Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovaiset: Onko Jumala hyljännyt minut?

Vierailija
28.09.2019 |

Minulla on ollut äärimmäisen vaikea ja epänormaali lapsuus. Kotona oli henkistä sekä fyysistä väkivaltaa, pelkoa ja tunnekylmyyttä. Kasvoin yh-äitini ja sisarusteni kanssa. Isäni jätti äitini, kun olin puoli vuotias. En ole häntä sen koomin nähnyt.

Koko elämän olen saanut taistella, painia ja kestää kaikenlaista. Köyhyys, motivaation puute, itsesääli ja moni muu asia, jotka juontuvat lapsuudestani kummittelee vieläkin.

Kävimme lapsena pyhäkoulussa, mutta en uskaltanut tunnustaa Jumalaa kenellekään. Lopulta käänsin Hänelle selkäni esiteini-iässä ja olen tullut hyväksikäytetyksi, seurannut kavereitani kaikenmaailman bileisiin jne. 16- vuotiaana tajusin, että nyt riittää. Oloni oli yksinäinen ja tyhjä. En enää nauttinut noista jutuista, en halunnut oikein viettää aikaa edes sellaisten ihmisten kanssa. Aloin kokea maailman ahdistavana paikkana ja näin miten paljon vääryyttä ja pahaa täällä on.

Tulin 20veenä uskoon, mutta 22- vuotiaana sairastuin ihoinfektioon, jonka sain eräältä tuttavalta. Lääkärit eikä kukaan ole voinut auttaa minua tämän kanssa. Olen aivan yksin sairauteni kanssa ja olen sortunut polttamaan kannabista, koska en saa nukuttua öisin kutinan takia. Tämä tauti leviää kosketuksesta. Eli olen joutunut helteilläkin käyttämään pitkiä vaatteita päällä nukkuessa.

Olen itkenyt ja rukoillut, katkaissut välit siihen ihmiseen jolta sain tämän taudin, olen myöntänyt syntini, pyytänyt anteeksi, pyytänyt apua, sillä en jaksa kantaa tätä taakkaa enää yksin. Tällä hetkellä pohdin itsemurhaa. Haluaisin elää, mutta ei vaan riitä enää mieli eikä voimat.

Onko Jumala hyljännyt minut?

Anteeksi pitkä aloitus, halusin vain niin hyvin raottaa, kun voin.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei ole hylännyt sinua, hän ei koskaan hylkää sinua. Hän rakastaa sinua!

Vierailija
2/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuulleeni, että jumala koettelee rakkaitaan. Sen enempää en osaa sanoa. Uskon kyllä, mutta teen sen "hiljaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet keksinyt verbin "hyljätä"? Yleiskielessä se on "hylätä".

Vierailija
4/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellainen helposti tarttuva ihoinfektio jolle lääkärit eivät voi mitään?

Vierailija
5/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne lääkärit ovat sanoneet? Kuulostaa omituiselta, että on jätetty oman onnensa nojaan tuollaisen sairauden kanssa.

Vierailija
6/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sellainen helposti tarttuva ihoinfektio jolle lääkärit eivät voi mitään?

Nivussilsa.

Vierailija
7/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nivussilsa.

Esiintyy lähes ainoastaan miehillä ja sienilääkkeillä hoidetaan.

Vierailija
8/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sielun synkkä yö.

Vierailija
9/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi, miksi kyselet noilta höyniltä? Käänny suoraan minun puoleeni.

T. Jumala

Ps. Nivussilsa paranee sivelemällä siihen pesun jälkeen Sibicortia kolmesti päivässä ja käyttämällä puhtaita, väljiä puuvillakalsareita. Itelläkin joskus vaivasi kun oli ne Raamatun aikaiset villavaipat.

T. Sama

Vierailija
10/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hylännyt, kun ei moista ole alkuunkaan olemassa. Hylkäämiseen tarvitsee ensin omistamisen tai pitämisen, ja olematon ei voi omistaa tai pitää.

Vierailija
11/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen minullaonihotautijotenjumalaaeikaiolekaan-argumentti rakentumassa.

Vierailija
12/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein oikein kova jaksamishali täältä! Olet tärkeä ja ihana ja varmasti vaivasi on hoidettavissa. Oletko pyytänyt Rukousapua? Jospa Jeesus meidän Herramme armossaan parantaisi? Et ole tehnyt mitään väärin tai ole arvottomampi kuin muut.

Vierailija
13/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei varmastikaan ole hylännyt sinua ap vaikka nyt koetkin niin. Jostain syystä sinulle on kertynyt koettelemuksia, mutta niiden läpi on mahdollista päästä! Oletko hakenut/saanut apua, esim. terapiaa? Taustasi kuulostaa todella rankalta ja ei ihme, että voit huonosti. Ja tuo sairauskin vielä...Tuntuuhan se kohtuuttomalta, että toisille meistä annetaan paljon raskaita taakkoja kannettavaksi, mutta ehkä kaikella on syynsä? Ja uskon että Jumalakin vastaa sinulle ajallaan. Itsemurha ei ole ratkaisu koskaan, vaikka voi siltä nyt tuntua! Sinunkin elämälläsi on tarkoitus ja päämäärä ja usein asiat näkee vasta matkan päästä. Rukoilen sinulle voimia <3

Vierailija
14/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein oikein kova jaksamishali täältä! Olet tärkeä ja ihana ja varmasti vaivasi on hoidettavissa. Oletko pyytänyt Rukousapua? Jospa Jeesus meidän Herramme armossaan parantaisi? Et ole tehnyt mitään väärin tai ole arvottomampi kuin muut.

Melkeinpä jumalanpilkkaa rukoilla Herraa ihmeparantelemaan jotain jonka voi parantaa ihan oikeilla lääkkeilläkin.

Henkistä ja hengellistä laiskuutta.

Vierailija
15/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eräältä miespuoliselta mieheltä jalkasilsan, kun kävin hänen luonaan suihkussa ja pistin hänen tohvelinsa jalkaan. Se sieni levisi koko mun jalkapohjaan 1-2 viikossa. Sitä ei saatu voiteilla kuriin. Lopulta se levisi muutamaan kynteen ja kauttaltaan koko iholle pitkin sääriä, reisiä, vatsaa, selkää, kämmeniä jne. Mun ihoni on täynnä valkoisia pyöreitä rinkuloita ja hilseilyä joka kutittaa. Se leviää myös todella herkästi omalla ihollani. Esimerkiksi, jos kosketan kämmenellä säärtäni, jossa on tuota sientä, niin mun kämmenniin ilmestyy 1-4 päivän sisällä samanlaisia rinkuloita ja valkoista hilseilyä, joka kutittaa.

Olen koittanut suullista lääkitystä, voiteita yms. ja ainut mitä ne tekee, niin helpottavat ihan hetkeksi vain jalkapohjan ja kämmenen ihoa. Mutta aina se tulee takaisin. Elämä on ollut ihan tarpeeksi rankkaa jo ilman tätäkin. En voi käydä edes suihkussa ilman läpysköitä, enkä koskettaa ihoani ilman muovihanskoja. En voi nukkua alasti. En uskalla edes kätellä ihmisiä, koska en halua, että kukaan joutuisi koskaan kokemaan samaa kuin minä. En ymmärrä mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän. Miten voi tapahtua mitään tällaista ja miksi Jumala sallii tämän? Olen kärsinyt kohta 1,5 vuotta tästä. Ei kestä enää mieli.

Ap

Vierailija
16/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliselta ystävältä* piti kirjoittaa...

Vierailija
17/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on nähnyt viisaudessaan hyväksi olla salattu Jumala, vaikka hänen tekonsa ovat kaikkien nähtävillä. Ilman häntä ei olisi mitään.

Ei hän ole hyljännyt sinua, aikanaan hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleesi.

Vierailija
18/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hyljännyt on.

Sinccis

Vierailija
19/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko tästä sepustuksesta pätkääkään.

Vierailija
20/108 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt edes varma että on pelkkää silsaa, ettei olisi laukaissut psoriasiksen.