Onko nykyään niin että tasokas 45+ mies lähes aina kelpuuttaa vain 25 - 30v naisen suhteeseen?
Kommentit (230)
Tasokkaat 45+ miehet jäävät yksin itkemään, sillä tasokkaat nuoret naiset eivät todellakaan paappoja kelpuuta.
Ei. Tunnen 45+ miehiä jotka ovat aloittaneet parisuhteen tasokkaan 40+ naisen kanssa.
Kysymys kuulee oletko sellainen, ei omillasi vaan miehen kriteereillä mitattuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin totta: viiden kympin villityksessä erotaan lasten äidistä, kun halutaan villiä ja vapaata elämää. Otetaan nuori nainen, ja alle kahden vuoden päästä ollaan vaipparumbassa uudelleen, rahat menee kaikkien lastensa elatukseen. Sitten ihmetellään, että miten tässä nyt näin kävi :D .
Samaan aikaan se exä alkaa nauttia elämästä, kun hänen lapsensa ovat jo kouluikäisiä, ja jää aikaa muuhunkin elämään.
Ja ap, joka luulee että vanheneminen tuo hänelle nuoren naisen: ei tuo. Ellei ole nuorenakaan saanut nuorta naista, ei taatusti saa vanhanakaan. Ne voivat saada, joilla on jo perhe ja sosiaalinen asema on hyvä. Siis sellaisen nuoren naisen, joka heti haluaa lapsen :) , muuten se nuori nainen olisi oman ikäisen miehen kanssa.
Noinhan se menee. Nuori nainen joka kelpuuttaa vanhan miehen toivoo juuri sitä perhettä, ei mitään villiä ja vapaata elämää. Jos haluaisi olla villi ja vapaa, katselisi oman ikäisiään miehiä.
Vanha mies tajuaa vasta liian myöhään olevansa ansassa: oman ikäinen nainen ei huoli enää takaisin, ja nuori nainen ei katsele, ellei tehdä sitä lasta aika heti. Lopputulos on kaksi perhettä, ei mitään villiä ja vapaata elämää :D
Hämmästyttävää jos tuota ei tajuta.
Minä olen surkeatasoinen 40+ mies jolla ei ollut minkäänlaista kysyntää nuorempana. Sosiaalinen asema ei ole siitä noussut eikä ulkonäkökään ainakaan parantunut, mutta nyt olisi selvästi alle 30v naisia tarjolla. Jotka totta kai haluavat perheen ja nopsaan. Minussa vetoaa luotettavuus, bilekaveria haettiin oman ikäisistä kunnes lapsikuume iski.
Suomalaiselle "tasokkaalle" 45-v. ukolle ei Jennifer Lopez kelpaisi. Koska viisikymppinen.
Kukapa jaksaisi katsoa jotain 40+ tätiä?
T. 45v mies, vaimo täytti juuri 30. Juhlittiin Havajilla perheen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tunnen 45+ miehiä jotka ovat aloittaneet parisuhteen tasokkaan 40+ naisen kanssa.
Kysymys kuulee oletko sellainen, ei omillasi vaan miehen kriteereillä mitattuna?
Me tasokkaat nelikymppiset naiset (kenen tahansa kriteereillä) saadaan valita. Itse valitsin itseäni muutaman vuoden nuoremman vela-miehen. Omat asunnot ja oma arki, yhteiset viikonloput ja yhteisiä lomamatkoja. Rusinat pullasta. Mun ikäiset miehet saa myös halutessaan ihan rauhassa tehdä vauvoja nuorten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on varmaan kuitenkin kiitollinen, että sinulla on kymmenen vuotta aikaa kasvaa aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin totta: viiden kympin villityksessä erotaan lasten äidistä, kun halutaan villiä ja vapaata elämää. Otetaan nuori nainen, ja alle kahden vuoden päästä ollaan vaipparumbassa uudelleen, rahat menee kaikkien lastensa elatukseen. Sitten ihmetellään, että miten tässä nyt näin kävi :D .
Samaan aikaan se exä alkaa nauttia elämästä, kun hänen lapsensa ovat jo kouluikäisiä, ja jää aikaa muuhunkin elämään.
Ja ap, joka luulee että vanheneminen tuo hänelle nuoren naisen: ei tuo. Ellei ole nuorenakaan saanut nuorta naista, ei taatusti saa vanhanakaan. Ne voivat saada, joilla on jo perhe ja sosiaalinen asema on hyvä. Siis sellaisen nuoren naisen, joka heti haluaa lapsen :) , muuten se nuori nainen olisi oman ikäisen miehen kanssa.
Noinhan se menee. Nuori nainen joka kelpuuttaa vanhan miehen toivoo juuri sitä perhettä, ei mitään villiä ja vapaata elämää. Jos haluaisi olla villi ja vapaa, katselisi oman ikäisiään miehiä.
Vanha mies tajuaa vasta liian myöhään olevansa ansassa: oman ikäinen nainen ei huoli enää takaisin, ja nuori nainen ei katsele, ellei tehdä sitä lasta aika heti. Lopputulos on kaksi perhettä, ei mitään villiä ja vapaata elämää :D
Hämmästyttävää jos tuota ei tajuta.
Minä olen surkeatasoinen 40+ mies jolla ei ollut minkäänlaista kysyntää nuorempana. Sosiaalinen asema ei ole siitä noussut eikä ulkonäkökään ainakaan parantunut, mutta nyt olisi selvästi alle 30v naisia tarjolla. Jotka totta kai haluavat perheen ja nopsaan. Minussa vetoaa luotettavuus, bilekaveria haettiin oman ikäisistä kunnes lapsikuume iski.
Höpö höpö. Luotettavuus on aina ollut hyvä asia. Mutta joo, varmasti on olemassa myös pieni ryhmä naisia, joilla on niin kova vauvakuume, että ihan kuka tahansa mies käy.
Kuinka kestävä pohja tuollainen on suhteelle, se on asia erikseen sitten. Vähän niin kuin sotaliitot, avioeroihin ne päättyivät, ja aika piankin.
Taas yksi ketju jossa jaksetaan haukkua vanhempia miehiä. Ja vielä kehtaavat alkaa seurustella nuoremman kanssa, hyi sentään!!
Kyllä on katkeria jotkut kanssasisaret, ei voi muuta todeta. Luuletteko, että tuo haukkuminen jotenkin muuttaa sitä tosiasiaa, että joku nuori nainen vei teidän miehen?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies, samanikäinen. Johtunee siitä, että ollaan kasvatettu yhdessä yksi kohta parikymppinen, niin ei paljon nuorempia halua katsella saati kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
On mulla ollut 30v nuorempi nainen salasuhteessa ja olihan se kivaa molemmille. Mutta ei sellaisesta oikeaa parisuhdetta kannata rakentaa. Seksi kyllä toimi. Eikä siinä kumpikaan muita kaivannutkaan.
Ihan mielenkiinnosta, oliko nainen lihava tai jotenkin muuten ruma tai ei niin tasokas? Itse tiedän pareja suuremmalla ikäerolla eivätkä ole mitenkään salailleet, paitsi jos toinen osapuoli on ollut epäviehättävä.
Mies ei ole tasokas jos hän ei voi seurustella omanikäisensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi ketju jossa jaksetaan haukkua vanhempia miehiä. Ja vielä kehtaavat alkaa seurustella nuoremman kanssa, hyi sentään!!
Kyllä on katkeria jotkut kanssasisaret, ei voi muuta todeta. Luuletteko, että tuo haukkuminen jotenkin muuttaa sitä tosiasiaa, että joku nuori nainen vei teidän miehen?
No jaa, kyllä näissä ketjuissa ihan yhtä lailla jaksetaan haukkua nelikymppisiä naisia. Mä henkilökohtaisesti en koe menettäväni mitään miehessä, joka ei halua minua, saati sellaisessa, joka pitää minua ongelmajätteenä (toisesta ketjusta poimittua). Ihan vapaasti saavat haluta 25-30-vuotiaita.
En mäkään haluis vanhaa, jos on mahdollista saada nuorempi. T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole tasokas jos hän ei voi seurustella omanikäisensä kanssa.
Nainen ei ole tasokas jos hän ei voi seurustella oman pituisensa kanssa.
Jos ajattelen omaa miestäni, niin tuskin. Ei kestä ollenkaan bimbomaisuutta esim. tekoripsiä, suhahtelevaa ässää, someriippuvaisuutta tms. Mies tykkää jutella vaikka politiikasta, käydä lenkillä, mennä aikaisin nukkumaan yms keski-ikäistä.
Eli jos löytäisi nuoremman, niin hän olisi henkisesti nelikymppinen :D
Joo, kuka nuori jaksaa katsella 40 v setää?
Sellainen nuori nainen, jossa on jotakin vikaa. Joka ei saa omanikäistä miestä, tai jolle mies on sivuseikka, kunhan saa lapsen. Tasokkuudesta on turha puhua.
Viikonlopun lehdissä (oliko IS?) oli isompi juttu, millainen meininki on, kun vanhemmassa väessä on valtava naisten ylimäärä pääluvussa. Kommentteja kerättiin kuusikymppisiltä papoilta. Ja siellä yksikin sanoi, että kun hän on vielä "suht kondiksessa" niin hän haluaisi itseään "selvästi nuoremman" naisen seuraa. Oman ikäiset ei kelpaa. Naurattaa vielä näin arkenakin. Tällaisia nuo faarit on.