Pikkupoika pissasi bussipysäkille, YÄK!!!
Eikä äitinsä varmaan edes huomannut kun katsoi rattaissa istuvaa lastaan.. Jos vessahätä, silloin opetettava käyttämään yleisiä vessoja.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
No olipa järkyttävää! Olisi ollut edes aikuinen mies asialla pissimässä tai yrjöämässä tai heittelemässä tupakintumppeja pysäkille. Mutta kun pikkupennut ovat noin röyhkeitä, kyllä siinä ympäristö saastuu.
Ei pikkupentujen pissa ole sen puhtaampaa kuin aikuistenkaan.
Olen nähnyt useammankin kerran kun vanhempi on opettanut poikaansa pissaamaan julkisilla paikoilla pusikkoon tms. Samaan en ole törmännyt tyttöjen kohdalla. (Ettei siis ole aikaa etsiä vessaa lapsen tarpeiden tekemiseen. ) Ei ihme, että miehet kusevat kuin koirat aikuisenakin milloin minkäkin nurkan seinille, pysäkeille, pylväisiin ja kukkapuskiin.
Ymmärtän kyllä, että joskus hätä on ihan kauhea, mutta kadulle pissaaminen on mielestäni silti huonoa käytöstä. Pitäisi lapsellakin olla yksityisyys. Kerran yksi vanhempi pissatti poikaansa markkinoilla ihmisvilinässä keskelle kulkuväylää. En ihmettele minäkään, että miehet sitten kuseksivat aikuisenakin minne tahansa kadunkulmaan ja pusikkoon.
Montakohan koiraa siihen bussipysäkille on lorottanut vuosien mittaan? Jos se pikkupoika olisi pissanut housuun niin oliskos ollut parempi? Toki olisi voinut mennä syrjemmälle tai sinne vessaan jos sellainen oli lähellä vai oliko?
No olisit hakannut kepillä kuoliaaksi niinkuin maailmalla just tehtiin kun 2 köyhää pikkupoikaa ulosti kadun/tien varteen. Maailmassa miljoonilla ihmisillä ei ole vessaa. Ei paljon yhden pikkupojan pissat siinä mittakaavassa paina.
Olen kaupunkilainen 39v mies ja kusen kyllä jos kusettaa. Kävelen lähimmälle pusikolle tai viheristutukselle ja lorottelen sinne. Ei siinä ole mitään hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan koiraa siihen bussipysäkille on lorottanut vuosien mittaan? Jos se pikkupoika olisi pissanut housuun niin oliskos ollut parempi? Toki olisi voinut mennä syrjemmälle tai sinne vessaan jos sellainen oli lähellä vai oliko?
Kauppakeskus parinkymmenen metrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtän kyllä, että joskus hätä on ihan kauhea, mutta kadulle pissaaminen on mielestäni silti huonoa käytöstä. Pitäisi lapsellakin olla yksityisyys. Kerran yksi vanhempi pissatti poikaansa markkinoilla ihmisvilinässä keskelle kulkuväylää. En ihmettele minäkään, että miehet sitten kuseksivat aikuisenakin minne tahansa kadunkulmaan ja pusikkoon.
Oikeastiko???!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen kaupunkilainen 39v mies ja kusen kyllä jos kusettaa. Kävelen lähimmälle pusikolle tai viheristutukselle ja lorottelen sinne. Ei siinä ole mitään hävettävää.
Perinteinen kaupunkilainen
Siis ihan pysäkille, siihen kadulleko pissas? Vai pysäkin viereen johonkin nurmikolle tai puskaan? Kaksi eri asiaa, joista eka on outoa mutta toinen ihan ok.
Niin kauan kun hevoset saa kakata keskelle asfalttia ja koirat kuseskella nurmikoille niin minäkin ulostan ja pissaan ulos. Mulla on oma kusipiste mihin olen kussut vuosien mittaan kun käyn lenkillä. Pidättelen aina sinne asti. Siellä haisee kusi ympärivuoden. On pinttynyt asfalttiin ja betoniin. Joku reviirijuttuhan se on.
No jos lapsi on niin pieni että vasta harjoittelee vaipatonta elämää niin silloin pissataan pusikkoon kun hätä iskee. Ymmärrän täysin. Ihan keskelle jalkakäytävää tai bussipysäkkiä ei, mutta metsään tai puskaan on ihan ok.
Lapsena ne käytöstavat opitaan. Kaupunki ei ole mikään yleinen wc tai roskis.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun hevoset saa kakata keskelle asfalttia ja koirat kuseskella nurmikoille niin minäkin ulostan ja pissaan ulos. Mulla on oma kusipiste mihin olen kussut vuosien mittaan kun käyn lenkillä. Pidättelen aina sinne asti. Siellä haisee kusi ympärivuoden. On pinttynyt asfalttiin ja betoniin. Joku reviirijuttuhan se on.
Niin kauan kuin joku hakkaa mummoja, niin minäkin saan hakata. Onpa typerää logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä soitan kaltaisillesi poliisin. Siinäpä selittelet oikeuksiasi.
No olipa järkyttävää! Olisi ollut edes aikuinen mies asialla pissimässä tai yrjöämässä tai heittelemässä tupakintumppeja pysäkille. Mutta kun pikkupennut ovat noin röyhkeitä, kyllä siinä ympäristö saastuu.