Onko nykyään niin että tasokas 45+ mies lähes aina kelpuuttaa vain 25 - 30v naisen suhteeseen?
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
HAPPAMIAOVAT kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
Olen 27-vuotias kaunis, hoikka nainen.En voisi ikinä kuvitella että ryhtyisin mihinkään suhteeseen nelikymppinen gubben kanssa. Ihan sama miten "tasokas", joka tällä palatalla vissiin tarkoittaa;sporttinen(käy kuntosalilla 3x viikossa), hyvin toimeentuleva(tienaa 3000€ tai enemmän), korkeasti koulutettu (AMK), esimies asemassa(3 alaista, jolle laatii työvuorot).Ei haluttaisi millään tasolla ei seksuaalisesti eikä henkisesti.Nolottaisi näyttäytyä keski-ikäisenä setämiehen kanssa.Hyi hlvetti
Ei 40nen näytä setämieheltä
Eli Jarred Leto on yäk...?
Tunnen paljon kauniita 40 kymppisiä..mutta SINÄ olet heille liian vanha
esim jukka Hilden HUOLI 23 vuotiaan...
Joku katkera +40 palsta-keijo-, joka lukee tätä ketjua, ja luulee, että kaikki parikymppisen muijien pöksyt kostuu jostain nelikymppisistä setämiehistä😂😂😂Varmaan jo oli lähdössä perjantaina "nuorison suosimaa diskoteekkiin" hakemaan itselleen morsion -johan Tässä jo on aikamiespoikana aikaa tullutkin vietettyä jo yli neljäkymmentä kesää.....että aika jo saada tasoiseni nainen...täh, eikö ne parikymppisen diggaa mua, vaikka osaan....ööö jorata , ja voin ostaa neidolle nuorison suosiman alkoholijuoman 🤣🤣🤣
onko Jukka Hilden (duudsonit) setämies?
Vierailija kirjoitti:
Elävässä elämässä kuultua (ja itsekseni naurettua): baarissa viittäkymppiä hipova mies tulee tilittämään miksei alle kolmekymppiset naiset lämpene häneen tinderissä, baarista heitä kuulemma kuitenkin on mukaansa saanut. Häntä ei kiinnosta kolmosella alkavat naiset. :D
Teki mieleni kertoa totuus: ne naiset on humalassa/haluavat humalaan jolloin kriteerit seuralaiselle on hieman erit kuin selvinpäin seuranhakupalvelussa.
Olin onneksi liian vanha hänelle, vaikkakin ainakin 10v nuorempi :D
Se on nykypäivää. Minullekin +4 kypäset naiset valittavat, että kun samanikäiset miehet ottavat nuoremman naisen. Normi juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAPPAMIAOVAT kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
Olen 27-vuotias kaunis, hoikka nainen.En voisi ikinä kuvitella että ryhtyisin mihinkään suhteeseen nelikymppinen gubben kanssa. Ihan sama miten "tasokas", joka tällä palatalla vissiin tarkoittaa;sporttinen(käy kuntosalilla 3x viikossa), hyvin toimeentuleva(tienaa 3000€ tai enemmän), korkeasti koulutettu (AMK), esimies asemassa(3 alaista, jolle laatii työvuorot).Ei haluttaisi millään tasolla ei seksuaalisesti eikä henkisesti.Nolottaisi näyttäytyä keski-ikäisenä setämiehen kanssa.Hyi hlvetti
Joku katkera +40 palsta-keijo-, joka lukee tätä ketjua, ja luulee, että kaikki parikymppisen muijien pöksyt kostuu jostain nelikymppisistä setämiehistä😂😂😂Varmaan jo oli lähdössä perjantaina "nuorison suosimaa diskoteekkiin" hakemaan itselleen morsion -johan Tässä jo on aikamiespoikana aikaa tullutkin vietettyä jo yli neljäkymmentä kesää.....että aika jo saada tasoiseni nainen...täh, eikö ne parikymppisen diggaa mua, vaikka osaan....ööö jorata , ja voin ostaa neidolle nuorison suosiman alkoholijuoman 🤣🤣🤣
On vanha..ei kelpaa kellekkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on 24 vuotias eikä hän tosiaan voisi kiinnostua 45+ miehestä olkoonpa kuinka tasokas hyvänsä. Kyllä normaali pari kymppiset nuoret naiset haluavat seurustelle ja perustaa perheen ihan ikäsitensä miesten kanssa. Ja oikeasti tasokas (puhun henkisestä tasosta) 45+ mies ei ole kiinnostunut lastensa ikäisistä naisista.
:D
mies51v
Tunnettu palstaidari todistaa pointin ettei henkisesti normaali mies kiinnostu lastensa ikäisistä. Tämä kirjoittelee tänne typeryyksiä tyyliin nainen on tehty miehen kylkiluusta jne muuta lapsellista soopaa.
Jos 45+ "setä" on suunnitelman mukaiset rintaperillisensä jo hankkinut, kyse lienee lyhyen aikavälin seksitarpeiden tyydytyksestä pikemminkin kuin pidempiaikaisen vuorovaikutteisen ihmissuhteen hausta. Lienee ihan ensimmäinen alle 30v. ja muidenkin naisten tarkistettavien asioiden listalla ennen kuin heillä varvas liikahtaa yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elävässä elämässä kuultua (ja itsekseni naurettua): baarissa viittäkymppiä hipova mies tulee tilittämään miksei alle kolmekymppiset naiset lämpene häneen tinderissä, baarista heitä kuulemma kuitenkin on mukaansa saanut. Häntä ei kiinnosta kolmosella alkavat naiset. :D
Teki mieleni kertoa totuus: ne naiset on humalassa/haluavat humalaan jolloin kriteerit seuralaiselle on hieman erit kuin selvinpäin seuranhakupalvelussa.
Olin onneksi liian vanha hänelle, vaikkakin ainakin 10v nuorempi :D
Se on nykypäivää. Minullekin +4 kypäset naiset valittavat, että kun samanikäiset miehet ottavat nuoremman naisen. Normi juttua.
Ennemminkin niinpäin että vanhemmille naisille on sen verran paljon (seksi)seuraa tarjolla nuoremmista miehistä että vanhempien miesten täytyy yrittää vongata nuoria naisia jotain saadakseen, vanhemmat naiset kun eivät kokemuksesta viisastuneena halua ukkoja nurkkiinsa vakituiseen palveltaviksi.
Oma mielipiteeni ja kokemukseni on että alle 10v ikäeroa, muuten alkaa olla maailmankuvat liian erilaiset. Toki jos kaipaa jotain aivotonta näyttelypuolisoa niin asia erikseen...
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on 24 vuotias eikä hän tosiaan voisi kiinnostua 45+ miehestä olkoonpa kuinka tasokas hyvänsä.
Viime viikonlopun tapahtumat kertovat jotain aivan muuta.
T. M44
Julkkiksilla on paljon noita ikäerosuhteita. Vähemmän taviksilla. En tiedä, missä elätte, mutta en laajasta lähipiiristäni tiedä yhtään paria, jossa mies olisi paljon vanhempi. Eronneista naisista kolmella on itseään 3-8 vuotta nuorempi miesystävä. Lisäksi miehiä on vielä tuossa iässä niin paljon enemmän, että hiukankin tilastotiedettä harrastava alkaa ihmetellä, mistä ne nuoret naiset löytyvät. 55+ iästä eteenpäin on tilanne toinen.
DISCOMAN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAPPAMIAOVAT kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
On vanha..ei kelpaa kellekkään
Viimeisessä kuvassa, jonka näin, oli todella rupsahtanut.
Itse en halua enää eron jälkeen saman katon alle miehen kanssa. Tapailen itseäni 12 vuotta nuorempaa miestä pari kertaa viikossa. Teemme kaikkea mukavaa, kun yhteinen harrastuskin on. Myös matkoilla olemme olleet yhdessä. Mutta kiitos ei enää tiiviimpää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin totta: viiden kympin villityksessä erotaan lasten äidistä, kun halutaan villiä ja vapaata elämää. Otetaan nuori nainen, ja alle kahden vuoden päästä ollaan vaipparumbassa uudelleen, rahat menee kaikkien lastensa elatukseen. Sitten ihmetellään, että miten tässä nyt näin kävi :D .
Samaan aikaan se exä alkaa nauttia elämästä, kun hänen lapsensa ovat jo kouluikäisiä, ja jää aikaa muuhunkin elämään.
Ja ap, joka luulee että vanheneminen tuo hänelle nuoren naisen: ei tuo. Ellei ole nuorenakaan saanut nuorta naista, ei taatusti saa vanhanakaan. Ne voivat saada, joilla on jo perhe ja sosiaalinen asema on hyvä. Siis sellaisen nuoren naisen, joka heti haluaa lapsen :) , muuten se nuori nainen olisi oman ikäisen miehen kanssa.
Näin. Ja sitten itketään loppuelämä sen ekan vaimon perään.
T. Hallis
Oooh ikäeroketju.
Näitä onkin tosi vähän. Ainoastaan joka ikinen päivä.
Ihmeellinen joukkopsykoosi palstan naisilla tämän ikäeron suhteen. Paremmin näin nelikymppisenä olen kelvannut 25-35 vuotiaille mitä itse saman ikäisenä. Yli 35-vuotiaat lasken jo itseni kanssa saman ikäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oooh ikäeroketju.
Näitä onkin tosi vähän. Ainoastaan joka ikinen päivä.
Ja aamuseiskalta kun aloittaa, niin ehtii tehdä monta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen joukkopsykoosi palstan naisilla tämän ikäeron suhteen. Paremmin näin nelikymppisenä olen kelvannut 25-35 vuotiaille mitä itse saman ikäisenä. Yli 35-vuotiaat lasken jo itseni kanssa saman ikäisiksi.
Joukkopsykoosi on hyvä sana. Sopii todella näihin ketjuihin.
Nelikymppisenä miehenä tapailen noin 30v naisia + muutama vuosi suuntaan ja toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Lapset on just täyttämässä 18 v ja uuden muijan kanssa lapsiperhehelvetti lähtee alusta vuoden sisään. Se on tasokkaan miehen kirous.
Tuon ikäinen nainen ottaa vanhan miehen vain koska haluaa lapsen heti ja haluaa sille mahdollisimman vakavaraisen isän. Ukko luulee saavansa seksilelun mutta saakin naisen jota seksi kiinnostaa tasan niin kauan että hedelmöittyminen on tapahtunut ja mies sitoutettu loppuelämän maksajaksi. Jos seksi kiinnostaisi oikeasti, nainen olisi panemassa ikäisiään eikä isänsä ikäisiä.
Juuri noin.
Vanhan miehen kanssa seksi on...niin sitä ei ole kun mies on aina joko väsynyt tai jotain paikkaa jomottaa jne. 40v alkaa miehellä jyrkkå alamäki.
Hyvä että vasta sillon. Naisilla alkaa viimeinen käyttöpäivä olemaan käsillä 10 vuotta aiemmin. Niin kun otsikostakin jo voidaan päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä tämä psykoosi tuntuu olevan. Joka päivä julistetaan miten etsitään sitä nuorempaa naista. Etsitään, mutta ei löydetä,. Kaikkein tärkeintä tuntuu olevan, että jonkun vanhemman naisen pitäisi asiasta suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen ennemminkin itseni nuoreksi seurustellessani itseäni vanhemman naisen kanssa. Nuoremman kanssa taas tuntisin itseni vanhaksi.
Kas kummaa kun alapeukut vaihtuivat maagisesti yläpeukuiksi.
On niin säälittävän kaksinaamaista.
Minulle sopiva mies on sellainen, joka arvostaa henkistä yhteyttä niin paljon, että ei vain pysty olemaan kovin paljon nuoremman kanssa. Eipä siis ole mitenkään minulta pois nämä efebofiilit.
t. 41-vuotias nainen jota viimeksi 34-vuotias mies yritti houkutella parisuhteeseen