Uskovaiset: Onko Jumala hyljännyt minut?
Minulla on ollut äärimmäisen vaikea ja epänormaali lapsuus. Kotona oli henkistä sekä fyysistä väkivaltaa, pelkoa ja tunnekylmyyttä. Kasvoin yh-äitini ja sisarusteni kanssa. Isäni jätti äitini, kun olin puoli vuotias. En ole häntä sen koomin nähnyt.
Koko elämän olen saanut taistella, painia ja kestää kaikenlaista. Köyhyys, motivaation puute, itsesääli ja moni muu asia, jotka juontuvat lapsuudestani kummittelee vieläkin.
Kävimme lapsena pyhäkoulussa, mutta en uskaltanut tunnustaa Jumalaa kenellekään. Lopulta käänsin Hänelle selkäni esiteini-iässä ja olen tullut hyväksikäytetyksi, seurannut kavereitani kaikenmaailman bileisiin jne. 16- vuotiaana tajusin, että nyt riittää. Oloni oli yksinäinen ja tyhjä. En enää nauttinut noista jutuista, en halunnut oikein viettää aikaa edes sellaisten ihmisten kanssa. Aloin kokea maailman ahdistavana paikkana ja näin miten paljon vääryyttä ja pahaa täällä on.
Tulin 20veenä uskoon, mutta 22- vuotiaana sairastuin ihoinfektioon, jonka sain eräältä tuttavalta. Lääkärit eikä kukaan ole voinut auttaa minua tämän kanssa. Olen aivan yksin sairauteni kanssa ja olen sortunut polttamaan kannabista, koska en saa nukuttua öisin kutinan takia. Tämä tauti leviää kosketuksesta. Eli olen joutunut helteilläkin käyttämään pitkiä vaatteita päällä nukkuessa.
Olen itkenyt ja rukoillut, katkaissut välit siihen ihmiseen jolta sain tämän taudin, olen myöntänyt syntini, pyytänyt anteeksi, pyytänyt apua, sillä en jaksa kantaa tätä taakkaa enää yksin. Tällä hetkellä pohdin itsemurhaa. Haluaisin elää, mutta ei vaan riitä enää mieli eikä voimat.
Onko Jumala hyljännyt minut?
Anteeksi pitkä aloitus, halusin vain niin hyvin raottaa, kun voin.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Hei!!!! Ihanaa että päädyin lukemaan sun alotukses ap! Ihan ensiksi haluan lohduttaa sua, että Taivaan Isä ei oo sua hylännyt. Kärsin itse usein samoista fiiliksistä.. Oon pahoillani kaikesta, mitä oot joutunut elämässäs kokemaan. Meillä taitaa olla todella samankaltainen menneisyys, eikä munkaan nykyhetki oo ihanteellinen. Mulla heräs ihan hirvee tarve tehdä feikkisähköpostiosoite koska toivoisin että ottaisit yhteyttä! Mielelläni juttelisin sun kanssa enemmänkin. Olen 22-vuotias nuori nainen, tullut uskoon 20-vuotiaana, kokenut sen jälkeen vaikka ja mitä, ja uskoisin että Isä haluais nyt mun välittävän sulle viestin, että Hänellä on suuria suunnitelmia!! "Ole rohkealla mielellä tyttäreni"
Ota muhun yhteyttä jos haluaisit jakaa kokemuksias ja vaihtaa kuulumisia mun kanssa!! Ei paineita <3
ykslammas@outlook.com
Moi! Kiitos tosi paljon sun viestistäsi. Mä laitan sulle sähköpostia. <3
Ap
Ljhgvb kirjoitti:
Yli 33 vuotta uskossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas miten empatiakyvyttömiä ihmisiä on paljon. Miksi vastata jos antisi keskusteluun on nolla?
Ap, paljon voimia sinulle.
Kohdallesi on sattunut köpölääkäreitä jos ihotautia ei osata tunnistaa.
Älä anna periksi vaan pyydä hoitoa niin kauan kunnes saat avun.
Itse hoitona jo mainittu maidon/maitotuotteiden välttäminen, myös viljat pois. C- ja D- vitamiinia sekä sinkkiä purkista.
Vahva antihistamiini sulla varmaan on jo käytössä. Testaa Valmarin-juomaa.
Hiivat ja muutkin pöpöt viihtyy happamassa elimistössä. Syö mahd. paljon kasviksia, marjoja, juureksia mutta vältä kaikkea makeaa, myös hedelmäsokeria.
Jumala ei ole sinua hyljännyt vaan nämä koettelemukset kuuluvat sielunsopimukseesi jonka olet tehnyt ennen tänne maan päälle syntymistäsi. Tämä kuulostaa kamalalta mutta sielun viisaus on suurempi kuin ihmismielen.
Olen itse myös traumatisoitunut nuoruudessa ja ollut fyysisesti sairas jo 12 vuotta.
Elämä on välillä todella kamalaa mutta mikään ei kestä ikuisesti. Ei se paskakaan.
Luota, ap, siihen että tämä on väliaikainen riesa ja avun tulet saamaan. SiunaustaTaidat olla jehova tai mormoni, sillä tuo oppi ei ole ainakaan raamatullinen missään tapauksessa.
Juuri näin👍
Mä oon itte kans melko uus uskossa ja epäilin kyllä tota sielunsopimus- juttua. Kuulosti oudolta, mutta kiitti teille, jotka selvensitte, että tuo on harhaoppia. Tässä näkee, että täytyy lukea yhä tiiviimmin Raamattua ja hakeutua muiden samankaltaisten joukkoon.
Oot jo hyviä vinkkejä saanut ap. Paastoat, jätät ruokavaliosta sokerit ja muut roskat pois, vältät hajustettuja pesuaineita, niin hyvä tulee! Mielestäni kannattaa käydä vielä ihotautilääkärillä näyttämässä ja kertomassa kaikki alusta alkaen. Mä toivon ja uskon toden teolla, että selviät tuosta. Herra Jeesus Kristus parantaa ja sulla on vielä hyvä ja normaali elämä edessä.
Terve ap. Sulla saattaa olla jokin harvinainen ihosairaus, josta ei Suomessa tiedetä hölkäsen pöläystäkään. Sä tarvit oikean spesialistin tutkimaan tätä keissiä. Kallista se tulee olemaan, eli säästä rahaa, paastoa ja jos ei auta, niin lähde vaikka Britteihin tai Usaan.
Pysy jatkossa kaukana tommosista ihmisistä, jotka viis veisaa omasta hygieniasta. Älä käytä muiden kenkiä äläkä mene enää kenenkään suihkuun ilman läpysköjä. Siunausta.
Raimo Suhonen taitaa Suomen mittakaavassa olla yksi tunnetuimpia sieni- ja ihotautieksperttejä. Suosittelen käväisemään Raimon luona Mikkelissä.
Jumala ei sinua hylkää, voi rakas lapsi. Paholainen yrittää kaikkensa, että ihminen horjahtaisi pois Jumalan tieltä, mutta Saatanan päivät on jo nähty. Hän tietää sen, ja siksi hän yrittääkin kaikkensa tuhotakseen ihmisen. Elämä on monimutkaista, täynnä yllätyksiä ja arvaamatonta, vain Herra tietää syyt ja omaa sen viisauden mitä ihminen yrittää tavoitella, mutta ei koskaan saa. Luota Herraan ja rukoile Jeesus Kristusta avuksesi.
Isällä on sulle aivan omanlainen suunnitelma ja polku. Ehkä sun täytyy käydä tämä sairaus ja muut koettelemuksesi läpi, jotta vahvistuisit uskossasi ja kasvaisit. Oppiminen eikä elämässä kasvu koskaan lopu. En enää muista missä jakeessa näin sanotaan, mutta se meni suunnilleen näin '' Tie tuhoon on leveä ja sinne on helppo mennä, mutt tie Jumalan luo iankaikkiseen elämään on hyvin kapea ja vaikea. Yritä puhua seurakuntasi papille tästä asiasta ja pyytää rukousapua.
Olen samaa mieltä muiden kanssa tuon paaston, terapian ja lääkärin suhteen. Sinä pystyt tuohon kaikkeen Herran avulla. Siunausta ja tulethan kertomaan miten asiasi etenee.
Onko siulla kylpyä? Tai mahdollisuus mennä johonkin kylpyyn?
Laita kylpyveteen PALJON valkosipulia. Vaikka valmista murskaa ostat kaupasta pari, kolme purkkia.
Voit myös laittaa muita yrttejä. Inkivääriä, suolaa, sitruunaa, omenaviinietikkaa.
Käyt vähintään pari päivää ja putkeen lillumassa ja vaikka kirvelis.
Nämä edellä mainitut on vahvoja ja halpoja tapoja poistaa tulehduksia ja sieniä!!
Itsellä on kokemusta ja yrtit helpottanut ja parantanut omia iho-ongelmia paremmin kun lääkärin määräämät voiteet ja lääkkeet.
Toivon siulle kaikkea hyvää ja onnea ja iloa elämääs.
Juuri näin👍