Uskovaiset: Onko Jumala hyljännyt minut?
Minulla on ollut äärimmäisen vaikea ja epänormaali lapsuus. Kotona oli henkistä sekä fyysistä väkivaltaa, pelkoa ja tunnekylmyyttä. Kasvoin yh-äitini ja sisarusteni kanssa. Isäni jätti äitini, kun olin puoli vuotias. En ole häntä sen koomin nähnyt.
Koko elämän olen saanut taistella, painia ja kestää kaikenlaista. Köyhyys, motivaation puute, itsesääli ja moni muu asia, jotka juontuvat lapsuudestani kummittelee vieläkin.
Kävimme lapsena pyhäkoulussa, mutta en uskaltanut tunnustaa Jumalaa kenellekään. Lopulta käänsin Hänelle selkäni esiteini-iässä ja olen tullut hyväksikäytetyksi, seurannut kavereitani kaikenmaailman bileisiin jne. 16- vuotiaana tajusin, että nyt riittää. Oloni oli yksinäinen ja tyhjä. En enää nauttinut noista jutuista, en halunnut oikein viettää aikaa edes sellaisten ihmisten kanssa. Aloin kokea maailman ahdistavana paikkana ja näin miten paljon vääryyttä ja pahaa täällä on.
Tulin 20veenä uskoon, mutta 22- vuotiaana sairastuin ihoinfektioon, jonka sain eräältä tuttavalta. Lääkärit eikä kukaan ole voinut auttaa minua tämän kanssa. Olen aivan yksin sairauteni kanssa ja olen sortunut polttamaan kannabista, koska en saa nukuttua öisin kutinan takia. Tämä tauti leviää kosketuksesta. Eli olen joutunut helteilläkin käyttämään pitkiä vaatteita päällä nukkuessa.
Olen itkenyt ja rukoillut, katkaissut välit siihen ihmiseen jolta sain tämän taudin, olen myöntänyt syntini, pyytänyt anteeksi, pyytänyt apua, sillä en jaksa kantaa tätä taakkaa enää yksin. Tällä hetkellä pohdin itsemurhaa. Haluaisin elää, mutta ei vaan riitä enää mieli eikä voimat.
Onko Jumala hyljännyt minut?
Anteeksi pitkä aloitus, halusin vain niin hyvin raottaa, kun voin.
Kommentit (108)
Älä ap välitä noista idi_oottimaisista kommenteista ketjussa, joku nyt haluaa trollailla tylsän iltansa kunniaksi...Mutta asiaan, en usko että Jumala on sinut hylännyt, ei Hän hylkää ketään joka tulee Hänen luokseen <3 Tilanteeseesi en oikein osaa antaa neuvoja, ehkä jonkinlaisen ammattiavun hakeminen voisi olla hyväksi? Masentuneelta kuulostat avauksesi perusteella, ehkä keskusteluapu saattaisi toimia? Tai sielunhoitoapu jostain seurakunnasta? Jokaisen uskovan uskoa koetellaan aika ajoin, mutta siitäkin on mahdollista selvitä, puhutaan uskon ns. erämaavuosista, jolloin Jumalakin tuntuu etäiseltä, mutta ei se tarkoita että olisi menettänyt uskonsa tai että Jumala olisi hylännyt! Ja ethän tee itsemurhaa? Jos on sellainen olo että haluat oikeasti sen toteuttaa niin päivystys on oikea osoite. Voimia ja siunausta sinulle!
Ehkä Jumala ja S@@tana kinastelevat jälleen?
Lue Jobin kirja.
Villakangasmi kirjoitti:
Lue Jobin kirja.
Jalkasilsa verrattavista Jobin koettelemuksiin?
Herätkää nyt pahvit, jalkasilsaa esiintyy lähes joka kymmennellä ihmisellä.
Se että ap saa sen kuulostamaan superharvinaiselta paiserutolta on osa hänen agendaansa.
On. Mutta Joulupukki ei onneksi ole hylännyt.
Eikö Jobille käynyt jotain samantyyppistä? Sai ihoonsa jotain, ja ties mitä muuta. Oli hurskas mies. Jobin kirjan alussa Jumala kehuu Jobia saatanalle jolloin saatana haluaa koetella tätä. Lopulta Jobille käy kuitenkin ihan onnellisesti.
Miten vielä vuonna 2019 uskotaan satuolentoihin?
Vierailija kirjoitti:
Villakangasmi kirjoitti:
Lue Jobin kirja.
Jalkasilsa verrattavista Jobin koettelemuksiin?
Herätkää nyt pahvit, jalkasilsaa esiintyy lähes joka kymmennellä ihmisellä.
Se että ap saa sen kuulostamaan superharvinaiselta paiserutolta on osa hänen agendaansa.
Olihan ap:n tuulettimeen nakattu paksumpaakin shittiä lapsesta saakka.
Kyllä siellä on "katsotaanpas, vieläkö pysyy uskollisena" intos taas menossa.
Niin. Ois mun pitänyt arvata, että tänne tulee jotkut epäilemään ja haukkumaan. Näytin jalkani ja ihoni Terveystalon yksityislääkärille ( säästin viimeset roponi, että pääsin sinne) ja lääkäri oli aivan ihmeissään. Mun koko sääri oli ihan valkoisen hilsepeiton alla reisiin asti ja täynnä niitä rinkuloita. Lääkäri sanoi, ettei ole koskaan ennen nähnyt vastaavaa. Että kiitos vaan epäilyistäs ja haukuistas. Ihan kun ei ois tarpeeks paha olo muutenkin tästä kaikesta. Enkä vertaa koettelemuksiani Jobin koettelemuksiin, mutta mä en oikeasti tiedä mikä hiivatin superresistenssi-sieni tämä on. Ei kykene aivot ymmärtämään tätä koko juttua, vaikka miten koitan. Mä en tiedä kuinka kauan jaksan elää tämän kanssa. Mä pelkään, että tää on mulla koko loppuelämän ja siihen leikkiin en lähde.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ois mun pitänyt arvata, että tänne tulee jotkut epäilemään ja haukkumaan. Näytin jalkani ja ihoni Terveystalon yksityislääkärille ( säästin viimeset roponi, että pääsin sinne) ja lääkäri oli aivan ihmeissään. Mun koko sääri oli ihan valkoisen hilsepeiton alla reisiin asti ja täynnä niitä rinkuloita. Lääkäri sanoi, ettei ole koskaan ennen nähnyt vastaavaa. Että kiitos vaan epäilyistäs ja haukuistas. Ihan kun ei ois tarpeeks paha olo muutenkin tästä kaikesta. Enkä vertaa koettelemuksiani Jobin koettelemuksiin, mutta mä en oikeasti tiedä mikä hiivatin superresistenssi-sieni tämä on. Ei kykene aivot ymmärtämään tätä koko juttua, vaikka miten koitan. Mä en tiedä kuinka kauan jaksan elää tämän kanssa. Mä pelkään, että tää on mulla koko loppuelämän ja siihen leikkiin en lähde.
Ap
...ja sinun oli pakko mennä viimeisillä roposillasi yksityiselle julkisen terveydenhoidon sijaan koska... ?
kyllä on taas paksua satua joka elää ja sykkii ja muuttuu sitä mukaa kun sitä koettelee.
onpas
harvinainen, erittäin tarttuva tauti :D
Vierailija kirjoitti:
Ap
Menet lääkärille vasta kun koko jalka on ihan hilseessä ja rinkuloissa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jobille käynyt jotain samantyyppistä? Sai ihoonsa jotain, ja ties mitä muuta. Oli hurskas mies. Jobin kirjan alussa Jumala kehuu Jobia saatanalle jolloin saatana haluaa koetella tätä. Lopulta Jobille käy kuitenkin ihan onnellisesti.
Luepa tarkemmin, Saatana usuttaa, Jumala koettelee.
Mm. t,@ppaa Jobin lapset.
Kun Job viimein kysyy: Miksi?...
Jumala kiukustuu: Pää kiinni jätkä, sä et mitään tajuu, kumpi tässä on niinku jumala, hä?
Kyllä on ihan Pulp Fictionin veroista pikimustaa huumoria!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jeesus paransi sairaita ja raamatussa puhutaan jotain sairaanvoitelusta ja rukoilusta. Laitan esirukouspyynnön puolestasi.
Mä olin jo käynyt kunnan lääkärillä useita kertoja. Kävin myös nuorisoneuvolassa. Julkisen terveydenhoidon puolelta sain niitä reseptilääkkeitä ja voiteita, eikä ne auttaneet niinkuin jo aiemmin kerroin. Yksityinen oli viimeinen oljenkorsi. Voisitko jo lopettaa mun kiusaamisen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olin jo käynyt kunnan lääkärillä useita kertoja. Kävin myös nuorisoneuvolassa. Julkisen terveydenhoidon puolelta sain niitä reseptilääkkeitä ja voiteita, eikä ne auttaneet niinkuin jo aiemmin kerroin. Yksityinen oli viimeinen oljenkorsi. Voisitko jo lopettaa mun kiusaamisen?
Ap
Voisitko lopettaa tän satuilun.
Siis et voi koskettaa omaa ihoasi, koska se leviää? Kuulostaa ihan vi*un karmeelta, anteeks vaan. Toivon, että paranet tuosta mitä ikinä tuo onkaan.
Ei sun silsat liity Jumalaan mitenkään, ei Herra ole millään muotoa luvannut että uskovaiset olisi sairauksille yhtään sen immuunimpeja kuin muutkaan.
Rukoilen sinun puolestasi ap. Ja hakeudu terapiaan välittömästi.
Unhottaako vaimo rintalapsensa,
niin ettei hän armahda kohtunsa poikaa?
Ja vaikka he unhottaisivatkin,
minä en sinua unhota. (Jesaja 49:15)
Olen pahoillani kärsimyksestä, jota koet. Rukoilen parantumisesi puolesta! Jumala ei koskaan hylkää vaikka joskus siltä tuntuisikin. Kaikella on tarkoituksensa vaikkei me sitä aina ymmärrettäisikään.