Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylmää kuumaa mies, mitä tällainen käytös oikein on?

Vierailija
30.09.2019 |

Ei oo sitten teinivuosien tällaista tullu vastaan, että joinain päivinä mies on niin lämmin ja ystävällinen ja sitten yht'äkkiä ensin viestit muuttuu tympeiksi ja sitten tulee hetken hiljaisuus...kunnes taas homma pyörähtää alusta käyntiin. Montaa kertaa ei olla tavattu, kun on tuota etäisyyttä, mutta muuten yhteyksiä pidetty ahkeraan. Tokikaan en oo häntä pommittanu viesteillä, kun menee tuohon kylmä-vaiheeseen, on saanut olla ihan rauhassa. En vaan tajua mitä tää on, kun tuntuu että juuri lähentymisen jälkeen vetäytyy entisestään ja ite oon pihalla, että miten tähän ny suhtautua. Oon ollu aika neutraali häntä kohtaan, enemmän kaverilinjalla, mutta kuitenkin sitä pitämistä näyttänykin. Alan olemaan jotenkin epävarma ja vaikuttaa munkin käytökseen enkä oo enää niin rento, kun en ikinä tiedä mistä päin milloinkin tuulee...En oo seksisuhteeseen lähteny hänen kanssaan juuri tämän takia, en halua satuttaa itseäni yhtään enempää. Kun ihminen on selvästikin herkkä ja ehkä jopa kiltti tämän kuoren ja käytöksen alla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti. Roikottaa sinua. Vaasassa tämä on kuvottavien setämiesten tapa.

Miksi joku tapailee kuvottavia setämiehiä tai antaa kuvottavien setämiesten roikottaa?

Vierailija
22/30 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiestekniikoita ja toimii, kuten huomaat, et voi lakata ajattelemasta ja arvuuttelemasta "onpa jännä mies, tykkääköhän se musta".

AP totesi, että omakin mielenkiinto on jo vähentynyt eikä edes seksiä ole harrastettu . Eikä harrasteta. Miten tämä mielestäsi miehelle toimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiestekniikoita ja toimii, kuten huomaat, et voi lakata ajattelemasta ja arvuuttelemasta "onpa jännä mies, tykkääköhän se musta".

AP totesi, että omakin mielenkiinto on jo vähentynyt eikä edes seksiä ole harrastettu . Eikä harrasteta. Miten tämä mielestäsi miehelle toimi?

Vielähän tuo kertoi viestiä odottelevansa.

Vierailija
24/30 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oon miettiny mitä teen, ja jos on ny taas kylmä kausi alkamassa, niin sitten saa mennä. Lopullisesti. En mä tällasta miestä tai suhdetta halua, että toinen menee noin paljon tuulella ja olettaa toisen vain hyväksyvän asian. Tietty mä ymmärrän käytöstä, koska itekin joskus varmaan oon hankala, mutta yleensä selitän käytöstäni ettei toisen tarvi sitä ihmetellä. Teininä mulla oli tällanen poikaystävä ja silloin päätin etten ikinä jää venailemaan enää kenenkään kiintymystä. Ja silloin olin yliymmärtäväinen, annoin tilaa, näytin välittämistä, en painostanut ja yritin olla hauska ja miellyttävä jne. Liikaakin näin jälkikäteen ajateltuna. Tällainen käytös vääristää koko suhteen enkä ole enää kovin nuori enkä typerän kokematon vaan tajuan jatkaa matkaani :)

Ap

Vierailija
25/30 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kylmää päivää kohta takana, ei pihaustakaan, ja tosiaan en ite enää oo aktiivinen, koska tää yhteydenpito loppuu hänellä aina kun seinään....mies on ihan just historiaa ja mulla edessä jotain paljon paljon parempaa :) En vaan tajua mikä tässä on järki, et miten aikuinen ihminen viittii käyttäytyä noin, että ensin ollaan niiiiiiiin ystävällisiä ja sitten oonki seuraavassa hetkessä ilmaa....outoo, mutta vissiin ei ainutlaatuista!

Ap

Vierailija
26/30 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se seurustelun harjoittelu on nuorena. Myöhemmin sitten nelikymppisenä se alkaa jo onnistua monilta miehiltä. Se on jännittävää tapailla naisia ja joskus voi vähän ujostuttaa niin sitten kannattaa vaan kylmettyä ja olla omissa oloissaan niin ei ahdistu.

Vierailija
27/30 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se seurustelun harjoittelu on nuorena. Myöhemmin sitten nelikymppisenä se alkaa jo onnistua monilta miehiltä. Se on jännittävää tapailla naisia ja joskus voi vähän ujostuttaa niin sitten kannattaa vaan kylmettyä ja olla omissa oloissaan niin ei ahdistu.

Voooi :')

Vierailija
28/30 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko on sika jätetty?

Vierailija
29/30 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levy pysyy lämpimänä ykköselläkin. Hän osoittaa pientä kiinnostusta, jotta roikut varalla mahdollisimman pitkään.

Vierailija
30/30 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee pötkö.