Hyvin tehty okt Pomarkussa ei mene kaupaksi, hintaa alennettu jo 100 000 euroa
Juttu Aamulehdessä, mutta maksumuurin takana. Mikähän tuossa on, ettei löydy ostajaa?
https://www.aamulehti.fi/a/13a78725-bc73-4673-9b2c-803f8c52273b?c=15227…
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnat jo vanhanaikaiset, vaatisi heti remonttia.
Ihan oikeastiko te vaihdatte talonne ulkonäköä jonkin muodin mukaan, vaikka talo olisi muuten täysin kunnossa? "Ei täällä voi nyt asua kun on tuota keltaista maalia seinissä ja se ei oo enää muodissa, pakko maalata siniseksi niin voi taas asua".
Muutimme kaksi vuotta sitten omakotitaloon, joka yhdeksän vuotta vanha. Kaikki seinäpinnat (pl kylpyhuone ja vessat) menivät uusiksi, oli niin kamalat tapetit/maalit! Kyllä omassa kodissa täytyy olla sellainen olo, ettei kokoajan vi**ta, kun katsoo seiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnat jo vanhanaikaiset, vaatisi heti remonttia.
Ihan oikeastiko te vaihdatte talonne ulkonäköä jonkin muodin mukaan, vaikka talo olisi muuten täysin kunnossa? "Ei täällä voi nyt asua kun on tuota keltaista maalia seinissä ja se ei oo enää muodissa, pakko maalata siniseksi niin voi taas asua".
Muutimme kaksi vuotta sitten omakotitaloon, joka yhdeksän vuotta vanha. Kaikki seinäpinnat (pl kylpyhuone ja vessat) menivät uusiksi, oli niin kamalat tapetit/maalit! Kyllä omassa kodissa täytyy olla sellainen olo, ettei kokoajan vi**ta, kun katsoo seiniä.
Mä olen asunut jo 20 vuotta kämpässä, jonka tapetit on perseestä ja muutenkin täydellistä pintaremonttia vailla. Vaan minä asunkin vuokralla, joten ei vituta yhtään.
Valitettavasti tuo talo tosiaan alkaa jo kaivata pientä pintaremonttia. Lisäksi sijainti on huono, Pomarkkua jonkin verran tuntevana en muuttaisi sinne. Nuoret, jotka tuonne jäävät, ovat tilallisia tai sitten sen verran matala koulutus, ettei ole varaa ostaa/ylläpitää tämän kokoluokan taloa.
Satakunta lisäksi muutenkin kärsii muuttotappiosta...
Taemppiä pariskunnalle, toivottavasti saatte talonne myytyä!