Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmuni puhuu aivan loistavaa englantia

Vierailija
28.09.2019 |

Epätodellisen hyvää. Eikä ole edes asunut Briteissä. Kuunnelkaa: IS

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes välttävä kielitaito olisi hyväksi asioiden hoitamiselle. Suurimmalta osalta se puoli on kunnossa. Sitten on niitä jotka eivät osaa edes alkeita.

Vierailija
62/64 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhu. Yksikään brittienglantia puhuva ei sekoittaisi häntä natiiviin, ei edes lyhyen lauseen perusteella. Puherytmi ja intonaatio poikkeavat täysin brittienglannista, mutta hän pyrkii ääntämään sanoja brittien tapaan. Monilla nuorilla on Katria parempi kielitaito, mutta tietysti Katri puhuu sujuvammin kuin monet vanhemman polven poliitikot. Vasta keskustelussa selviäisi, mikä hänen todellinen kielitaitonsa on.

Miksi englantia pitäisi yrittää puhua brittien tavalla, onko se jokin standardi joka on parasta laatua. Mielestäni britit ääntää monet sanat todella typerästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun täällä mollataan kulmunin varsin loistavaa kielitaitoa... ! Itse käytin paljon ( siis todella todella paljon ) englantia työssäni ja minulla on aina ollut kielipäätä... jotain ilmeisesti myös tarttui päähäni, koska britti luuli minua britiksi. Toki puhe oli normaalia keskustelua eikä mitään ”vaikeaa” asiaa teknologioista, politiikasta yms. Mutta ilmeisen hyvin puhuin tuolloin englantia jos minua natiivi luuli natiiviksi. No, av-mamma olisi varmasti huomannut kyllä että en ole englantilainen 😂 ja ei, en todellakaan puhu enää englantia niin että joku erehtyisi minua britiksi luulemaan... tosin ei se puheeni nyt ihan rallienglantiakaan sentään ole.

Vierailija
64/64 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista äärilaitaa edustaa Rinteen puhetapa. Aivan kauheaa kuunneltavaa, mutta onneksi kukaan ulkomaalainen ei sitä ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän