Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ihastumisen merkit

Vierailija
29.09.2019 |

nyt miehet tai miks ei naisetkin neuvojanne tarvitaan! Miten viestitte ihastumisenne ihastuksen kohteelle, tilanteessa jossa ette ole varmoja toisen tunteista?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että jotkut miehet kiinnostuessaan alkavat vältellä ihastuksensa seuraa. Mistä se johtuu? Siis ihan sinkkumiehetkin.

Jännittää ja hävettää ja tulee mokailua kun ihastuksen seurassa unohtuu esimerkiksi puheen ja kävelyn kaltaiset peustaidot.

Vierailija
22/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä tämän täällä olen aiemminkin kertonut. Jos nainen katsoo silmiin ja hymyilee, pitää tarkastaa onko sepalus jäänyt auki, tai jotain muuta mahdollisesti noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että jotkut miehet kiinnostuessaan alkavat vältellä ihastuksensa seuraa. Mistä se johtuu? Siis ihan sinkkumiehetkin.

Jännittää ja hävettää ja tulee mokailua kun ihastuksen seurassa unohtuu esimerkiksi puheen ja kävelyn kaltaiset peustaidot.

Ok, ehkä minulla on toivoa ihastukseni suhteen. Tuntuu, että hän aina minun seurassani vaivaantuu ja muille juttelee normaalisti. 

Vierailija
24/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hassua, miten ihastuneena löytää kaikenlaisia merkkejä, joita yrittää sitten analysoida! Mitä voi päätellä katseista? Entä FB-tykkäyksistä? Vai onko kaikki vain minun pääni sisällä?

Vierailija
25/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TODELLA toivoisin, että sellainen mies joka on kiinnostunut, myös kertoisi sen sanallisesti. Kukaan ei ole tietääkseni ajatustenlukija, joten ne miehet jotka luulevat, että kyllä nainen huomaa kiinnostuksen voivat juosta järveen.

Juurihan täällä moni nainen on selittänyt miten selvästi miehen kiinnostuksen huomaa ilmankin.

Luulottelevatko vain?

Vierailija
26/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku, hakeuduin ihastukseni seuraan, tosin hänkin hakeutui minun seuraani. Vietimme paljon aikaa yhdessä ja kyllä sitä vain huomasi toisen ihastuksen ilmassa.

Kun aloimme seurustella, en sen jälkeen ole ihastunut kehenkään, nyt olemme olleet naimisissa 7 vuotta.

Vierailija
27/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TODELLA toivoisin, että sellainen mies joka on kiinnostunut, myös kertoisi sen sanallisesti. Kukaan ei ole tietääkseni ajatustenlukija, joten ne miehet jotka luulevat, että kyllä nainen huomaa kiinnostuksen voivat juosta järveen.

Juurihan täällä moni nainen on selittänyt miten selvästi miehen kiinnostuksen huomaa ilmankin.

Luulottelevatko vain?

Mulle ei vielä kertaakaan ole käynyt niin, että jos olen luullut jonkun miehen olevan kiinnostunut, hän ei olekaan sitä ollut. Sen puoleen luotan jonkin verran omiin vaistoihin. Toisaalta myös sellaisia ihastuneita on ollut, joista minulla ei ole ollut mitään tietoa ennen kuin mies on asian kertonut. Lähinnä joitain random tyyppejä.

Silloin on todella vaikea uskoa miehen olevan minuun ihastunut, jos itsekin olen häneen. Tavallaan kyllä tiedän että on mutta kuitenkin alan analysoimaan kaikkia merkkejä käytöksestä jotka viittaavat päinvastaiseen. Ja sitten en enää olekaan varma mistään.

Vierailija
28/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hassua, miten ihastuneena löytää kaikenlaisia merkkejä, joita yrittää sitten analysoida! Mitä voi päätellä katseista? Entä FB-tykkäyksistä? Vai onko kaikki vain minun pääni sisällä?

FB-tykkäyksistä kyllä huomaa. Minusta kiinnostunut mies oli peukuttamassa heti, huomioi jokaisen postaukseni - teko oloni tärkeäksi ja kauniiksi.

Vierailija
29/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sama naisille, tavataan siellä järvessä.

Vierailija
30/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehestä tulla kärttyinen ihastukselle? Eräs mies käyttäytyy minun seurassani näin, vaikka olen ihan rauhallinen ujo ihminen eikä mitään syytä ole.

Vierailija
31/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulottelevatko vain?

Mulle ei vielä kertaakaan ole käynyt niin, että jos olen luullut jonkun miehen olevan kiinnostunut, hän ei olekaan sitä ollut.

Vähän kuin nainen sanoisi, että vielä kertakaan ei ole jäänyt matchia syntymättä, kun swaippaa tinderissä oikealle ja niinhän se varmaan tuppaa naisilla olemaankin. Aika merkillistä, eikö vaan.

Vierailija
32/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että eräs mies lähes vihaa minua, oli aina niin tylyn oloinen ja naama peruslukemilla, lähti heti seurastani pois jos törmättiin. Olikin ihastunut. En kyllä olisi ikinä arvannut tuosta käytöksestä.

Vierailija
33/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne kuuluisat katseet kerro paljon. Vilkuilee useasti mutta ei tuijota. Kun käännät selän tunnet että katse on sinussa (naisen vaisto) huomaa sinut vaikka olisi ihmisiä tilassa useita, seuraa sinua katseilla sekä kuuntelee jutteluasi ”salaa” jos siis puhut muille. Nämä olen ainakin itse huomannut ja kohdistuu varattuun mieheen.

Lisäisin vielä tähän, että hakeutuu lähelle tai ainakin näköpiiriin.

Moni mies kylläkin skippaa nämä "vaiheet" ja heti tunnustaa ihastumisensa.

Niin helppoa se on naisilla. Miehen vaan sitten pitää yrittää niitä hemmetin katseita wifi-aaltoja tulkita, ennenkuin laittaa itsensä likoon tunnustaakseen kiinnostuksensa. Mikä on muuten naisille melkoinen nou-nou, ei se saa olla niin suoraa suinkaan vaan pitäisi älytä viedä monen mutkan kautta ikäänkuin ne tunteet olisi joku hentoinen tuuli tuonut karibialta pala palalta.

Nainen ei todennäköisesti ole kiinnostunut, jos sun tarvii jotain elämää suurempaa tulkintaa katseista tehdä. Kiinnostuksen kyllä huomaa helpommin. Siinä vaiheessa kun kiinnostus on selvää, suorakin lähestyminen toimii.

Mutta kyllä, se on ehdoton nou-nou jos mies, jonka kiinnostuksesta ei ole ollut pienintäkään aavistusta, hyppää jostain tyhjästä tunnustamaan ihastumisensa.

Mikään ei ole miehen näkökulmasta selvää. Siinä joutuu miehen vain kamikaze-tyylillä mennä kasvojen menetyksen uhalla, joko tärppää tai ei. Naisen näkökulmasta se toki on selvää kun moni mies näin tekee ja sitten kun kiinnostava mies osuu kohdalle, niin selvä hommahan se tottakai.

No muista naisista en tiedä mutta ainakin itse pyrin viestittämään miehelle sen verran selvästi kiinnostukseni ettei arvailujen varaa pitäisi jäädä. Jos toistuvien, pitkienkin katsekontaktien ja hymyilyn jälkeen on vielä epäselvää, en voi kuin ihmetellä. Jos tämän jälkeen mies ei lähesty, oletan ettei ole kiinnostunut tai sitten hän on äärimmäisen ujo.

Kummasti vaan sellaiset miehet ottavat riskin lähestymiseen, joita olen joskus mahdollisesti vilkaissut nopeasti ja neutraalisti, samalla tavalla kuin ihmisiä yleensä. Siitä mitään tarkoittamattomasta vilkaisusta on ilmeisesti sitten löydetty kiinnostusta, joka oikeasti on olematon.

Mulle on USEA naisystävä todennut, että kaiken maailman törpöt lähestyvät ja ihastuvat, koska heillä on tapana hymyillä ja katsoa silmiin kaikille ihmisille normaalissa kanssakäymisessä. Niinpä olen itse oppinut, että eivät ne mitään kiinnostuksen merkkejä ole. Toisin sanoen edelleen sinä odotat ajatuksenlukijaa, jos nuo mielestäsi ovat se signaali, minkä pitäisi kertoa kaikki.

Joo no, on minuakin lähestynyt miehiä, joista en ole ollut ollenkaan kiinnostunut enkä varsinkaan mitään sellaista omasta mielestäni viestittänyt. Katson kyllä paljon ihmisiä silmiin, joten ehkä joku on sen ajatellut kiinnostuksen merkiksi? Että joo, voihan olla että nämä tosiaan ovat vain itselleni selviä. Jokaisella on niin omanlaisensa tapa viestiä. Ja tehdä niitä tulkintoja.

Yhdelle miehelle olen tällä omalla tavallani koittanut jo pitkään osoittaa kiinnostustani mutten ole ihan varma onko sen hoksannut. Ilmeisesti ei tai sitten ei vain ole kiinnostunut takaisin (vaikka fiilis on että saattaisi ollakin), kun ei vielä ole lähestynyt.

Vierailija
34/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulottelevatko vain?

Mulle ei vielä kertaakaan ole käynyt niin, että jos olen luullut jonkun miehen olevan kiinnostunut, hän ei olekaan sitä ollut.

Vähän kuin nainen sanoisi, että vielä kertakaan ei ole jäänyt matchia syntymättä, kun swaippaa tinderissä oikealle ja niinhän se varmaan tuppaa naisilla olemaankin. Aika merkillistä, eikö vaan.

Ei miehen kiinnostus aina ole mitenkään itsestäänselvää naisille. Varsinkaan sen miehen kiinnstus, jonka kiinnostusta toivoisi.

Vierailija
35/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FB-tykkäyksistä kyllä huomaa. Minusta kiinnostunut mies oli peukuttamassa heti, huomioi jokaisen postaukseni - teko oloni tärkeäksi ja kauniiksi.

Tämä. Huomaan hänen myös ”valikoivan” kuviani, käyttävän aikaansa niiden parissa. Tuntuu seksikkäältä.

Vierailija
36/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko miehestä tulla kärttyinen ihastukselle? Eräs mies käyttäytyy minun seurassani näin, vaikka olen ihan rauhallinen ujo ihminen eikä mitään syytä ole.

Voisin kuvitella että voi ainakin silloin, jos kokee ettei hänellä ole mahdollisuuksia. Toisaalta syitä kärttyisyydelle voi olla paljon muitakin ja vielä todennäköisempiä.

Vierailija
37/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin, että eräs mies lähes vihaa minua, oli aina niin tylyn oloinen ja naama peruslukemilla, lähti heti seurastani pois jos törmättiin. Olikin ihastunut. En kyllä olisi ikinä arvannut tuosta käytöksestä.

Niinkin voi käydä jos on tosi pahasti ihastunut. Ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
38/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole FB-kavereita, mutta kuulumme työpaikan ryhmään(Samassa firmassa töissä, mutta eri kaupungeissa) . Olen muutaman kerran kommentoinut siellä jotain ja hän tykkää. Ja vain hän! Eikä hän juuri jakele tykkäyksiä siellä muille. Laitoin testimielessä yhden kuvan sinne, että tuleeko taas peukku ja tulihan se! Tunnen itseni aivan teiniksi.

Vierailija
39/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, ehkä minulla on toivoa ihastukseni suhteen. Tuntuu, että hän aina minun seurassani vaivaantuu ja muille juttelee normaalisti. 

Tuo ei ole ainoastaan toivonpilkahdus, vaan melko varma merkki. Eivät kaikki miehet noin toimi, mutta ne, jotka toimivat, juurikin tismalleen noin. Oleellista on ero muihin. Jokuhan voi olla arka tms. kaikkien ihmisten kanssa, silloin ei voi päätellä mitään. 

Jos nyt siis et esimerkiksi haise kauhealle tai ole muuta vaivaantumisen aiheuttavaa selvää syytä.

Vierailija
40/107 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihastukseni antaa tosi ristiriitaisia signaaleja, välillä tulee juttelemaan, tuijottelee silmiin ja peilaa mun asentoja, toisinaan taas on etäinen ja saattaa kuittailla jostain. Joitain leikittelyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi