmin jälkeen ja hän oppisi saamaan hänen fantasiasta uusia ulottuvuuksia. Minulle tulee muna kovaksi kuin ajattelen ihanaa kaunista vaimoa cuckold miehensä kanssa jolla on munalukko fantasia ja cuckold mies puhuu sensuaalisesti vaimolleen iltaisin siitä miten terveellistä ruokaa pitää tehdä bull miehelle ja miten munalukkoa oikeasti pitää pitää, haluaisin toteuttaa cuckold miehen fantasian ja rakastella joka yö vaimoa niin että cuckold mies on häkissä vieressä katselemassa miten toteutan cuckold miehen fantasian.
Haluaisin tulla joka päivä yöksi vaimon viereen sänkyyn niin että cuckold mies on munalukossa ja puhuu sensuaalisia asioita hänen fantasiasta ja tekee seksuaaliseen aloitteen puhumalla vaimolle ja bull miehelle iloiten parantamalla hänen cuckold miehen fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen bull mies ja osaan sanoa miksi haluan naida vieraan cuckold miehen vaimon vaginaa kiihkeästi luvalla ja rohkeasti nautinnolla. Teidän parisuhteessa miehesi on ilmeisesti ilosta onnesta jos hän saa cuckold roolin, sinun miehesi luonnollisessa seksi fantasiassa on normaalia että cuckold miehesi ei osaa sanoa syytä miksi hän haluaa bull miehen rakastelevan sinua.
Cuckold miehen on mahdotonta sanoa sanoin syytä koska cuckold usein tuntee niin suurta nautintoa unelmoidessaan vaimoaan vieran bull miehen kanssa että niin suurta fantasiaa ja unelmaa on mahdotonta todeta vaimolle ennen kuin bull mies on lauennut kauniin vaimon vaginaan isolla ja paksulla peniksellä. Olen todella innokas kiltti bull mies ja haluaisin rakastella cuckold miehen vaimoa. Haluaisin parantaa suhdettanne ja saada sinulle hyvän orgasmin miehesi edessä. Minun fantasiani on että voisin rakastella bull miehenä vaimoa ja cuckold mies vierestä katselisi ja puhuisi seksin aikana sensuaalisesti tuhmia vaimolleen ja kehuisi rohkeasti penistäni kuin pumppaan innokkaana kilttinä bull miehenä cuckold miehen vaimoa. En haluaisi alistaa cuckold miestä, jos vaimo ja cuckold mies sopisi siitä että vaimo voi myös alistaa niin se olisi erittäin kiihottavaa. Olisi todella kivaa ja nautinnollista laueta vaimon vaginaan bull miehenä ja saada cuckold miehen fantasia toteutettu ihanalle vaimolle.
Viellä kiihoittavampaa olisi jos vaimo sanoisi cuckold miehelle viellä että nuole ja niele kaikki bull miehen spermat vaginastani. Olisi myös kivaa jos vaimo pyytää cuckold miehen, hänen ja vaimon sovitussa fantasiassa putsaamaan minun bull miehen peniksen myös. Haluaisin laueta vaimon sisälle usein niin että cuckold ja vaimo pitävät käsistä yhtä aikaa kiinni kuin minä samaan aikaan bull miehenä lauen kauniin vaimon vaginan sisälle. Se tekisi todella hyvää miehesi fantasialle ja se olisi vähintään mitä te voitte tehdä bull miehelle ja parisuhteellenne. Haluaisin oikeasti toteuttaa cuckold miehesi fantasian ja saada nautintoa hänelle koska cuckold mies ymmärtää ja omaksuu itselleensä bull miehen tärkeyden hänen fantasiassaan vaimolleen. Olisi todella kiihoittavaa rakastella joka päivä kaunista vaimoa ja tehdä cuckold miehen fantasiasta todellisen bull miehenä. Tälläinen cuckold miehen fantasia on luonnollinen ja se pitää ottaa asiaksi koska seksi on erittäin tärkeää ja vaimon luonnollinen tarve isomunaisesta bull miehestä jota cuckold mies fantasioi vaimolleen.
Haluaisin oikeasti auttaa miehesi cuckold fantasiassa ja rakastella sinua ihana vaimo joka päivä. Haluan ottaa tavaksi toteuttaa cuckold miehesi fantasian ja laueta kuumaa spermaa joka päivä kauniin vaimon vaginan sisälle.
Jos miehelläsi on enemmän viellä fantasioita bull miehestä vaimonsa kanssa niin voimme ostaa munalukon miehellesi ja kertoa hänelle kuinka tärkeää on toteuttaa cuckold miehesi ikuisen onnen. Haluaisin että nussisit miestäsi dildolla jokaisen orgasmin jälkeen ja hän oppisi saamaan hänen fantasiasta uusia ulottuvuuksia. Minulle tulee muna kovaksi kuin ajattelen ihanaa kaunista vaimoa cuckold miehensä kanssa jolla on munalukko fantasia ja cuckold mies puhuu sensuaalisesti vaimolleen iltaisin siitä miten terveellistä ruokaa pitää tehdä bull miehelle ja miten munalukkoa oikeasti pitää pitää, haluaisin toteuttaa cuckold miehen fantasian ja rakastella joka yö vaimoa niin että cuckold mies on häkissä vieressä katselemassa miten toteutan cuckold miehen fantasian.
Haluaisin tulla joka päivä yöksi vaimon viereen sänkyyn niin että cuckold mies on munalukossa ja puhuu sensuaalisia asioita hänen fantasiasta ja tekee seksuaaliseen aloitteen puhumalla vaimolle ja bull miehelle iloiten parantamalla hänen cuckold miehen fantasiaa.
Tuossahan se tuli lyhykäisyydessään...
No johan oli selvitys. Kiitos. Eli mies haluaisi nähdä kun joku muu panee omaa vaimoa jota pitää seksikkäänä? Onko kokemuksia onko tullut mustasukkaisuutta jälkeenpäin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No johan oli selvitys. Kiitos. Eli mies haluaisi nähdä kun joku muu panee omaa vaimoa jota pitää seksikkäänä? Onko kokemuksia onko tullut mustasukkaisuutta jälkeenpäin?
Ap
Kyllä, mies haluaa nähdä seksikästä vaimoa rakastelemassa bull miehen kanssa. Minulla ei ole kokemuksia mutta tuntuisi siltä parisuhteessa että cuckold mies ei tule mustasukkaiseksi tälläisestä fantasiasta koska hyväässä luottamuksellisessa parisuhteessa cuckold saa nautintoa kuin vieras bull mies rakastelee vaimoaan ja cuckold saa mieletöntä nautintoa tällä tavoin elämäänsä. Mustasukkaisuus on vain tabu miehistä jotka eivät ole onnistunut toteuttaa heidän cuckold fantasiaa oikealla tavalla. Oikeasti cuckold mies saa nautintoa kuin bull mies laukeaa vaimonsa vaginaan joka päivä ja saa vaimonsa ja bull miehensä orgasmeista toteutettua fantasian. Kateus tai mustasukkaisuus on kaukana tästä kuin cuckold mies haluaa nähdä bull miehen rakastelevan ja laukeavan kuumaa hedelmällistä spermaa vaimonsa todella hedelmälliseen ja kiimaiseen vaginaan.
Cuckold mies ei ole mustasukkainen jos hän rakastaa vaimoaan ja cuckold mies nuolee ja syö vaimonsa vaginasta hedelmällistä spermaa jos mustasukkaisuutta tulee koska se on ainoa keino tuntea tasapainoa suhteessa.
^Jollain fetissi terminologiaan. Se on näissä piireissä ihan ok, sekin.
Kyllä me ollaan kumppanin kanssa pyydetty kolmaskin mies mukaan.
ap
Jos parisuhteen seksissä on ongelmia, kuten naisen orgasmivaikeus, niin sillon toisen miehen tuominen sänkyyn voi olla bensan heittämistä liekkeihin.
Mitä kaikki asiaa kokeilleet ja harrastaneet ihmiset sanovat on, että toimiakseen suhteen ja seksielämän tulee ennestään olla hyvää, muuten ongelmat vain kasvavat. Miehelle tämä kykenemättömyys tyydyttää omaa kumppani on varmasti iso asia, jonka varmistamiseksi haluttaisi toinen mies.
Tietenkin voi myös miettiä, tuleeko naisen tyytä suhteeseen, jossa ei koe seksuaalista täyttymystä vai pyrkiä muuttamaan seksielämän tyydyttävämmäksi. Tällöin kuitenkin tulisi lähteä yhteisestä suunnitelmasta, eikä miehen omasta fantasiasta tai epävarmuuden selvittämisestä.
M39
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhteen seksissä on ongelmia, kuten naisen orgasmivaikeus, niin sillon toisen miehen tuominen sänkyyn voi olla bensan heittämistä liekkeihin.
Mitä kaikki asiaa kokeilleet ja harrastaneet ihmiset sanovat on, että toimiakseen suhteen ja seksielämän tulee ennestään olla hyvää, muuten ongelmat vain kasvavat. Miehelle tämä kykenemättömyys tyydyttää omaa kumppani on varmasti iso asia, jonka varmistamiseksi haluttaisi toinen mies.
Tietenkin voi myös miettiä, tuleeko naisen tyytä suhteeseen, jossa ei koe seksuaalista täyttymystä vai pyrkiä muuttamaan seksielämän tyydyttävämmäksi. Tällöin kuitenkin tulisi lähteä yhteisestä suunnitelmasta, eikä miehen omasta fantasiasta tai epävarmuuden selvittämisestä.
M39
Kiteytit huoleni aiheesta todella hyvin. Tämä on se asia joka minua mietityyttää koko kuviossa. Saattaa olla että se olisi tuho seksielämällemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Kiteytit huoleni aiheesta todella hyvin. Tämä on se asia joka minua mietityyttää koko kuviossa. Saattaa olla että se olisi tuho seksielämällemme.
Kannattaa ottaa tämä asia esille miehesi kanssa esille todella hyvin. Kannattaa kysyä mieheltäsi jos hän haluaa olla cuckold ja antaa sinun rakastella vierasta bull miestä. Jos sinun miehesi haluaa olla cuckold ja pelkäät että hän tulee mustasukkaiseksi niin kannatta myös puhua miehelle että kokemattoman cuckold miehen ei kannata olla niin mustasukkainen koska cuckold miehen mustasukkaisuus poistuu kun bull mies laukeaa sisällesi ja miehesi saa syödä lastin. Jos miehesi todella on cuckold niin hän ei tule mustasukkaiseksi jos saat orgasmeja ja usein hedelmällisen bull miehen spermaa vaginaasi. Teidän pitää vain löytää oikea luotettava bull mies jotta saisit naisena ja hyvänä ihmisenä tehty nautintoa cuckold miehellesi jos hän on cuckold? Minä olen bull ja haluaisin rakastella vaimoa jonka mies on cuckold ja nauttii siitä.
Kannattaisikohan palata asian ytimeen, eli sinun orgasmivaikeuksiin (tai sitten miehesi kyvyttömyyteen saada se sinulle aikaiseksi)? Ei varmastikaan tee hyvää miehellesi nähdä miten sattuisit saamaan orgasmin vieraan käsittelyssä, kykenemättä antamaan sitä sinulle itse sen jälkeenkään ehkä?
Mitä ikäluokkaa olet suurin piirtein? Onko lapsia? Onnistuuko masturboimalla orgasmi? Oletko koskaan saanut, onko leluja, auttaako ne saamaan? Kiihotutko kunnolla ennen kuin jo yhdytte? Millä tavoilla miehesi on yrittänyt orgasmeja saada sinulle aikaan? Eihän tee siitä sinulle kovaa painetta ns. yliyrittämällä? Miten noin niinkuin yleensä hän sitä orgasmia yrittää sinulle saada aikaan? Miten olet yrittänyt masturboimalla saada orgasmia yksin, jos onnistuu niin oletko tehnyt sitä miehesi läsnäollessa, jolloin hän ehkä saattaisi ottaa opikseen?
Ehkä tosiaan kannattaisi keskittyä näihin asioihin, ennen kolmannen osapuolen sotkemista kuvioihinne mukaan? Mitäpä jos saatkin vieraalta taivaallista seksiä ja rakastut, sitten ainakin miehesi on onneton!
kylläpä tuo bull terrieri on ärhäkkänä, tarjoaa itseään vaikka ei ap näytä olevan lainkaan kolmatta pyörää vailla. Meinaatko tuolla vonkaamisella saada naista?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan palata asian ytimeen, eli sinun orgasmivaikeuksiin (tai sitten miehesi kyvyttömyyteen saada se sinulle aikaiseksi)? Ei varmastikaan tee hyvää miehellesi nähdä miten sattuisit saamaan orgasmin vieraan käsittelyssä, kykenemättä antamaan sitä sinulle itse sen jälkeenkään ehkä?
Mitä ikäluokkaa olet suurin piirtein? Onko lapsia? Onnistuuko masturboimalla orgasmi? Oletko koskaan saanut, onko leluja, auttaako ne saamaan? Kiihotutko kunnolla ennen kuin jo yhdytte? Millä tavoilla miehesi on yrittänyt orgasmeja saada sinulle aikaan? Eihän tee siitä sinulle kovaa painetta ns. yliyrittämällä? Miten noin niinkuin yleensä hän sitä orgasmia yrittää sinulle saada aikaan? Miten olet yrittänyt masturboimalla saada orgasmia yksin, jos onnistuu niin oletko tehnyt sitä miehesi läsnäollessa, jolloin hän ehkä saattaisi ottaa opikseen?
Ehkä tosiaan kannattaisi keskittyä näihin asioihin, ennen kolmannen osapuolen sotkemista kuvioihinne mukaan? Mitäpä jos saatkin vieraalta taivaallista seksiä ja rakastut, sitten ainakin miehesi on onneton!
Minulle tuli tästä mieleen että voisitte kokeilla ensin niin että miehesi dildottaa sinua ja puhut hänelle tuhmia miten bull mies rakastelee sinua kiimaisena ja voit pyytää miestäsi täyttämään fantasian puhumalla tuhmia sinulle vieraasta miehestä dildottaessa sinua ja edetä asian kanssa ensin dildolla. Jos saat orgasmeja miehen dildoillessa sinua niin voit kysyä mieheltäsi miltä tuntuu kuin sain fantasiassani orgasmin kuumalta vieraalta mieheltä. Jos miehesi tykkää niin kannattaa mennä vieraisiin ja saada kunnon orgasmit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Lähinnä mietin asiaa itseni kautta. Eräs exä ei saanut orgasmeja yhdynnässä ja se söi itsetuntoa ja omaa mielenkiintoa seksiin. Tiesin kyllä, että ongelma oli enemmänkin hänen mielessä kuin omissa kyvyissä, mutta jos tähän suhteeseen olisi otettu mukaan 3 pyörä, joka olisi saanut tyttöystävän laukeamaan, niin se olisi ollut itselleni liikaa.
Nykyisessä suhteessa, jossa seksi on molemmin puolisesti tyydyttävää, ei 3 pyörän hankkiminen olisi mahdottomuus, ja kyllä sitä itse välillä fantasioin naiseni nauttimassa toisesta miehestä yhdessä tai erikseen. Toisen nautinto ei ole aina toiselta pois.
Tietenkin on olemassa näitä cuckold-miehiä, jotka nauttivat nöyryytyksestä ja alistetusta asemasta, mutta he lienevät marginaalissa.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Lähinnä mietin asiaa itseni kautta. Eräs exä ei saanut orgasmeja yhdynnässä ja se söi itsetuntoa ja omaa mielenkiintoa seksiin. Tiesin kyllä, että ongelma oli enemmänkin hänen mielessä kuin omissa kyvyissä, mutta jos tähän suhteeseen olisi otettu mukaan 3 pyörä, joka olisi saanut tyttöystävän laukeamaan, niin se olisi ollut itselleni liikaa.
Nykyisessä suhteessa, jossa seksi on molemmin puolisesti tyydyttävää, ei 3 pyörän hankkiminen olisi mahdottomuus, ja kyllä sitä itse välillä fantasioin naiseni nauttimassa toisesta miehestä yhdessä tai erikseen. Toisen nautinto ei ole aina toiselta pois.
Tietenkin on olemassa näitä cuckold-miehiä, jotka nauttivat nöyryytyksestä ja alistetusta asemasta, mutta he lienevät marginaalissa.
M39
Kannattaa kysyä mieheltäsi ap onko miehesi cuckold. Cuckold saa nautintoa kuin oma vaimo panee hedelmällistä bull miestä ja se on aivan normaali cuckold fantasia. Ei kannata jättää miestäsi omiin cuckold fantasioihin koska se taas voi tukahduttaa suhteenne ja silloin cuckold miehesi ei voi koskaan antaa sinulle orgasmia edes vieraalla miehellä luvalla jos et toteuta hänen cuckold fantasiaansa. Olen bull ja haluaisin laueta cuckold miehen vaimon vaginaan cuckold miehen toiveiden mukaan. Olen hedelmällinen nuori ja luotettava bull mies. En kertoisi kenellekkään miehesi cuckold intohimosta enkä omista seksi akteista cuckold miehen vaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 ja mieheni yli 46. Olemme olleet yhdessä jo yli 8 vuotta. Tiedän mieheni kokevan ongelmaksi orgasmittomuuteni. Joskus huomaa että hän jyystää päämäätänään ainoastaan orgasmini ja se jos mikä ahdistaa. Esileikkiä hän ei ole jaksanut harrastaa pitkiin aikoihin kunnolla. Varmaan kyllästynyt. Tarvitsisin pitkän lämmittelyn mutta mies ei oikein jaksa. Ja kun on omansa saanut häneltä häviää kaikki mielenkiinto seksiin. Olen pyytänyt katsomaan kun surrutan itselleni orgasmin lelulla jonka hön hankki. Ei jaksanut kauaa katsoa kun halusi toimintaa ja se tyssäsi hänen erektio ongelmaan ja hän lähti tilanteesta pois. Se oli sen verran kamala tilanne etten ole enää tohtinut pyytää sen jälkeen. Toteutan mielelläni mieheni toiveita ja annan suihinottoja ym. Pukeudun mielelläni jos mies pyytää ja välillä muutenkin. Mutta toisinpäin meillä ei niitä toiveita oikein toteuteta. Mies on muutenkin innostunut suorasta toiminnasta viimeaikoina.
Ap
Ap
Hieman noin arvelinkin asian olevan. Harmillinen suhtautuminen hänellä asiaan, vaikka noin paljon itseään nuoremman naisenkin saanut itselleen. Kumma miten moni mies vielä tuonkin ikäisenä kuvittelee naisten orgasmin lähtevän pelkästään ja lähinnä panemalla, kun niin ei vain monilla toimi homma, vaikka miten pitkään jyystäisi.
Jotenkin sinun pitäisi saada hänet ymmärtämään, että se orgasmi on pariseksissä sinulle mahdollista vain riittävällä esileikillä ja keskittymällä sinun nautintoon muuten kuin panemalla. Entä jos ehdottaisit hänen hiljakseen panevan sinua ja samalla lelulla hoidat itsesi perille klitalta surruuttamalla, eiköhän siinäkin touhussa mies saa tuntea naisen orgasmisupistukset?
Otat suihin, entä nuoleeko hän sinua vastalahjaksi? Miehen nuollessa pari sormea sisällä, ollaan aika lähellä, jos vain osaat päästää kontrollista irti neuvottuasi ensin miehelle oikean sinulle toimivan tyylin. Tai oletteko kokeilleet olla vaikka 69:ssä? Kyllähän se tietysti on siitä hankala asento, että joillekin naisille on hankala keskittyä omaan orkkuun samalla kun itse ottaa suihin, toisaalta sitäkin voi tehdä "vuorovedoin", joitakin naisia kiihottaa myös ottaa suihin, joten näin ei välttämättä pääse suihinoton aikana kiima laskemaan?
Sormetus on myös oivallinen konsti, jos itse pääset omin sormin perille, voit näyttää hänelle oikeat otteet ja liikkeen, moni kyllä yllättyy miten nopeaa liikettä naiset tarvitsee sormetuksessa). Oma tai miehen sormetus onnistuu tietyissä asennoissa myös yhdynnän aikana, miltä sellainen kuulostaisi? Vaikkapa takaapäin, oma käsi klitalle ja hyväilyä miehen hiljakseen naidessa? Tai lusikassa miehen käsi vaolla?
Minua himottaa cuckold miehen vaimo jota voin lelliä esileikeillä ja nuolla klitorista ja vaginaa cuckold miehen toiveesta jotta saisin cuckold miehen toiveesta orgasmin hänen vaimolle minun mahtavalla penikselläni.
On tosi törkeää että miehesi leikkii seksillä etkä ymmärrä että hän haluaa olla ehkä cuckold. Kannattaa suoraan kysyä ja jos hän on cuckold niin kannattaa etsiä kiimaisen bull miehen joka myös haluaa kuumaa esileikkiä cuckold miehen vaimon kanssa. Tästä hyötyisi kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Minua himottaa cuckold miehen vaimo jota voin lelliä esileikeillä ja nuolla klitorista ja vaginaa cuckold miehen toiveesta jotta saisin cuckold miehen toiveesta orgasmin hänen vaimolle minun mahtavalla penikselläni.
On tosi törkeää että miehesi leikkii seksillä etkä ymmärrä että hän haluaa olla ehkä cuckold. Kannattaa suoraan kysyä ja jos hän on cuckold niin kannattaa etsiä kiimaisen bull miehen joka myös haluaa kuumaa esileikkiä cuckold miehen vaimon kanssa. Tästä hyötyisi kaikki.
Mikä ihme se tämä nyt on? Kokoajan laittaa tälläistä samantyylistä kommenttia vähän väliä.
Valtaosin kyseessä lienee kiihottava (ja kauhistuttava) fantasia. Porno (ja nämä vauvapalstatkin) provosoivat näitä fantasioita. Kauhufilmeistäkin monet tykkäävät. Itse olen vuosia vihjaillut vaimolle. Alussa hän suuttui ja nykyään naureskelee puheilleni sen jälkeen kun hän oivalsi, että tämä fantasia ei luultavasti koskaan toteudu..