Uskovaiset: Onko Jumala hyljännyt minut?
Minulla on ollut äärimmäisen vaikea ja epänormaali lapsuus. Kotona oli henkistä sekä fyysistä väkivaltaa, pelkoa ja tunnekylmyyttä. Kasvoin yh-äitini ja sisarusteni kanssa. Isäni jätti äitini, kun olin puoli vuotias. En ole häntä sen koomin nähnyt.
Koko elämän olen saanut taistella, painia ja kestää kaikenlaista. Köyhyys, motivaation puute, itsesääli ja moni muu asia, jotka juontuvat lapsuudestani kummittelee vieläkin.
Kävimme lapsena pyhäkoulussa, mutta en uskaltanut tunnustaa Jumalaa kenellekään. Lopulta käänsin Hänelle selkäni esiteini-iässä ja olen tullut hyväksikäytetyksi, seurannut kavereitani kaikenmaailman bileisiin jne. 16- vuotiaana tajusin, että nyt riittää. Oloni oli yksinäinen ja tyhjä. En enää nauttinut noista jutuista, en halunnut oikein viettää aikaa edes sellaisten ihmisten kanssa. Aloin kokea maailman ahdistavana paikkana ja näin miten paljon vääryyttä ja pahaa täällä on.
Tulin 20veenä uskoon, mutta 22- vuotiaana sairastuin ihoinfektioon, jonka sain eräältä tuttavalta. Lääkärit eikä kukaan ole voinut auttaa minua tämän kanssa. Olen aivan yksin sairauteni kanssa ja olen sortunut polttamaan kannabista, koska en saa nukuttua öisin kutinan takia. Tämä tauti leviää kosketuksesta. Eli olen joutunut helteilläkin käyttämään pitkiä vaatteita päällä nukkuessa.
Olen itkenyt ja rukoillut, katkaissut välit siihen ihmiseen jolta sain tämän taudin, olen myöntänyt syntini, pyytänyt anteeksi, pyytänyt apua, sillä en jaksa kantaa tätä taakkaa enää yksin. Tällä hetkellä pohdin itsemurhaa. Haluaisin elää, mutta ei vaan riitä enää mieli eikä voimat.
Onko Jumala hyljännyt minut?
Anteeksi pitkä aloitus, halusin vain niin hyvin raottaa, kun voin.
Kommentit (108)
Jumala on ihmisen keksimä mielikuvitusolento Aku Ankan rinnalla, ja joka muuta uskoo on aivopesty pienenä. Kaikki uskonnot maailmasta pitäisi hävittää ja sellaisen harjoittamiesta rangaista kuolemalla.
Kirjoitin kommentin 69 ja jatkan vielä. Jos omat voimat eivät riitä, käänny oman seurakunnan diakonian puoleen. He voivat kulkea kanssasi tässä vaikeassa tilanteessa.
Kannustan tosiaan hakeutumaan joko julkisen tai yksityisen kautta ihoasiantuntijalle. Lisäksi alkaisin heti kokeilla erilaisia luontaistuotteita tai reseptittömiä valmisteita. En ole mikään asiantuntija (siksi suosittelenkin sitä lääkäriä), mutta itselle tulee mieleen tällaisia, mitä voi kokeilla (olen hoitanut erilaisia iho-ongelmia näillä):
* desinfiointi + sinkkipasta
* pihkavoide
* oreganoöljy (saa Ruohonjuuresta)
* hunajavoide
Ei noista ainakaan haittaa ole. Myös stressi voi aiheuttaa iho-ongelmia, joten yritä uskoa, että hoitokeino löytyy. Samoin ruokavalio vaikuttaa, kuten joku sanoikin, eli ne sokerit, vehnä ja hiiva kannattaa oikeasti jättää pois ihan kokonaan. Voimia ja kaikkea hyvää elämääsi!
Ap, sinuna aloittaisin välittömästi vähintään 2 viikon paaston. Sun immuunipuolustuksessa on selvästi jotain häikkää. Ei ole normaalia tuollainen ja ihmettelenkin suuresti miksi lääkärit ovat jättäneet sinut oman onnesi nojaan.
Juot pelkkää yrttiteetä (takiaisenjuurta, nokkosta, graviola jne) Käytä iholla hamppu- ja sheavoidetta. Jatka myös oreganoöljyn nauttimista sisäisesti sekä ulkoisesti. Paaston aikana et saa syödä etkä juoda muuta kuin vettä, yrttejä ja itsepuristettuja mehuja. Esimerkiksi omena, lehtikaali, päärynä avocado mehu/smoothiet.
Ennen kuin aloitat paaston, niin jätä ensin kaikki sokeri, viljat ja hiiva pois. Älä käytä myöskään maitotuotteitta. Nuo ruokkivat mm. silsaa ja hiivaa, ja lisäävät elimistön tulehdustilaa. Kun paastosi loppuu, niin älä ryntää heti syömään noita samoja roskia ja kiinteitä ruokia.
Tällä tavoin resetoit sun immuunipuolustuksen, sun suolistosi puhdistuu, mielesi kirkastuu ja pääset erittäin suurella todennäköisyydellä tuosta sairaudestasi eroon, koska hiivat ja silsat eivät saa ravintoa enää mistään. Tällä hetkellä sinun huono immuunipuolustus ja otollinen maaperä tekee silsalle suuren palveluksen.
Kerrothan miten paaston kanssa kävi. Rukoilen sinulle voimaa ja johdatusta.
Siis miehellä oli sieni-infektio, eikä kertonut sinulle siitä mitään?
Vaadi päästä sairaalahoitoon. Ihotautiosastolle!
Tai edes sairaalan poliklinikalle. Auttaisiko siellä annettava valohoito sinua.
Itse olen käynyt muinoin atopiani kanssa valohoidossa.
Auttaako auringonotto. Tältä kesältä myöhäistä.
Minun isoisälläni oli tuollainen samanlainen ja sen aiheuttajaksi osoittautui leukemia.
Aluksi sitä hoidettiin vain iho-ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
Siis miehellä oli sieni-infektio, eikä kertonut sinulle siitä mitään?
Maailma on täynnä ihmisiä, jotka viisveisaavat muiden terveydestä. Näin ne taudit leviää.
Vierailija kirjoitti:
Sain eräältä miespuoliselta mieheltä jalkasilsan, kun kävin hänen luonaan suihkussa ja pistin hänen tohvelinsa jalkaan. Se sieni levisi koko mun jalkapohjaan 1-2 viikossa. Sitä ei saatu voiteilla kuriin. Lopulta se levisi muutamaan kynteen ja kauttaltaan koko iholle pitkin sääriä, reisiä, vatsaa, selkää, kämmeniä jne. Mun ihoni on täynnä valkoisia pyöreitä rinkuloita ja hilseilyä joka kutittaa. Se leviää myös todella herkästi omalla ihollani. Esimerkiksi, jos kosketan kämmenellä säärtäni, jossa on tuota sientä, niin mun kämmenniin ilmestyy 1-4 päivän sisällä samanlaisia rinkuloita ja valkoista hilseilyä, joka kutittaa.
Olen koittanut suullista lääkitystä, voiteita yms. ja ainut mitä ne tekee, niin helpottavat ihan hetkeksi vain jalkapohjan ja kämmenen ihoa. Mutta aina se tulee takaisin. Elämä on ollut ihan tarpeeksi rankkaa jo ilman tätäkin. En voi käydä edes suihkussa ilman läpysköitä, enkä koskettaa ihoani ilman muovihanskoja. En voi nukkua alasti. En uskalla edes kätellä ihmisiä, koska en halua, että kukaan joutuisi koskaan kokemaan samaa kuin minä. En ymmärrä mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän. Miten voi tapahtua mitään tällaista ja miksi Jumala sallii tämän? Olen kärsinyt kohta 1,5 vuotta tästä. Ei kestä enää mieli.
Ap
Oletko käynyt ihotautilääkärillä? Onko kokeiltu muuta kuin yhtä suun kautta otettavaa lääkettä?
Hei!!!! Ihanaa että päädyin lukemaan sun alotukses ap! Ihan ensiksi haluan lohduttaa sua, että Taivaan Isä ei oo sua hylännyt. Kärsin itse usein samoista fiiliksistä.. Oon pahoillani kaikesta, mitä oot joutunut elämässäs kokemaan. Meillä taitaa olla todella samankaltainen menneisyys, eikä munkaan nykyhetki oo ihanteellinen. Mulla heräs ihan hirvee tarve tehdä feikkisähköpostiosoite koska toivoisin että ottaisit yhteyttä! Mielelläni juttelisin sun kanssa enemmänkin. Olen 22-vuotias nuori nainen, tullut uskoon 20-vuotiaana, kokenut sen jälkeen vaikka ja mitä, ja uskoisin että Isä haluais nyt mun välittävän sulle viestin, että Hänellä on suuria suunnitelmia!! "Ole rohkealla mielellä tyttäreni"
Ota muhun yhteyttä jos haluaisit jakaa kokemuksias ja vaihtaa kuulumisia mun kanssa!! Ei paineita <3
ykslammas@outlook.com
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet keksinyt verbin "hyljätä"? Yleiskielessä se on "hylätä".
Raamatussa 33/38 käännöksessä käytetään "hyljätä-sanaa".
Esim Matt 1: 19 Mutta kun Joosef, hänen miehensä, oli hurskas, ja koska hän ei tahtonut saattaa häntä häpeään, aikoi hän salaisesti hyljätä hänet.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinuna aloittaisin välittömästi vähintään 2 viikon paaston. Sun immuunipuolustuksessa on selvästi jotain häikkää. Ei ole normaalia tuollainen ja ihmettelenkin suuresti miksi lääkärit ovat jättäneet sinut oman onnesi nojaan.
Juot pelkkää yrttiteetä (takiaisenjuurta, nokkosta, graviola jne) Käytä iholla hamppu- ja sheavoidetta. Jatka myös oreganoöljyn nauttimista sisäisesti sekä ulkoisesti. Paaston aikana et saa syödä etkä juoda muuta kuin vettä, yrttejä ja itsepuristettuja mehuja. Esimerkiksi omena, lehtikaali, päärynä avocado mehu/smoothiet.
Ennen kuin aloitat paaston, niin jätä ensin kaikki sokeri, viljat ja hiiva pois. Älä käytä myöskään maitotuotteitta. Nuo ruokkivat mm. silsaa ja hiivaa, ja lisäävät elimistön tulehdustilaa. Kun paastosi loppuu, niin älä ryntää heti syömään noita samoja roskia ja kiinteitä ruokia.
Tällä tavoin resetoit sun immuunipuolustuksen, sun suolistosi puhdistuu, mielesi kirkastuu ja pääset erittäin suurella todennäköisyydellä tuosta sairaudestasi eroon, koska hiivat ja silsat eivät saa ravintoa enää mistään. Tällä hetkellä sinun huono immuunipuolustus ja otollinen maaperä tekee silsalle suuren palveluksen.
Kerrothan miten paaston kanssa kävi. Rukoilen sinulle voimaa ja johdatusta.
Vaihda myös kaikki pesuaineesi hajuttomiin ja neutraaleihin - itselle tulee esim.erittäin voimakkaat allergiaoireet kipeine näppyineen Camellia-öljystä, jota käytetään monissa shampoissa ja pesunesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuulleeni, että jumala koettelee rakkaitaan. Sen enempää en osaa sanoa. Uskon kyllä, mutta teen sen "hiljaa".
Liity joukkoomme, Ap ja näet että Jumala tekee ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuulleeni, että jumala koettelee rakkaitaan. Sen enempää en osaa sanoa. Uskon kyllä, mutta teen sen "hiljaa".
Liity joukkoomme, Ap ja näet että Jumala tekee ihmeitä.
Tässä kotisivu:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi, miksi kyselet noilta höyniltä? Käänny suoraan minun puoleeni.
T. JumalaPs. Nivussilsa paranee sivelemällä siihen pesun jälkeen Sibicortia kolmesti päivässä ja käyttämällä puhtaita, väljiä puuvillakalsareita. Itelläkin joskus vaivasi kun oli ne Raamatun aikaiset villavaipat.
T. Sama
Nivussilsa paranee paremmin vielä Daktacortilla.( Pidettävä kylmässä!!)
Vierailija kirjoitti:
Tuota pihkavoidetta voisin vielä kokeilla. Taitaa aika kalliiksi vaan tulla, kun tätä on niin laajasti joka puolella ihoa, mutta kokeilen ainakin. Eipä tässä mitään menetettävää oikeen ole. Teepuuöljyä, otsonoitua oliiviöljyä, oreganoöljyä jne olen jo kokeillut eikä ole auttanut. Tuota ruokavalion muutosta voisin vielä kokeilla...
Tuntuu oikeasti siltä kun kävisin taistelua hyvän ja pahan välillä. Olen Jumalan puolella, mutta osa musta ei vaan ymmärrä tätä koko juttua. Miksi minä? Miksi tällainen vitsaus? Onko joku kironnut mut? Olenko sittenkin ansainnut tämän kaiken? Mitä jos tämä on mun kohtalo? Pääsenkö Taivasten valtakuntaan, jos teen itsemurhan? Tai mitä jos päätänkin elää, olisiko loppuelämäni pilven polttamista tai jopa pahempiin päihteisiin sortumista, yksinäisyyttä ja kitumista tämän sairuden kanssa? Kuten huomaatte, niin ei ole hyvä olla. Mä en juo edes alkoholiakaan kuin muutaman kerran vuodessa kohtuullisesti ja nyt joudun pelkämään, että sorrunko muihin päihteisiin....Jumala tuntuu useimmiten tosi kaukaiselta, vaikka tiedän, että Hän on läsnä koko ajan. En näe enkä tunne Jeesusta, vaikka kuinka haluaisin. Yksinäinen olo. Hylätty olo.
Moni oli täällä sanonut, että pitäisi etsiä seurakunta. Mä olin uskoon tulosta asti etsinyt ja miettinyt sitä seurakuntaa, ja tänä kesänä mä viimein löysin sellaisen. Eli jotain hyvääkin on tapahtunut ja olen Jumalalle ikuisesti kiitollinen siitä. Välillä on vaikeuksia käydä siellä, mutta yritän parhaani.
Kiitos rukouksista ja positiivisista tsemppaavista kommenteista.
Ap
Rakas ap, toivottavasti ymmärrät että myös vihollinen on olemassa ja tekee työtään niin paljon kun vain ehtii. On potaskaa että Jumala on jostain syystä katsonut hyväksi antaa sinulle sairauksia ja vaikeuksia! Saatana ne on halunnut sinulle antaa ja haluaa tuhota suhteesi ja uskosi Jumalaan. Jumala EI halunnut että sinua käytetään hyväksi, että olet sairas jne. Kun pääsisit uskovien pariin jotka uskoo Jumalan olevan hyvä ja haluavan sinulle hyvää ja parantumista, on voitto tuskasta sinulle mahdollinen. Tarvitsisit henk koht rukousta ja tukea, sinun uskosi ei ole niin vahvalla pohjalla että selviäisit yksin. Neuvon sinua hakemaan rukousapua mutta ei luterilaisesta kirkosta sillä siellä ”Jumala sallii” sinulle kaikkea sontaa ja parantumiseen ei uskota vahvasti.
Voi jos asuisit lähellä. Missä asut? Voin yrittää etsiä sinulle apua läheltäsi.
Muistan rukouksiin.
Huomaa taas miten empatiakyvyttömiä ihmisiä on paljon. Miksi vastata jos antisi keskusteluun on nolla?
Ap, paljon voimia sinulle.
Kohdallesi on sattunut köpölääkäreitä jos ihotautia ei osata tunnistaa.
Älä anna periksi vaan pyydä hoitoa niin kauan kunnes saat avun.
Itse hoitona jo mainittu maidon/maitotuotteiden välttäminen, myös viljat pois. C- ja D- vitamiinia sekä sinkkiä purkista.
Vahva antihistamiini sulla varmaan on jo käytössä. Testaa Valmarin-juomaa.
Hiivat ja muutkin pöpöt viihtyy happamassa elimistössä. Syö mahd. paljon kasviksia, marjoja, juureksia mutta vältä kaikkea makeaa, myös hedelmäsokeria.
Jumala ei ole sinua hyljännyt vaan nämä koettelemukset kuuluvat sielunsopimukseesi jonka olet tehnyt ennen tänne maan päälle syntymistäsi. Tämä kuulostaa kamalalta mutta sielun viisaus on suurempi kuin ihmismielen.
Olen itse myös traumatisoitunut nuoruudessa ja ollut fyysisesti sairas jo 12 vuotta.
Elämä on välillä todella kamalaa mutta mikään ei kestä ikuisesti. Ei se paskakaan.
Luota, ap, siihen että tämä on väliaikainen riesa ja avun tulet saamaan. Siunausta
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas miten empatiakyvyttömiä ihmisiä on paljon. Miksi vastata jos antisi keskusteluun on nolla?
Itse hoitona jo mainittu maidon/maitotuotteiden välttäminen, myös viljat pois. C- ja D- vitamiinia sekä sinkkiä purkista.
Hiivat ja muutkin pöpöt viihtyy happamassa elimistössä. Syö mahd. paljon kasviksia, marjoja, juureksia mutta vältä kaikkea makeaa, myös hedelmäsokeria.
Jumala ei ole sinua hyljännyt vaan nämä koettelemukset kuuluvat sielunsopimukseesi jonka olet tehnyt ennen tänne maan päälle syntymistäsi. Tämä kuulostaa kamalalta mutta sielun viisaus on suurempi kuin ihmismielen.
Olen itse myös traumatisoitunut nuoruudessa ja ollut fyysisesti sairas jo 12 vuotta.
Elämä on välillä todella kamalaa mutta mikään ei kestä ikuisesti. Ei se paskakaan.
Luota, ap, siihen että tämä on väliaikainen riesa ja avun tulet saamaan. Siunausta
Minkä hemmetin sielunsopimus?! Ja vielä tehnyt ennen maan päälle tuloa... huh huh.. Mitä ihmeen skeidaa heität vielä ap paran päälle joka muutenkin vaikeuksissa!
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla jehova tai mormoni, sillä tuo oppi ei ole ainakaan raamatullinen missään tapauksessa.
Onko kortisonivoiteet kokeiltu, ei tuo kuulosta enää silsalle.
Jos se olisi joku ihmeellinen kaikille lääkkeille resistenssi silsa niin se olisi myös sillä miehelläkin sitten sellainen.