Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ihastumisen merkit

Vierailija
29.09.2019 |

nyt miehet tai miks ei naisetkin neuvojanne tarvitaan! Miten viestitte ihastumisenne ihastuksen kohteelle, tilanteessa jossa ette ole varmoja toisen tunteista?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ehdoton sääntö on tämä:

Aloite sisältää aina pakkien saamisen riskin.

Jos teet aloitteen, et voi vetää sitä takaisin esim. seuraavasti: "ai mies ei kiinnostunutkaan, no minähän vain ystävällisyyttäni hymyilin/katsoin/juttelin, en yrittänyt pokata".

Tuossa tutkimuksessahan se jo sanottiin ettei epämääräisiä eleitä ole helppoa tulkita, eikä moni siinä onnistu. Eli oikeasti tieto ihastumisesta oli toiveajattelua, joka vain sattui pitämään kutinsa.

Ei minusta katse tai hymy ole aloite, eikä juttelukaan, jos kyseessä on mies jonka kanssa on tekemisissä. Nuo voi olla flirttiä, mutta ei kun senkään välttämättä ole tarkoitus johtaa mihinkään. Monet flirttaa huvikseen ja oikean aloitteen (=jonkinlainen suora tai epäsuora ehdotus) saatuaan antaa pakit.

Vierailija
62/107 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että jotkut miehet kiinnostuessaan alkavat vältellä ihastuksensa seuraa. Mistä se johtuu? Siis ihan sinkkumiehetkin.

Oma mieheni teki juuri näin kun oli minuun ihastunut, tietenkin luulin jotain päinvastaista käytöksen perusteella. 

Miten homma sitten eteni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40+ mies ja ihastunut työpaikalla erääseen nuorempaan naiseen. Välttelen häntä ja katsetta mutta toki juttelen jos hän puhuu minulle, en usko että hän ikinä voisi sitä arvata. Olen niin ujo ja epävarma ihmisten kanssa että on parempi että pysyn poissa enkä ruoki ihastumistani enempää, siksi välttelen. Hänen kaltaisensa nainen ei ikinä minusta kiinnostuisi.

Ei siotä ikinä tiedä vaikka hän kiinnostuisikin.

Vierailija
64/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Mitä jos saa pakit? Miten säilyttää kasvonsa, jos joutuu kyseistä tyyppiä näkemään vielä (on vaikka lasten harrastuspiireissä toisen lapsen isä - molemmat eronneita siis tai vaikka töistä tai naapurista...)?

Vierailija
65/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisen ja miehen ihastumisen merkit muka eroavat toisistaan? Ei tämä minun mielestä ole sukupuolesta kiinni.

Jos laitat tälle kommentille alapeukun niin toivon että vastaay kysymykseen.

Vierailija
66/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin ja tykästyin älyttömästi yhteen mieheen, luulin et tää mieskin tunsi jotenkin samalla tapaa, oli sellaista vetovoimaa jota harvan kanssa on. Käytiin sitten kahvillakin ym pariin otteeseen ja oli pussailua ja halailua, ja sitten mies kylmeni samalla hetkellä kun luulin, että meillä onkin tässä tosi hieno juttu aluillaan! Ja ollaan jo +45 ettei mitään lapsosia olla ja molemmat vapaita. Laittanu pari lyhyttä viestiä ihan arkijutuista hänelle, mutta niin viileetä vastausta antoi, että annan olla. Ehkä joku selitys joskus tulee, nyt ei mitään elonmerkkiä enää häneltä tule, että kiinnostus vissiin katosi samalla kun mä luulin sen kasvanee? En oo ikinä näin pieleen arvioinut ketään, yleensä hyvä olen näkemään ihmisten käytöksen lävitse ja tässä tyypissä olin näkevinäni aitoa tunnetta mua kohtaan.

Vierailija
67/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Mitä jos saa pakit? Miten säilyttää kasvonsa, jos joutuu kyseistä tyyppiä näkemään vielä (on vaikka lasten harrastuspiireissä toisen lapsen isä - molemmat eronneita siis tai vaikka töistä tai naapurista...)?

Mitä kasvojen säilyttämistä? Kai aikuiset ihmiset osaa käsitellä jutun tavalla tai toisella.

Ainoa keino saada ihastumisesta selvyys on keskustella.

Vierailija
68/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Jatkaa elämää ihan normaaliin tapaan. Käyttäytyy peruskohteliaasti. Ei noista tilanteista tarvitse mitenkään erityisemmin kiusaantua.

Vierailija
69/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa viestiä ihastustani muuten kuin pitkillä katseilla IRL. Pahin ongelmani onkin se, että olen ns. sarjaihastuja eli toisin sanoen jokapaikkaan mihin menen on olemassa henkilö, johon tunnen vetovoimaa. Välillä useampaankin :)

Vierailija
71/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään mitenkään. Mahdotonta kuvitella, että kukaan nainen olisi minusta kiinnostunut. Pidän asian itselläni ja suren kelpaamattomuuttani.

Toivottavasti tämä oli vitsi? Minun on vaikea kuvitella etteikö jokaiselle olisi joku joka olisi kiinnostunut. Ajatella jos se kohteesi ajattelisi samoin ja molemmat jäisivät yksin oma keksimää kelpaamattomuuttaan.

Vierailija
72/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että kiinnostunut sanoisi asiansa suoraan eikä vain antaisi ymmärtää. Pakkien saamineen on syvältä, tiedetään, mutta sitten ainakin on selvät sävelet eikä kummankaan tarvitse jossitella.

Harmitti taannoin, kun eräs vapaa mies pörräsi ympärilläni ja heitteli jatkuvasti vihjailuja ja täkyjä (olen siis itse varattu) mutta en niihin tarttunut kun en halunnut asioita edistää, vaikka itselläkin ihastumista oli. Lopulta sitten otin ihan reippaasti etäisyyttä koko tyyppiin kun hän tuli iholle. Olisin paljon mieluummin käynyt asiallisen keskustelun ja antanut ystävälliset pakit kuin juossut karkuun...

Vierailija
73/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oman kokemukseni perusteella naiset vahvasti ylitulkitsevat miesten käytöstä, ja nimenomaan niin, että niiden miesten, joista naiset itse ovat kiinnostuneita, jokainen pienikin ele muka viestittää miehen kiinnostusta. Jos mies on ihastunut, hän todennäköisesti pyytää sinua treffeille (jos ette ole varattuja). Jos ei, hän ei todennäköisesti ajattele sinua lainkaan. Näin se vain on.

Suurin osa tästäkin ketjusta vaikuttaa olevan teini-ikäisten kirjoittamaa. Kasvaisitte jo aikuisiksi.

M40

Vierailija
74/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oman kokemukseni perusteella naiset vahvasti ylitulkitsevat miesten käytöstä, ja nimenomaan niin, että niiden miesten, joista naiset itse ovat kiinnostuneita, jokainen pienikin ele muka viestittää miehen kiinnostusta. Jos mies on ihastunut, hän todennäköisesti pyytää sinua treffeille (jos ette ole varattuja). Jos ei, hän ei todennäköisesti ajattele sinua lainkaan. Näin se vain on.

Suurin osa tästäkin ketjusta vaikuttaa olevan teini-ikäisten kirjoittamaa. Kasvaisitte jo aikuisiksi.

M40

Mitäs jos ihastunut mies on itse varattu kuten myös se nainen johon on ihastunut? Miten mies tällaisen tilanteen diilaa?

Vierailija
75/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Tulkintani ovat aina osuneet oikeaan :) Mielestäsi mies ei siis missään tapauksessa voi olla niin ujo, ettei uskalla lähetyä? Varmasti voi olla.

Vierailija
76/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Semmonen tosimies ja tietäjä, tuliko mieleesi että kaikki miehet ei ole samasta puusta veistettyjä, on ujoja ja sitten tuollaisia totuuden torvia aivan kuten meitä naisiakin.

Vierailija
77/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten, jos mies ihastuu ja lyö jarrut pohjaan? Viilentää välit?

Voiko nainen silloin ”olla varma” että oli miehelle merkittävä?🤔

Ei tietenkään ollut merkittävä, ellei halunnut viedä asioita eteenpäin. Laivat kohtaa yössä jne.

Vierailija
78/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Tulkintani ovat aina osuneet oikeaan :) Mielestäsi mies ei siis missään tapauksessa voi olla niin ujo, ettei uskalla lähetyä? Varmasti voi olla.

Tietenkin monet miehet ottavat helppoa p*llua sieltä mistä sitä on saatavilla. Joskus se edellyttää ihastuksen teeskentelyä (sen jälkeen kun nainen on tehnyt oman ihastuksensa tiettäväksi). Joten "tulkitse" sinä vain edelleen..

Vierailija
79/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Mitä kasvojen säilyttämistä? Kai aikuiset ihmiset osaa käsitellä jutun tavalla tai toisella.

Ainoa keino saada ihastumisesta selvyys on keskustella.

Osaako suomalaiset muka ilman alkoholia kertoa toisilleen kiinnostuksestaan? Tämä kun vaikuttaa vähintäänkin absurdilta skenaariolta, että suomalainen ihan selvin päin yhtäkkiä menisi sanomaan jotain "minä tykkään sinusta". Ei vaan kuulosta mitenkään realistiselta ja mitä tässä ihmisten interaktioita seurannut, niin ei se keneltäkään tunnu tulevan selvin päin, kännissähän nyt ollaan toki heti kaulassa kiinni ja "mä niiin thykkään sust!".

Vierailija
80/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Ei todellakaan ole, mies voi ajatella naista lähes jatkuvasti, vaikkei näyttäisikään kiinnostustaan avoimesti. M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi