Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffailu nelikymppisenä helvettiä

Vierailija
28.09.2019 |

Mitä tälle nettideittikuviolle on käynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana? Minulla oli hyviä kokemuksia ekalla kierroksella, nyt toisella kiekalla homma on näiden miesten takia ihan mahdotonta. Mahdotonta päästä edes treffeille, vaikka olen vasta 41, ihan nätti, normaalipainoinen vaikken mikään fitnesmissi. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, akateeminen tutkinto, mielenkiintoinen ja hyvinpalkattuja työ muodikkaalla alalla. Minulla on kaksi lasta ja haen toista eronnutta vanhempaa, ikähaarukka 35-52 v. Ei kriteerejä koulutuksen ja ammatin suhteen.
Teen heti selväksi, etten usko pitkään kirjoitteluun vaan nopeaan tapaamiseen ilman painetta. Että vaikka paria ei löytyisi, tykkään silti jutella ihmisten kanssa.
Saan tykkäyksiä ja yhteydenottoja, mutta sitten se alkaa. Joko mies ei osaa kirjoittaa järkevää lausetta, löydän hänet varattujen pettämissivustolta tai sitten miehestä ei yllättäen kuulu mitään. Tai kirjoitellaan pitkään, ja yhtäkkiä tulee pyyntöjä lähettää ”tuore selfie” - aivan kuin profiilikuvani eivät tuoreita olisi. Jankkaamista ja lisäkuvien vonkaamisesta. Tai treffikutsu kävelylle syrjäiseen metsään perjantai-iltana. ”Koska kahvilassa on pönötystä ja usein saatan heti haluta lähteä”. Tuhlaa siinä sitten lapsivapaasi tällaiseen mieheen.
Sitten on miehiä, joiden kanssa juttu luistaa 5-6 tuntia. Tavataan uudelleen, ja mies kertoo, että oli taas kivaa. Sitten loppuukin yhteydenpito.

Mielestäni olen ihan viehättävä, puhelias ja hauska. Saatan kerätä katseita töissä, kaupassa tai kadulla, joten en ainakaan ole poikkeuksellisen epämiellyttävä. Ja miehet, joiden kanssa olen deittaillut ovat niitä tavallisia, eronneita keski-ikäisiä isiä, joilla on jo mahaa ja harventuneet ohimot. Silti he kai hakevat sitä 10 v nuorempaa kaunotarta.
En ymmärrä miesten valitusta, että naisilla on netissä muka helpompaa. Olen itse ollut aktiivinen, Joutsan kriteereissä. En vain kelpaa?

Kommentit (304)

Vierailija
281/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rumempi mies, sitä rumempi luonne myös. On usein koonnut katkeruutta ja vihaa jo vuodesta kivi ja kanto.

Jos saa tilaisuuden, pettää varmasti.

Onneksi olen kaunis mies.

t. Vihervassari :)

Vierailija
282/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Tinderissä ole juurikaan tullut vastaan edes kivoja fiksuja miehiä vaan enemmän näitä "en tiiä mitä etsin, ota selvää" -mystikkoja. Eli ap:n ongelma voi olla se ettei tuolla edes ole fiksuja miehiä, ei ainakaan Pirkanmaan alueella, stadissa enemmän.

Ja kyllä vain, fiksu mies haluaa fiksun koulutetun naisen eikä mitään karjakkoa.

Voihan karjakkokin olla fiksu ja koulutettu.

Mitä väliä? Miehille riittäää että karjakko on kontillaan tarvittaessa. mies on sitten joko hänen edessä tai takana.

Ja karjakko on varmsati tottuneempi olemaan kontillaan kuin joku nirppanokka (kaupunkilais)akka

Onpa sinulla simppeli ja yksipuolinen käsitys miehistä. Omassa kaveripiirissäni on älykkäitä ja tunteellisia miehiä, joille henkiset arvot merkitsevät paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaanko minä kenenkään sänkyyn, 176cm/14,5cm?

Et. Ajatus sinusta mittanauha kädessä venyttämässä viimeisiä millejä saa oksentamaan. Normaali mies ei mittaile, joko olet 13 v tai sitten henkisesti jonne.

Olen 44-v mutta silloin kun mittasin, olin teini-iässä. Eiköhän se koko ole pysynyt samana.

Eli olet 44 v mies jolla on 13 vuotiaan kypsyys? Vai miksi kirjoitat kuin 13 v?

Et kelpaa, olet lapsellinen.

Mutta olen komea ja lihaksikas. Jos näkisit minut, niin kyllä haluaisit minut. Jos siis sinulle ei ole ongelma se 14,5cm? Se on minun ainoa puutteeni. Sinäpä et uskalla edes kertoa, mikä sinun puutteesi on? Minä olen rehellinen ja rehti mies, enkä salaile mitään!

Vierailija
284/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi ruma pettää, että nainen on sille jotakin lottovoiton luokkaa, ei pysty sanomaan ei.

Hyvän näköisellä on valinnanvaraa, ei tarvitse panna jokaista siinä pelossa, että tilaisuudet loppuvat.

Noihan se rationalisointihamsteri kertoo. Kun tekee mieli komeita miehiä, kannattaa uskotella itselleen että komeat ovat muutenkin parhaita. Sittenhän se ei ole edes pinnallisuutta, kun komeita haluaa uskollisuuden takia :D

Vierailija
285/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on oma valinta, (geeneistä johtuva) kaljuus ei.

Lopputulos on silti sama eli epäesteettinen.

Itse en ottaisi kaljua enkä lyhyttä miestä. En myöskään lihavaa.

Seksi on aika tärkeä osa suhdetta, eikä se onnistu epäesteettisen kumppanin kanssa.

Myönnän olevani liiankin hemmoteltu, mutta olen harrastanut seksiä erittäin hyvännäköisten miesten kanssa, myös reilusti itseäni nuorempien, ja sen jälkeen sellainen ihan jees ei vaan iske.

Ai, mulla ihan päinvastoin. Kun on sekstaillut järjettömän hyvännäköisten miesten kanssa, huomaa että eipä siitä ulkonäöstä hirveästi iloa sängyssä ole. Kunhan sen "minimirajan" ylittää, niin ei ulkonäöstä sen kummempia pisteitä heru.

Ps. Vähän pulleat lyhyet miehet on sängyssä ihan parhaita 😎.

Samaa ajattelin eilen kun olin uimahallissa ja istuin jäähyllä. Kaiken näköistä ja kokoista miestä oli, mutta ei ne sporttisimmat miehet automaattisesti olleet haluttavimpia eikä toisaalta vatsakumpu, kaljut ohimot tai muutkaan ulkonäölliset seikat vaikuta paljon mitään siinä, kuinka kiinnostava ihminen minulle olisi (sen "minimirajan" jälkeen). Tärkeintähän on, mikä olo sen ihmisen lähellä tulee, kuinka hän ottaa huomioon minut jne. Itselläkin on ollut näitä hyvännäköisiä miehiä, ja valtaosa heistä ottaa kyllä ensisijaisesti huomioon itsensä. Kun on "varaa". Sitten taas ihminen, jolle oma tai toisen ulkonäkö ei ole mikään prioriteetti, huomioi myös muita ihmisiä enemmän.

N37

Ja tuossahan tuli kuvattua nykyisten parisuhdemarkkinoiden ongelma.

Tavisnaisilla riittää kevytsuhteiden kautta kokemuksia hyvännäköisistä miehistä, ja sen jälkeen tavismies ei tunnu miltään. Tämä mielipide alkaa muuttua vasta kun nainen on keski-iässä, jos silloinkaan.

No, hyvännäköiset nuoret naiset eivät silti ole velkaa miehille mitään käyttö- tai kokemusoikeutta. 

Ei se muuta tätä perusdynamiikkaa mitenkään.

Vierailija
286/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ruma pettää, että nainen on sille jotakin lottovoiton luokkaa, ei pysty sanomaan ei.

Hyvän näköisellä on valinnanvaraa, ei tarvitse panna jokaista siinä pelossa, että tilaisuudet loppuvat.

Noihan se rationalisointihamsteri kertoo. Kun tekee mieli komeita miehiä, kannattaa uskotella itselleen että komeat ovat muutenkin parhaita. Sittenhän se ei ole edes pinnallisuutta, kun komeita haluaa uskollisuuden takia :D

En ole ikinä ajatellut, että minun tarvitsisi uskotella sen paremmin itselleni kuin muillekaan sitä, miksi kiinnostun jostain miehestä tai en. Joka ikinen mies, josta olen kiinnostunut, on ihan taatusti ollut omasta mielestäni hyvännäköinen. Ei kukaan ihastu ihmiseen, jota ei pidä puoleensavetävänä.

Vierailija
287/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyväksyttävämpää ottaa ruma mies siksi ettei usko sille tulevan edes mahdollisuuksia pettämiseen? Ei lainkaan pinnallista? eri

Vierailija
288/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että miehet hämmentyvät nettitreffien loputtomista mahdollisuuksista ja jotenkin realiteetit karkaavat heidän käsistä. Heillä on oma käsitys itsestään, että kunto ja ulkonäkö on aika lähellä sitä parikymppisen tasoa ja vuodet ovat tuoneet vain miehekästä karismaa. Sitten mies ehkä haluaa ottaa revanssin, taustalla mahdollisesti kariutunut avioliitto, että onhan sitä mahdollisuus saada 10-20 vuotta nuorempi kumppani naisten nettimarketista.

Ja jos mies tyytyy vain reilut 3-5 vuotta nuorempaan naiseen niin niitä pitää testiajaa ja oikeastaan siihen parin viikon viestittelyyn, treffailuun ja mahdollisesti sekstailuun se sitten jääkin. Aina on uutta tarjolla! Mies ei malta pysähtyä ja rakentaa ihmissuhdetta vaan klikkaa verkkokaupasta aina uutta suhdemateriaalia koska keskittymiskyky on kuin kultakalalla ja ei ole pakko. Ihmissuhteista tulee kertakäyttökamaa.

Kyllä kannattaa naisen katsoa tarkempaa onko kyseessä renkaan potkija vai hakeeko mies kunnon menopeliä, kunnes on aika vaihtaa taas. Hae miestä ja tsekkaa sitten miehen auto ja ajatukset autonvaihdosta ja selvitä historia. Se on paljon mielenkiintoisempaa kuultavaa kuin aikaisemmat parisuhteet tai työ jne. No ok, kannattaa varmaan tsekata onko mies naimisissa ja onko lapsia, se vaikuttaa kyllä. Katso miten mies huolehtii autostaan ja mitkä asiat korostuvat hankinnassa. Minä ainakin katson miehessä ensin perseen ja sitten auton vanteet, muu on toisarvoista.

Miksi deittailemillasi miehillä on loputtomasti uutta tarjolla? Miksi he käyttävät sinua hetken hupiin?

Koska kaikki naiset yrittävät samoja miehiä.

Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta. Ei sitä voi pakottaa. Sitten ollaan yksin.

Eri

Juuh, ja silloin ei myöskään valiteta, eikä sanota että miehet tekevät niin tai näin, kun vain pieni murto-osa miehistä tekee niin tai näin.

Vierailija
289/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lisäkuvien jankkaaminen on niin s..tanan ärsyttävää!! Ensin kehutaan (tuoreita, photoshoppaamattomia) kuviani maasta taivaaseen pari viestiä kunnes sitten yhtäkkiä ilmisesti aletaan epäillä jotain suurempaa kusetusta ja aletaan vaatia jotain kokovartalokuvia ja uusia selfieitä. Siinä vaiheessa sanon että suksi vttuun urpo. 

Ymmärrät varmaan jos sanon, että liikkeellä on paljon näitä -5v - 20kg sitten -kuvia.

Vierailija
290/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri vika treffiprofiileissa saattaa olla jonkun asian korostaminen liikaa.

Tämä koulunkäynti on juuri tällainen.  Jos persoonassa se on tärkeintä, sen huomaa.

Myös kuntoilu saattaa mennä överiksi.  Jos tuleva treffikumppani ilmoittaa himojumppaavansa aina kuusi kertaa viikossa ja lenkit päälle, saattaa sekin hallita ajatuksia liikaa. 

Muistan yhden naisprofiilin joka sanoi teksissään ensin isoilla kirjaimilla "että ei hae seksiseuraa"  Sitten sama lopuksi muutamaa riviä myöhemmin taas että "seksiseuran hakijat siirtyköön muualle".  Tämä varmaan juontaa jostain pettymyksestä, mutta on silti epäilyttävää ja vastenmielistä. 

Jos nainen (tai mies) korostaa heti poliittista tai uskonnollista suuntautumista, niin sekin on epäilyttävää, vaikka itse ajattelisi ihan samalla tavalla. 

Näin jopa joku suunnistusharrastus tai puutarhanhoito saattaa muuttua epäilyttäväksi, jos se mainitaan kahteen kertaan. 

Ehkäpä nämä naiset ovat korkeatasoisempia kuin ne jotka ovat sakset levällään jokaisen deittinsä kanssa. Intohimoisuudesta ja nautinnollisuudesta tuo ei kerro mitään, heille se on herkkua harvojen kanssa, ei joka jannun joka jollain tapaa miellyttää.

Oman näkemykseni mukaan juuri ne "en sitten ole helppo nakki, seksinvonkaajat häipykää!!!1 x 10" -tapaukset ovat niitä pahimpia sakset levällään joka deitin kanssa puuhailijoita.

Erittäin kaksinaismoralistisia siis. Esittävät siveää ja "vaikeaa", mutta lopulta se olikin pelkkää sanahelinää ja sekopäisyyttä.

Minulla vähän samoja kokemuksia. Ei oe ihan yksikerta kun olen kuullut, että "en minä yleensä ekoilla treffeillä näin tee", niinpä niin :)

Se on ikään kuin naisen etukäteisvakuutus, ettei tarvitse suostua seksiin, jos mies ei osaa tilannetta viedä oikealla tavalla oikeaan suuntaan, mutta jos osaa, niin ei ole varsinaisesti syytä kieltäytyä. Onnea, ilmeisesti sinä olet osannut. Esim. jos mies alkaa suoraan kopeloimaan tai ehdottelemaan ilman, että tilanne on yhtään eroottisesti virittynyt edes, niin siinä on helppo kieltäytyä että "minähän sanoin että ei". Jos taas tilannetta osaa viedä eteenpäin niin, että osaa sytyttää naisen niin, että loppujen lopuksi nainen on valmis vaikka kerjäämään saadakseen seksiä, niin miksi ihmeessä ei.

Kutsutaan termilla asl, anti-slut defense.

Vierailija
291/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsis ees niille treffeille 😔

N44

Vierailija
292/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lisäkuvien jankkaaminen on niin s..tanan ärsyttävää!! Ensin kehutaan (tuoreita, photoshoppaamattomia) kuviani maasta taivaaseen pari viestiä kunnes sitten yhtäkkiä ilmisesti aletaan epäillä jotain suurempaa kusetusta ja aletaan vaatia jotain kokovartalokuvia ja uusia selfieitä. Siinä vaiheessa sanon että suksi vttuun urpo. 

Ymmärrät varmaan jos sanon, että liikkeellä on paljon näitä -5v - 20kg sitten -kuvia.

Tai kuvat pitkillä hiuksilla, mutta treffeille tulee shokkiväreillä värjätty siilitukka.

Vierailija
293/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla ikään liittyvä juttu, vaan 2010-luvun deittaamisen peruslainalaisuuksia. Älypuhelimet muuttivat systeemiä siten, että siitä tuli paljon pinnallisempi ja ulkonäkökeskeisempi. Let's swipe... peukalonliike heivaa partnerin ja uutta on tilalla silmänkantamattomiin. Älykännykät appseineen luovat illuusion ikuisesti jatkuvasta buffetista, eikä sieltä malta lähteä pois.

Vierailija
294/304 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, paljokos siinä menettää, jos käy treffeillä vähän pulskemman kanssa? Kaikki sen tietää, ettei tuollainen kauas kanna, sängystä nyt puhumattakaan. Siksi onkin aina ihmetyttänyt nämä rageamiset ylipainosta. Huijaaminen ulkonäön suhteen IRL ei nyt vain toimi, ja aika harva sitä myöskään siksi tekee. Kuulunevat urbaaneihin tarinoihin.

Enemmän mietityttää tämä nykytyyli, jossa sieltä kotisoffalta ei saada edes sen vertaa aikaiseksi, että lähdettäisiin ulos katsastamaan tarjontaa. Näköjään deittaamisesta on tullut kuin pitsan tilaamista, ja sen pitsan odotetaan luonnollisesti saapuvan itse sinne kotiovelle saakka ja soittavan ovikelloa. Sitten kun pitsa ei ole just prikulleen toivotunlainen alkaa parku, ikäänkuin deittimarkkinoita koskisivat jotkin kuluttajansuojalait :D

Ei tuolla tavalla mitään suhteita synny.

Vierailija
295/304 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, paljokos siinä menettää, jos käy treffeillä vähän pulskemman kanssa? Kaikki sen tietää, ettei tuollainen kauas kanna, sängystä nyt puhumattakaan. Siksi onkin aina ihmetyttänyt nämä rageamiset ylipainosta. Huijaaminen ulkonäön suhteen IRL ei nyt vain toimi, ja aika harva sitä myöskään siksi tekee. Kuulunevat urbaaneihin tarinoihin.

Enemmän mietityttää tämä nykytyyli, jossa sieltä kotisoffalta ei saada edes sen vertaa aikaiseksi, että lähdettäisiin ulos katsastamaan tarjontaa. Näköjään deittaamisesta on tullut kuin pitsan tilaamista, ja sen pitsan odotetaan luonnollisesti saapuvan itse sinne kotiovelle saakka ja soittavan ovikelloa. Sitten kun pitsa ei ole just prikulleen toivotunlainen alkaa parku, ikäänkuin deittimarkkinoita koskisivat jotkin kuluttajansuojalait :D

Tuo pizzavertaus on hyvä. Siihen voisi vielä lisätä, että sitä pizzaa odotellessakin kuitenkin jo selaillaan uusia makuja. Huomenna sen taas näkee; viikonloppu alkaa ja palstan valloittavat naisettomat miehet valituksillaan. Netin kautta ei ketään löydy, kun naiset ovat niin nirsoja, ja ulos ei kannata mennä kun eipä ne naiset tavallisia miehiä edes huomaa. Tätä vuodesta toiseen. Taustalla ikuinen usko siihen, että jonakin päivänä sarasieppi swaippaa oikealle tinderissä tai laittaa viestiä nettideiteissä. Vaikka sitä ei ole viiteen vuoteen tapahtunut niin edelleen uskotaan, että kannattaa odottaa.

Saa odottaa. Itse en olisi ikinä tavannut nykyistä puolisoani, jos olisin jäänyt kotiin ja laskenut tulevaisuuteni deittisovellusten varaan.

Vierailija
296/304 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri vika treffiprofiileissa saattaa olla jonkun asian korostaminen liikaa.

Tämä koulunkäynti on juuri tällainen.  Jos persoonassa se on tärkeintä, sen huomaa.

Myös kuntoilu saattaa mennä överiksi.  Jos tuleva treffikumppani ilmoittaa himojumppaavansa aina kuusi kertaa viikossa ja lenkit päälle, saattaa sekin hallita ajatuksia liikaa. 

Muistan yhden naisprofiilin joka sanoi teksissään ensin isoilla kirjaimilla "että ei hae seksiseuraa"  Sitten sama lopuksi muutamaa riviä myöhemmin taas että "seksiseuran hakijat siirtyköön muualle".  Tämä varmaan juontaa jostain pettymyksestä, mutta on silti epäilyttävää ja vastenmielistä. 

Jos nainen (tai mies) korostaa heti poliittista tai uskonnollista suuntautumista, niin sekin on epäilyttävää, vaikka itse ajattelisi ihan samalla tavalla. 

Näin jopa joku suunnistusharrastus tai puutarhanhoito saattaa muuttua epäilyttäväksi, jos se mainitaan kahteen kertaan. 

Ehkäpä nämä naiset ovat korkeatasoisempia kuin ne jotka ovat sakset levällään jokaisen deittinsä kanssa. Intohimoisuudesta ja nautinnollisuudesta tuo ei kerro mitään, heille se on herkkua harvojen kanssa, ei joka jannun joka jollain tapaa miellyttää.

Oman näkemykseni mukaan juuri ne "en sitten ole helppo nakki, seksinvonkaajat häipykää!!!1 x 10" -tapaukset ovat niitä pahimpia sakset levällään joka deitin kanssa puuhailijoita.

Erittäin kaksinaismoralistisia siis. Esittävät siveää ja "vaikeaa", mutta lopulta se olikin pelkkää sanahelinää ja sekopäisyyttä.

Minulla vähän samoja kokemuksia. Ei oe ihan yksikerta kun olen kuullut, että "en minä yleensä ekoilla treffeillä näin tee", niinpä niin :)

Se on ikään kuin naisen etukäteisvakuutus, ettei tarvitse suostua seksiin, jos mies ei osaa tilannetta viedä oikealla tavalla oikeaan suuntaan, mutta jos osaa, niin ei ole varsinaisesti syytä kieltäytyä. Onnea, ilmeisesti sinä olet osannut. Esim. jos mies alkaa suoraan kopeloimaan tai ehdottelemaan ilman, että tilanne on yhtään eroottisesti virittynyt edes, niin siinä on helppo kieltäytyä että "minähän sanoin että ei". Jos taas tilannetta osaa viedä eteenpäin niin, että osaa sytyttää naisen niin, että loppujen lopuksi nainen on valmis vaikka kerjäämään saadakseen seksiä, niin miksi ihmeessä ei.

Yleensä tuo on sanottu vasta jälkikäteen, mutta mielenkiintoista. Noinhan se varmasti on monesti.

Vierailija
297/304 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on oma valinta, (geeneistä johtuva) kaljuus ei.

Lopputulos on silti sama eli epäesteettinen.

Itse en ottaisi kaljua enkä lyhyttä miestä. En myöskään lihavaa.

Seksi on aika tärkeä osa suhdetta, eikä se onnistu epäesteettisen kumppanin kanssa.

Myönnän olevani liiankin hemmoteltu, mutta olen harrastanut seksiä erittäin hyvännäköisten miesten kanssa, myös reilusti itseäni nuorempien, ja sen jälkeen sellainen ihan jees ei vaan iske.

Ai, mulla ihan päinvastoin. Kun on sekstaillut järjettömän hyvännäköisten miesten kanssa, huomaa että eipä siitä ulkonäöstä hirveästi iloa sängyssä ole. Kunhan sen "minimirajan" ylittää, niin ei ulkonäöstä sen kummempia pisteitä heru.

Ps. Vähän pulleat lyhyet miehet on sängyssä ihan parhaita 😎.

Samaa ajattelin eilen kun olin uimahallissa ja istuin jäähyllä. Kaiken näköistä ja kokoista miestä oli, mutta ei ne sporttisimmat miehet automaattisesti olleet haluttavimpia eikä toisaalta vatsakumpu, kaljut ohimot tai muutkaan ulkonäölliset seikat vaikuta paljon mitään siinä, kuinka kiinnostava ihminen minulle olisi (sen "minimirajan" jälkeen). Tärkeintähän on, mikä olo sen ihmisen lähellä tulee, kuinka hän ottaa huomioon minut jne. Itselläkin on ollut näitä hyvännäköisiä miehiä, ja valtaosa heistä ottaa kyllä ensisijaisesti huomioon itsensä. Kun on "varaa". Sitten taas ihminen, jolle oma tai toisen ulkonäkö ei ole mikään prioriteetti, huomioi myös muita ihmisiä enemmän.

N37

Ja tuossahan tuli kuvattua nykyisten parisuhdemarkkinoiden ongelma.

Tavisnaisilla riittää kevytsuhteiden kautta kokemuksia hyvännäköisistä miehistä, ja sen jälkeen tavismies ei tunnu miltään. Tämä mielipide alkaa muuttua vasta kun nainen on keski-iässä, jos silloinkaan.

Sivusta: täällä jankataan aina hyvännäköisistä miehistä ja tavismiehistä, aivan kuin jälkimmäiset olisivat automaattisesti jotain kunnollista lajia. Eivät ole, mätiä omenoita löytyy kyllä niistäkin. Miehessä ulkonäkö ei takaa yhtään mitään. Vaikka sitä komeaa epäilee herkemmin pettäjäksi, niin todellisuudessa niitä löytyy rumemmistakin.

Toki näin, mutta kyllähän tilaisuus monesti tekee varkaan ja hyvännäköisillä on pöytä jatkuvasti katettuna, toisin kuin taviksilla. Kuinka moni kestää kiusauksen? Lisäksi jos on nuoresta asti saanut etua pärstäkertoimestaan, se helposti kihahtaa päähän eikä tee mielikään sitoutua tai nähdä vaivaa naisten eteen, koska uusi on aina löytynyt helposti.

Vierailija
298/304 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä ulkonäöllä huijaavia paljon.

Vierailija
299/304 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla ikään liittyvä juttu, vaan 2010-luvun deittaamisen peruslainalaisuuksia. Älypuhelimet muuttivat systeemiä siten, että siitä tuli paljon pinnallisempi ja ulkonäkökeskeisempi. Let's swipe... peukalonliike heivaa partnerin ja uutta on tilalla silmänkantamattomiin. Älykännykät appseineen luovat illuusion ikuisesti jatkuvasta buffetista, eikä sieltä malta lähteä pois.

Miten niin pinnallisempi ja ulkonäkökeskeisempi? Nämä sovellukset vain kokoavat seuraa hakevat ihmiset kätevästi samaan paikkaan, muuten se ei eroa siitä että katselet ihmisiä tuolla livenä ihan yhtä pinnallisin perustein.

Vierailija
300/304 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samaa ikäluokkaa ap:n kanssa ja aika samoilla spekseillä varustettu. Liityin hiljattain yhdelle maksulliselle deittisivustolle, kun naiivisti ajattelin, että maksullisuus jotenkin ehkä parantaisi tarjontaa. Vielä mitä, miestarjonta on luokkaa seikkailua etsivät varatut miehet, ei koskaan seurustelleet, kumisaappaan sosiaalisilla taidoilla varustetut +50 v. peräkammarinpojat jostain perämetsistä, p!llua vonkaavat 2-kymppiset ja muutama +70 papparainen sekaan.

Siis ns. "normaalin" sinkkumiehen löytäminen sieltä on aivan mahdotonta, varsinkin tuo varattujen miesten tarjonta sivustolla suorastaan pöyristyttää, yksikin naimisissa oleva 3-kymppinen mies antoi instagraminsa, jota kautta löysin vaimonsa tiliin, jossa tämä hehkuttaa perheonnea ja rakkauttaan mieheen.  Tuli melkeinpä fyysisesti huono olo noista.

Eipä mitään, kaipa tässä vielä ehtii ryhtyä nunnaksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä