Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet juo niin paljon alkoholia??

Vierailija
30.09.2019 |

No niin miehet, antaapa tulla.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia ja nyt sekin on liikaa :(

M40

Vierailija
22/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies, ei siis oo mies?! Hän juo 0-24 kaljaa vuodessa..

Jos vetää kerralla 24 tölkkiä on jotain toivoa, mutta kyllä laatikko kaljaa ja litra kirkasta pitää viikossa mennä että kestää järjissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kovinkaan moni miehistä ei edes kykene miettimään eikä varsinkaan kyseenalaistamaan omaa alkoholin käyttöään. Tämä selvä.

Nimim. mieheni joi perheeltä tulot ja syytti siitä minua. Kännissä on kuulema kivaa, viis lasten tulevaisuudesta.

Ap

Sinun miehesi = kaikki miehet, öliööööööööööööööööööööööööööööööö

Joku nainen kyseli kerran onko olemassa miehiä jotka ei juo joka viikonloppu(??!!)

Mikä jano maanantaina jos viikonloppuna ei saa juoda???

Vierailija
24/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoittaa hetkeksi.

Aika harva oikeasti pysähtynyt mietimään oikeita syitä. Itse tunnistan ainakin seuraavia.

Työperäinen ketutus

Eii muuta tekemistä kun vaimo mielummin kännykällä

Vaimon haluttomuus panostaa parisuhteeseen

Vaimon itsekeskeisyys

Hyvät oluet

Tapa

Kyvyttömyys käsitellä omia tunteita

Väsymys

Pitäisi oikeastaan erotella mitä juomista nyt tarkoitettaan. 0-6 annosta kerralla vai 6->

Vierailija
25/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö juovat paljon? Koska se on ainoa laillinen päihde.

Vierailija
26/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun täytyy huolehtia valtion verotuloista.

Vierailija
27/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten juominen on surullista katsottavaa.

Vierailija
28/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoittaa hetkeksi.

Aika harva oikeasti pysähtynyt mietimään oikeita syitä. Itse tunnistan ainakin seuraavia.

Työperäinen ketutus

Vaimon itsekeskeisyys

Hyvät oluet

Tapa

Väsymys

Pitäisi oikeastaan erotella mitä juomista nyt tarkoitettaan. 0-6 annosta kerralla vai 6->

No semmoista että lopputulos on kunnon humala ja se tapahtuu joka kerta kun pystyy ottamaan. Sellaista että se vaikuttaa säännöllisesti esim joka viikonloppu pe ja la.

Vierailija
29/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy, miksi otsikko on tuollainen. Minulla on oikeasti miestuttavissa vain niin paljon ihmisiä, joille se alkoholi on oikeasti vapaa aikana niin pakonomaista, ja sitä porukalla vielä ihannoidaan. Tämä on valitettavan tosi :( en haluaisi mollata ketään mutta kun se on ilmiö. Googlettakaa vaikka sanoilla "mies juo liikaa".

Vierailija
30/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukuttavat murheensa.

Vierailija
31/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpoittaa hetkeksi.

Työperäinen ketutus

Vaimon itsekeskeisyys

Hyvät oluet

Tapa

Väsymys

No semmoista että lopputulos on kunnon humala ja se tapahtuu joka kerta kun pystyy ottamaan. Sellaista että se vaikuttaa säännöllisesti esim joka viikonloppu pe ja la.

Eli ryyppämisestä kyse.

Kyvyttömyys käsitellä tunteita

Miesten pitää olla kovia. Ei saa näyttää tunteita. Kännissä voi sit vähän näyttää kunhan ei muista seuraavana päivänä itse.

Opittu tapa ja siitä seurauksena osittainen riippuvuus

Ei osata muuta tehdä kun tuohon opittu.

Ympäirstön paineet.

Oikeiden ihmisuhteiden puute.

Vierailija
32/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join ennen pari kertaa kuukaudessa ja sitten sain sairaskohtauksen ja lääkäri sanoi etten saa enään käyttää alkoholia.

No nyt olen yksin kaikki viikonloput sekä juhlapyhät.

Nyt elämäni on ollut todella vaikeaa kun en ole voinnut lähteä juhlimaan kaverieni kanssa enkä ole tottunut olemaa yksin.

Join siis siksi koska kaveriporukallani oli tapa viettää aikaa ja siihen kuului aina alkoholi, en halua lähteä laivalle ainoana selväpäisenä tai baariin ainoana selväpäisenä.

Saunaillat ja pikkujoulut myös on myös tässä elämässä minulta juhlittu.

Ei ole helppoa olla raitis mies suomessa.

T: raittiina 2 vuotta m29

Vierailija
33/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet juo.

Jotkut eivät juo alkoholia koskaan. Jotkut vain ruuan kanssa vkonloppu aterioilla tai saunaoluen.

Aloitus on tyhmä, jos ap:n tuntemat miehet juo, ei se tarkoita, että muutkin miehet juovat.

Se osoittaa vaan, millaisessa seurassa ap liikkuu, tai että hänen miehensä juoppo.

Naiset juovat myös todella paljon nykyisin.

Kysyisit enemminkin, miksi ihmiset haluavat juoda alkoholia.

Vierailija
34/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoittaa hetkeksi.

Työperäinen ketutus

Vaimon itsekeskeisyys

Hyvät oluet

Tapa

Väsymys

Johtuisikohan se vaimon kännykällä olo sinun juomisesta, että et ole ikinä läsnä. Pidät vaimoasi jonain hyllyllä säilytettävänä viihdykkeenä jonka pitää olla valmis kun sinua kiinnostaa ja muun aikaa tämän pitäisi olla yksin hylättynä ja tuijotella seinää? Keskeyttää koko elämänsä heti kun sinä tarvitset? Mitäs jos pistät juomiset pois, istut vaimon viereen kun olet selvinpäin, katsot silmiin ja kysyt "mitä sulle kuuluu ja miten sä voit?" Voit yllättyä miten hirveä ikävä sun vaimon on ollut sinua. Se on siellä kännykällä koska sinä et välitä tippaakaan hänestä, et osoita mitenkään välittäväsi ja käytät häntä hyväksi.

Vierailija
35/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kovinkaan moni miehistä ei edes kykene miettimään eikä varsinkaan kyseenalaistamaan omaa alkoholin käyttöään. Tämä selvä.

Nimim. mieheni joi perheeltä tulot ja syytti siitä minua. Kännissä on kuulema kivaa, viis lasten tulevaisuudesta.

Ap

Sinun miehesi = kaikki miehet, öliööööööööööööööööööööööööööööööö

Joku nainen kyseli kerran onko olemassa miehiä jotka ei juo joka viikonloppu(??!!)

Onkohan tuo nainen koskaan käynyt keski- tai etelä-Euroopassa...

Vierailija
36/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niiden muijat ovat plösöjä sohvaperunoita, jotka heltta heiluen kirjoittelevat vauvapalstalle koko ajan..ei seksiäkään, koska Maisan ja JM:n suhde on tärkeämpi kuin oma.

Vierailija
37/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ahdistaa. Humalassa elämästä pystyy nauttimaan ja jopa nauramaan.

T. Viikonloput humalassa viettävä 30v mies

Vierailija
38/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia.

Samoin, olen uskonnoton lihaasyövä valkoihoinen heteromies eikä minulle ole ollut koskaan mitään tarvetta kaljoitelluun, tupakointiin enkä käytä myöskään mitään muita "mömmöjä". Omassa ystävä- ja tuttavapiirini on myös varsin "kuivahenkisistä"  eikä sosiaaliset tapaamiset pyöri alkoholin ympärillä.  Minusta on mukavinta tavata selvinpäin olevia ihmisiä vaikkapa kahvittelun merkeissä kun kuunnella humalaisten örinöitä.

Vierailija
39/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juo aika kohtuullisesti, mä taas olen hirveä juoppo. :---D

Vierailija
40/50 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siksi koska he havaitsevat mihin miinaan ovat astuneet.

Ennen hoikka ja kiva tyttöystävä on nyt +30kg nalkuttava vaimo jota kiinnostaa vain uudempi talo Liljalaaksosta, työtä on tuplasti enemmän, harrastukset ovat jääneet ja kavereitakaan ei näe enää kun kaikilla on kiireitä vaimojen toiveiden toteuttamisessa.

t. raitis mies, ei naimisissa, ei lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi