Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Profetaaliset unet ja ilmestykset

Vierailija
26.09.2019 |

Oletko nähnyt unia tai ilmestyksiä, joita Jumala antaa?

Olen nähnyt monia unia, yks on tälläinen:
Olin unessa, kun yhtäkkiä rukoilin Jumalalta profetiaa.
Siinä hetkessä tuntui kuin olisin nukahtanut, ja lensin taivaalla.
Alapuolella näkyi vettä, ehkä meri.
Ja sieltä nousi tulivuori joka purkautui.
Lensin pakoon ja kun käännyin katsomaan taakseni, näin valtavan tsunami aallon tulevan kohti.
Lähdin pakoon ja uni päätty siihen.

Jos tämä oli enneuni tulevasta suuresta tulivuoren purkauksesta, mikä ehkä aiheuttaa laajaa tuhoa, niin missähän päin maailmaa ställäinen voisi olla..

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jumala antaa näitä enneunia niin miksi ne ei kuitenkaan koskaan ole tarpeeksi spesifejä että ne voisi yhdistää johonkin tiettyyn aikaa paikkaan ja ihmiseen? Eikä niistä olisi enemmän hyötyä ja arvoa silloin...

Kyllä niinkin voi käydä. Äiti näki täysin tarkan unen isän kuolemasta, yksityiskohtaisesti sen hirveän päivän tapahtumat, noin puolta vuotta aiemmin. Hän oli aivan järkyttynyt eikä tietenkään halunnut puhua asiasta kenellekään.

Vierailija
42/44 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko kuullut tämän joltain, vai olenko nähnyt tämän.

Kymmeniä vuosia sitten näin muslimien ryntäävän Eurooppaan. He tulivat tänne kiireellä. Kyse oli sodasta.

Ihmettelin, miten ihmeessä he pääsevät tänne.

En tosiaankaan ole rasisti. Ennakoikohan se sitten jotain hyökkäystä tms.

Tämä ei ole kuitenkaan koskaan aiheuttanut pelkoa eikä ahdistusta.

Näitä on paljon, niinkuin itekkin kerroin jo siitä unesta jossa pakenin muslimeja maan alle, niin silloin ei vielä ollut näitä tänne Suomeen tullut.

Tämä kaikkihan on vain Jumalan sallimusta, mitä täällä tapahtuu ja tulee tapahtumaan.

Ihmiset herää ja kääntyy etsimään Jumalaa.

Minulla on myös ollut tällainen uni, muutama vuosi ennen vuotta 2015, jolloin muslimeja alkoi tulla valtoimenaan Eurooppaan. Unessa näytettiin aikaa jossa Lähi-Itä-taustaiset muslimit olivat alkaneet käydä jihadia Suomessa. Erityisesti herätyskristillisten kokouksiin hyökättiin teurastamaan kaikki ketkä kiinni saatiin. (Ja minä en muuten itse kuulu mihinkään herännäiseen liikkeeseen.) Ihmiset miettivät minne voisivat paeta, mutta koko läntinen Eurooppa oli saman hyökkäyksen kohteena. Osa lähti Itä-Eurooppaan, missä vastassa oli turva mutta halveksunta.

Ja minulle kerrottiin unessa/näyssä, että ensin tänne tulee iso joukko ihmisiä, suoranainen kansainvaellus, sitten ensiongelmien jälkeen tulee rauhallinen ajanjakso, ja vasta kun tilanne on jo vakiintunut ja ihmiset ovat tottuneet muuttuneeseen tilanteeseen, sitten vasta alkaa jihad pienten sissijoukkojen tekeminä alati yleistyvinä iskuina.

Tarkoituksena heillä on ilmeisesti saada ihmiset pelkäämään henkensä edestä niin että kantaväestö kääntyisi muslimeiksi henkensä säilyttääkseen, ja ne ketkä eivät ole valmiita kääntymään, tapetaan varoittavana esimerkkinä.

Ja minulle sanottiin, että 'sitten kun tämä kaikki tapahtuu, muista, että se on sinulle ennalta näytetty, ja usko'.

Lisäksi kerrottiin, että Jumala sallii tämän tapahtuvan, mutta lopullinen voitto ei ole jihadisteilla, eikä minun tulisi pelätä mahdollista kuolemaa, sillä tämä elämä ei ole kaikki mitä on.

Ei varsinaisesti sellainen viesti mitä olisin halunnut kuulla..

Herättyäni ajattelin, että se mitä näin on täysin mahdotonta. Että jos porukkaa alkaisi yhtäkkiä lappamaan rajojen yli Eurooppaan valtoimenaan, eivät päättäjät sitä sallisi vaan rajat laitettaisiin tiukasti kiinni ja otettaisiin tiukka kontrolli ketä tänne päästetään ja kuinka paljon. Olin niin väärässä.

Minua oikeasti pelottaa, että tulen näkemään uneni/näkyni toteutumisen loppuun asti. Tähän asti se on mennyt juuri niin kuin ilmoitettiin.. Mutta ei kai tässä voi muuta tehdä kuin rukoilla. Ja uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/44 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi valtaus on realismia, maahan muuttaneet muelimit heitä ei vaadita olemaan hiljaa uskotaan kuten kristittyjä vaaditaan, joten ainoa muslimismin este kristin usko on jo poistettu ja tyhjiön tqäyttää muslimismi ja v. 2045 suomi on Allah Allah valtio