Miksi miehet (ja naisetkkn) teeskentelee suhteen alussa olevansa muuta kuin ovat?
Olen reilut puoli vuotta seurustellut miehen kanssa, jonka ei pitänyt olla yhtään kiinnostunut urheilun katsomisesta tv:stä. Kyselin tästä tutustuessa, sillä olin korviani myöten kyllästynyt siihen, että ex ei muuta tehnytkään.
Tähän asti mennyt ok, mutta nyt äijä tuijottaa mm kisoja ja lentopalloa. Wtf??⁸
Kommentit (96)
Kyl mun mies piereskelly ihan yhtä paljon alusta asti.
Jotkut miehet ei saa naista lainkaan ja osa pääsee suhteeseen huijaamalla ja ihmettelevät miksi suhde ei kestä. Mut mitäpä siitä, uusi uhri vaan etsintään
Yleensä teeskentelyn kyllä huomaa, ainakin jos on isommista asioista kyse. Silloin voi ainakin olettaa ettei tyypillä ole kovin pitkäkestoinen suhde suunnitelmissa.
Soidinmenoissa kuuluu esittää parempaa kuin onkaan. Pukeutua hyvin, käyttäytyä siivosti ja olla jopa välittävinään toisen ajatuksista. Panetushormonien voimalla sitä jaksaakin kuukauden, pari. Sitten himot hellittävät, kuherruskausi on ohi ja on aika palata arkitodellisuuteen.
Miehillä huijaaminen on luissa ja ytimissä.
Naisetkin esittää alussa, etteivät ole nalkuttavia pihtareita. Ja sitten kuitenkin ovat. Reilua?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nykypäivän suhteiden ongelma. Kaikki miehet tietää mitä naiset haluaa ja käyttäytyvät aluksi sen mukaan. Todellisuus tulee sitten myöhemmin julki.
mies51v
Kerrankin samaa mieltä sun kanssa.
ei se ole mitään esittämistä, vaan aivokemiaa, soidinmenoja ja liehittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin esittää alussa, etteivät ole nalkuttavia pihtareita. Ja sitten kuitenkin ovat. Reilua?
Minusta tuli nalkuttava pihtari huonon miehen kanssa. Hyvän miehen kanssa en sitä ole.
Useimpia miehiä kiinnostaa kansainväliset urheilukilpailut.
Niistä jutellaan kavereiden kesken ja työpaikoilla. Miehesi vaikuttaisi uunolta, ellei tietäisi yhtään mitään, ajankohtaisista urheiluasioista.
Keksi itsellesi jotain tekemistä, ja anna toisen katella kisoja rauhassa.
Mitä hänen pitäisi tehdä sitten tällä hetkellä, jos hän ei katsoisi kisoja? Kerro?
Vierailija kirjoitti:
Mä en nalkuta.Seksi ei oo mulle kovin tärkeää.Ja aion mainita seuraavaksi jo treffi-ilmoituksessa mikä on minulle sopiva määrä,että siinä asiassa myös toiveet kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkö tässä olenkin se nalkuttava akka jos loulkaannun siitä, ettek mies halua viettää mun kanssa aikaa, vaan urheilu menee edelle
Koska suhteen motiivit on seksi tai raha eikä rakkaus.
Puolessa vuodessa kyllästyy salkkareihin.
Alkaa kummasti urheilu kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkö tässä olenkin se nalkuttava akka jos loulkaannun siitä, ettek mies halua viettää mun kanssa aikaa, vaan urheilu menee edelle
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
ei se ole mitään esittämistä, vaan aivokemiaa, soidinmenoja ja liehittelyä.
Suoranainen valehteleminen ei kyllä mene enää tuon piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hänen pitäisi tehdä sitten tällä hetkellä, jos hän ei katsoisi kisoja? Kerro?
Sitä mitä tehtiin suhteen alussa. Tehtiin ruokaa yhdessä, kuunneltiin musiikkia yhdessä, juteltiin paljon, treenattiin, saunottiin, rakasteleltiin. Tv:n katselu yksittäisiä elokuvia lukuunottamatta on ollut harvinaista.
Ap.
Kyllä minäkin katson televisiosta sellaisia ohjelmia, jotka eivät kovin paljon kiinnosta. Jos ei parempaakaan tule.
Aina ei ole kyse siitä, että mies (tai nainen) ole teeskennellyt. Joskus kumppani on vain käsittänyt jotain väärin tai tehnyt liian pitkälle meneviä oletuksia. Sitten petytään, kun toinen muka paljastuu aivan eri ihmiseksi.
Tämä on nykypäivän suhteiden ongelma. Kaikki miehet tietää mitä naiset haluaa ja käyttäytyvät aluksi sen mukaan. Todellisuus tulee sitten myöhemmin julki.
mies51v