Lentokoneen vessassa seksiä- ketjusta tuli inspiraatio kysyä: ERIKOISIN paikka missä olet harrastanut seksiä
Itselläni eteisen komero kotibileissä sekä kirkon piha. Nuorempana tuli myös junan tupakkavaunussa touhuttua silloisen poikakaverin kanssa , ei varsinaisesti naitu vaan kädellä hyviltiin toisiamme mutta minulla oli kyllä kundin muna kädessä ja kundin käsi housuissani kun meidät yllätettiin :D
Kommentit (52)
Ulkomailla näköaltasanteella trooppisella saarella. Odotettiin kun ketään ei hetkeen näkynyt ja silloisen tyttöystävän hame ylös ja sisään. Kamerat siellä kyllä oli...
Opiskeluaikoina seurustelin tytön kanssa, joka oli ujo, mutta kuitenkin antoi mun panna oudoissa paikoissa ja silminnähden nautti nopeista panoistamme. Yksi vakiopakoistamme oli ABC:n ja S-marketin yhdistävä rappuskäytävä, jossa ei kulkenut juuri koskaan ketään, koska kauppa oli aivan vieressä maaston tasoa alempana. Silti siinä oli pieni kiinnijäämisen jännitys, joka mun teinipojan aivoissani oli valtavan kiihottavaa. Olin aina päällä ja tyttö siinä selkä portaita vasten eikä tullut edes mieleenkään tehdä sitä muuten. Tuo tapahtui monta, monta, monta kertaa. Lopulta kameroiden asentaminen paikkaan pakotti siirtymään muualle.
Näköalatornissa..Siinä maisemia katselin, kun mies veteli takaapäin. Onneksi ei tullut muita retkeilijöitä just tornille. :D
Lahdessa, pikku-veskun kaarisillalla. Aamuyöllä baarista tullessa ei ollut kauheasti estoja. Yleisöäkin taisi olla penkeillä. Tuttu nainen oli kyseessä, joten ei tarvinnut ihmeempiä kuvioita.
Lehtisaaressa metsikössä kesällä 1996.
Todella pieni saari vai olisko se luoto keskellä pientä jårveä. Uitiin poikakaverin kanssa sinne tarkoituksena lepäillä mutta nussimiseksi meni. Syysilta oli joten aika pimeetä sekä kylmä alkoi jo tulla. Vesi oli kyllä lämmintä. Toka satsi menikin niin että oltiin reisiin myöten järvessä ja sain munaa takaapäin. Pidin kiinni jostain oksankäppyrästä joka oli rantapöheikössä massa kiinne.
Ravintolan narikasta lähti portaat myös ylöspäin, siellä. Ruotsinlaivan hyttikäytävällä. Sairaalassa (potilaana) tyttöystävän (hoitaja eri osastolla) kanssa hissitasanteella. S
Toisen sairaalan kiinni olleella vuodeosastolla potilashuoneessa, ns toisen naisen kanssa. Sairaalan kirjastossa. Pikku Huopalahdessa kalliolla silloin, kun sinne ei ollut paljon rakennettu. Ison porukan varaaman saunan pukkarissa ja eri kerralla saman saunan terassilla eri naisen kanssa. Mitähän noita vielä...
Olen sekä kymppikerhon. että panssarikerhon jäsen. Seuraavana tavoitteenani on 4h kerhon jäsenyys, mutta toistaiseksi olen päässyt vain kerran 2,5 tuntiin.
Kesken eräisen kerrostalon sisällä heinäkuun sade yönä kesällä. Ei ollut muuta kun seinät ja 3 kerrosta. Pelkkää betonia. Ja styrox levyjen päällä.
1980 luvun alussa heinä ladossa paali kuormaa odotellessa. Onneksi oli kondomeja mukana. Talon tytär oli anteliaalla päällä.
Vuokranosturissa vaimoa takaapäin. Köyhän miehen kymppikerho.
Junan vessassa, parkkihallissa Ranskassa, festareilla metsässä, leirintäalueella mökkien välissä, nokkospuskassa keskellä kaupunkia, keikkabussissa, jne.
Isojoella, mentiin kaverin kanssa leikkupuimurihalliin korjaamaan teräpöytää mutta osoittautuikin kiihkeäksi paneskeluksi. Halli oli oikeastaan katos-auki molemmista päistä ja myöhemmin kuultiin kuten epäiltiinkin että meidät nähtiin. Tuollapäin jutut kierrää nopiaan ja poikain keskeinen ei ole niin arvostettua.
Rehtorin kansliassa.
Minä olin rehtori, hän luokanopettaja.
Vierailija kirjoitti:
Rehtorin kansliassa.
Minä olin rehtori, hän luokanopettaja.
olin rehtori?
Onhan näitä muutama:
Picnic-pöydällä lähetyssaarnaajassa kirkkaasti valaistun kävelytien vieressä, alle 10 metriä kävelytieltä pimeän metsän puolella. Nähtiin kävelytiellä kulkevat mutta kukaan tuskin näki meitä pimeän metsän puolella.
Lintutornissa takaapäin kaiken maailman tipuja tihrustaen. Lähistöllä on pari muutakin lintutornia, joista olisi kiikareilla lintubongarit saaneet meihin päin katsellessaan vähän erilaista bongattavaa.
Hississä joskus kokeiltiin, ehtiikö neljän kerroksen matkalla avata housut, pökätä kerran sisään ja saada housut takaisin kiinni. Ehti.
Häämatkalla Las Vegasissa doggystylessä hotellihuoneen ikkunalla, josta oli näkymä suoraan pääkadulle. Ainakin joku yöllinen kulkija huomasi.
Tampereen Rautatieaseman parkkipaikalla autossa.
Kärsämäen paanukirkko. Silloinen Nainen oli sen sorttinen jotta seksi maistui kaikkialla.. 🥰