Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentokoneen vessassa seksiä- ketjusta tuli inspiraatio kysyä: ERIKOISIN paikka missä olet harrastanut seksiä

Vierailija
29.09.2019 |

Itselläni eteisen komero kotibileissä sekä kirkon piha. Nuorempana tuli myös junan tupakkavaunussa touhuttua silloisen poikakaverin kanssa , ei varsinaisesti naitu vaan kädellä hyviltiin toisiamme mutta minulla oli kyllä kundin muna kädessä ja kundin käsi housuissani kun meidät yllätettiin :D

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehtorin kansliassa.

Minä olin rehtori, hän luokanopettaja. 

olin rehtori?

Kyllä. Silloin noin 15 vuotta sitten olin rehtori. Luokanopettaja työskentelee nykyään muualla. Asiat eivät liity mitenkään yhteen.

Vierailija
42/52 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä mentiin omakotitalon lämmönjakohuoneeseen. Pelästyttiin kunnolla loppumetreillä oikein kunnolla kun poltin hyrähti käyntiin. Lerpahti hetkeksi mut homma vietiin loppuun.

Aktin jälkeen palattiin takaisin juhliin ja porukka alko nauraa kun oltiin vaatteet ja naama jonkinlaisen tuhkan peitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoskopissa raveissa Killerillä. Kerran hirveessä pakkasessa Lapissa heinäladossa.

Englannissa kaurapellossa.

Vierailija
44/52 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin portaikossa, laivalla portaikossa ja vessassa, autossa julkisella paikalla, ulkoilureitin vieressä puskassa alle 10 metrin päässä polulta, kotibileissä isäntäväen sängyssä, yhteismajoituksessa kaverin nukkuessa samassa huoneessa, hotellihuoneeseensa kaverin pannessa viereisessä sängyssä. Onhan noita varmaan muitakin hassuja paikkoja, mutta noi tuli nopeasti mieleen.

Vierailija
45/52 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena metsässä löytyi sadesäällä pultsarin maja tyhjänä. Sinne mentiin kimmakaverin kanssa aluksi sadetta pitämään ja lopuksi pimppejä vertailemaan

Vierailija
46/52 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyaluksen vessassa, mustikkametsässä (oli suunniteltu juttu ja viltti oli mukana), rantavedessä, heinäladossa, vaatehuoneessa... Kun lapset olivat pieniä, niin piti inspiroida. Nyt kun olemme kahdestaan, niin homma jatkuu ihan vain makkarissa, joskus keittiössä tai saunassa. Pääasia, että jatkuu ja toivottavasti vielä pitkään.

Vierailija
47/52 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan takahuone. Se tuntui siinä tilanteessa fiksulta, kun oli sentään näköeste ja teki mieli ihan hirveästi. Äänieristys oli kuitenkin olematon ja mies taitava ja kestävä. Asuntoon ei olisi ollut kuin alle viiden minuutin kävelymatka.. N26

Vierailija
48/52 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuvassa vanhanaikaisessa hississä, se oli naisen toive.Kolin huipulla.

Vierailija
49/52 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva nojasi parvekkeen kaidetta ja keskusteli alhaalla olevan naapurin kanssa. Menin matalana ja laskin housut ja aloin sormettamaan pillua. Pian jo rouva sanoi kahvin tippuneen ja siirtyi sisälle. Minä perässä ja alettiin panemaan sohvalla parvekkeen ovi ollessa auki. Oli krapula-aamu. 

Vierailija
50/52 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla pihalla omakotialueella. Auringonottosessio yhtäkkiä alkoi lämmetä ja riskienhallinta alkoi horjua. Ajateltiin kai että muut alueelta on töissä, kun oli niin hiljaista.

Erikoisempiakin paikkoja on, mutta tuo oli omalla tapaa oudoin.

Vierailija
51/52 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton takapenkillä liftarin kanssa. Kuski vaimoineen istui edessä. 

Etykin aikaa kaksi irakilaista tyttöä tuli autoon manskulta. Halusivat nähdä järven. Ajettii pirttimäkeen uimaan ja n....   

roihuvuoren hyppyrimäen päällä. 

Temppeliaukion kirkon katolla. Id citikan konepellillä huopalahden tien sivukaistalla. Onhan näitä...

Vierailija
52/52 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taunuksen konepellillä uimarannalla keskellä yötä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi