Kuukausibruttosi ja ammattisi?
Kuinka vanha olet ja kuinka kauan olet ollut työelämässä? t. utelias
Kommentit (383)
Valtiolla eritysasiantuntijana 8500e/kk+lisät.
Työkokemusta 16 vuotta.
Korkeakoulutettu, palvelusuunnittelija, 2700 e/kk.
Kokki,
n. 2000€/kk.
ikää 30vuotta, alalla 10vuotta.
Palkka riippuu paljon on tullut tehtyä ylitöitä, enemmin (viikonloppu)-töitä niin enemmin palkkaa, mutta se myös tarkoittaa vähemmin sosiaalista elämää.
Alanvaihto suunnitelmissa.
Brutto vuodessa 75000-80000 välillä lisistä riippuen. Keskimäärin 5961 kuukaudessa mielekkäästä työstä. DI, tehnyt töitä koko elämänsä.
Yrittäjä, kaksi akateemista loppututkintoa, asiantuntija/konsultti. Vuosiansiot 35 000-40 000 e.
Palkansaajana samalla koulutuksella sain 3 200 e/ kk.
Vierailija kirjoitti:
38v. Työelämässä jo 30v, vakituiset työsuhteet alkoi 15vuotiaana, omalla alalla 17vuotiaasta lähtien. kuukausipalkka 5800Eur plus lisät. Vuosiansiot >100'000Eur (viimeiset 4vuotta). Ja yllätys, yllätys It-ammattilainen kyseessä.
Ala peukkujen takia pakko ihmetellä/avata. Jos ikää olisi 20v lisää niin ei varmaan tulisi peukkua alas?
Sitten tuohon minun palkkaani, harva voi sanoa että on investoinut omasta rahasta opiskeluun jne. Itse keräsin alaikäisenä töistä, rahat joilla ostin ensimmäisen tietokoneen ja opiskelin (+ tietenkin pelasin). Kun vaihdoin vakipaikan "omalle alalle". Palkkani tippui 1/4 osaan siitä mitä aikaisemmassa vakipaikassa oli. Minulla kesti 10v alalla ennen kuin ylitin edeltävän alan kuukausi ansiot. Huom! edeltävällä alalla tein todella paljon ylitöitä/viikonlopputöitä.
Lähihoitaja brutto 2100€. Töissä ollut noin 10v.
Projektipäällikkö 6.000-7.000 brutto, alalla yli 25 v
26 v. Luokanopettaja 2865e. Palkkaa nostaa huimasti kaksoispätevyys. Ensimmäunen lukuvuosi töissä.
Asiantuntija, 41 v. Kokopäivätöissä 13 vuotta. Sitä ennen tehnyt osa-aikatöitä jo 15-vuotiaasta eli työelämässä olen ollut jo 26 vuotta. Bruttopalkka 5 000 €/kk. Elän mukavasti, mutta en "leveästi". PK-seutu.
28v, näissä töissä 6 vuotta. Vanhempi rajavartija. Peruspalkka n. 2100e +lisiä ja ylityökorvauksia kuukaudesta riippuen 400e-1200e hyvin vaihtelevasti.
Kotirouva ja miehen tulot vapaasti käytettävissä. Lienevät siinä 80.000€/kk. Terveisiä ulkomailta.
Onpas vauvapalsta täynnä hyväosaisia... :D Sama, kun pituutta ja painoa mitattaessa onkin lähinnä pelkissä mallinmitoissa olevia koko palsta täynnä. Sitten taas tutkimustieto tai katukuva sanoo ihan toista kansan keskimääräisestä tulotasosta tai painoindeksistä. Luulen, että tämä palsta on nimenomaan taviksia täynnä. Uskokoon ken tahtoo, mutta mikä siinä on niin pelottavaa olla rehellinen.
Kaupan kassalla 3400e/kk ja työkokemusta 3 vuotta, olen 25v nainen.
8 vuotta laatoittajana, brutto n 4300 kk
Ja ikää 27v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo. Suomalaisten kokoaikapalkoista mahtuu jotain 70 % välille noin 2000 - 3500 euroa. Se, että 70 % palkoista tässä ketjussa on tuon välin ulkopuolella on tooosi uskottavaa, varsinkin korkeat palkat.
Onko se oikeasti niin vaikea ymmärtää että ihmiset jotka tienaa hyvin ilmoittelevat tallaisiin ketjuihin enemmän? Johon sen näkee ihmisten ammateista mitä täällä on.. DI-inssiä, lakimiestä, IT-alaa.
Yleensä näissä ketjuissa on vähemmän niitä päikyntätejä ja trukkikuskeja ilmoittelemassa palkkojaan.
Miten päikkytädit ja trukkaajat liittyy tähän?
Teen varastolla yövuoroja trukin kanssa, ja tienaan kyllä enemmän kuin monet tähän ketjuun ilmottautuneet
Postinjakaja nykyinen mainostenjakaja pääosin. Palkka 2800 , vuosia 10.
Graafinen suunnittelija 4400 e/kk, työkokemus 10 vuotta, koulutus painoviestinnän perustutkinto.
Kirjanpitäjä, 3500e/kk.
30v ja alalla 3v.
Sh, 3 vuoden työkokemus ja lisineen noin 3500e/kk