Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi psykopaatti?

Vierailija
29.09.2019 |

Jonkun tutkimukseen mukaan noin joka sadas ihminen on psykopaatti ja heitä nelinkertainen määrä johtavissa asemissa. Tunnetko ketään psykopaattia. Millainen hän on?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan presidentti.

Vierailija
2/72 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan olevani onnekas kun en unne tai sitten vain en tiedosta tuntevani keään oikeasti psykopaattia. - Se on toinen jutu, että tunnen ja tiedän enemmän ja vähemmän hyvin ihmisä joista en koe eriyisesti pitäväni; joiain jpa tietoisesti hieman kartan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään psykopaattia. Varmaan noita alkaa tuntemaan paljon myös, jos pyörii venkuloiden ja rikollisten piireissä.

Vierailija
4/72 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta tiedän lääkärin, joka on sairas psykopaatti. Kerännyt ympärilleen tekosiaan peittelevän naiivin henkilökunnan. Onneksi ei ole Suomessa.

Vierailija
5/72 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ainakin yhden, siis yhden jonka tiedän varmasti psykopaatiksi. Tietämättäni voin toki tuntea muitakin.

Voisin muuten kertoa millainen hän on, mutta ei huvita kertoa mitään, kun kuitenkin tulisi alapeukkuja ja kaikki kyselisivät, mistä muka tiedän että hän on psykopaatti. Sori...

Vierailija
6/72 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis neljä sadasta johtavassa asemassa olevasta. Ei onneksi kovin paljon.

Vierailija
7/72 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi esimiesasemassa oleva nainen on satavarma psykopaatti ja hänen mieskolleegansa on narsisti. Siinä oikea parivaljakko.

Vierailija
8/72 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on minun siskoni. Haluaisitko tutustua häneen?

Vierailija
9/72 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan diagnosoi muita ihmisiä.

Tämän jälkeen kaikki kanssakäyminen ko ihmisen kanssa perustuu siihen että sinä tiedät paremmin..nyt hän oli tahallaan ilkeä..nyt hän tavoitteli sitä ja tätä. Aika sairaan itsekästä ja kontrolloivaa. Luulosairasta.

Sen sijaan että aidosti keskustelisitte ihmisten kanssa. Olettaminen on typerää.

Vierailija
10/72 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun siskosi, ok.

Vierailija
11/72 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sekoitus psykopaattia ja narskua ja voi olla sosiopaattiakin

Manipuloiva, käskyttäjä, valehtelee ja väittää juttuja henkilöstä jota ei tunne ja joita toiset vielä uskoo, väittää itsestäänkin ja haluaa olla jalustalla jolla toiset myös pitävätkin, pitää kaikkea pelinä ja toisten elämän ja terveyden pilaamista voittona, maalittaa mutta oikeasti pitäisi itse olla se jota maalitetaan, huomiohuora, taisi muuttaa Suomesta

Vierailija
12/72 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs johtoasemassa oleva tuttu mies. Yritän väistellä häntä niin.paljon kuin mahdollista. Hän vaikuttaa paitsi narsistilta, myös psykopaatilta ja sadistilta. Olen tuntenut jo 25 vuotta ja aika varma tästä luonneanalyysistä. Hänel on hovi eli tukijat ja lisäksi vastapainona viholliset, jotka kokee vastustajiksi. On pahoinpitelytuomiokin nuoruudessa ja sen jälkeen syyllistynyt sellaiseen uudestaan, mutta uhri ei uskaltanut kääntyä viranomaisten puoleen. Kaiken lisäksi mies on itse lukenut oikeustiedettä. Ulkopuolinenkin pystyy näkemään, että hänen silmänsä ovat ihan elottomat.

Vierailija
13/72 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, mutta koska olen opettaja amk:ssa, niin varmaan monta olen tavannut. Joka kolmannessa luokassa on siis sellainen.

Vierailija
14/72 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka muka rakastamansa veisi sivurakennuksen lattialle rumalle betonille kuolemaan. Käyttää hyväkseen toisen hentoa ja haurasta tilaa. Toivottavasti luonto hoitaa homman hänen osaltaan jollain salaman iskulla tai jotain.

Vierailija
15/72 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavassa asemassa, charmantti ulkomuoto ja miellyttävä keskustelukumppani, perhe, ei mitään epäilyttävää muuta kuin että ulkoiset vermeet huomiotaherättämättömiä. 

Vierailija
16/72 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut noin tuhatta ihmistä, joten olen tuntenut ehkäpä kymmenen psykopaattia. Olen aika varma kahdesta. Häikäilemättömiä tyyppejä, rikollisia, halutessaan fiksuja ja sosiaalisesti taitavia. Pyörittivät ikätovereita ja vanhempiaan mennen tullen.

Vierailija
17/72 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
18/72 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään psykopaattia, mutta tunsin ainakin yhden narsistin (psykopatiahan kait on narsististen piirteiden ääripää). En tuntenut häntä kovin henkilökohtaisesti, hän on enoni, jonka kanssa ei (syystä) oltu paljon tekemisissä, mutta kyllä se on antanut aikuisuuteen oppitunnin siitä, millaisia ihmisiä ei kannata ottaa osaksi elämäänsä.

Enoni elämä siis oli suuri tragedia, ja kyllä se persoonallisuuden kehitys johtuu suoraan hänen kummallisesta kasvatuksestaan, mutta myös siitä, että hänellä oli mitä ilmeisimmin hormonaalinen häiriö, jonka takia hänellä ei ollut varsinaista murrosikää. Tämänkin puolen toki kaikki ymmärtävät. Mutta ymmärtäminen ei auttanut, koska narsistille ei koskaan riitä mikään, vaan hän on aina vailla lisää.

Vierailija
19/72 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/72 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut oikeustiedettä. Että ei se psykopaattia tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän