Profetaaliset unet ja ilmestykset
Oletko nähnyt unia tai ilmestyksiä, joita Jumala antaa?
Olen nähnyt monia unia, yks on tälläinen:
Olin unessa, kun yhtäkkiä rukoilin Jumalalta profetiaa.
Siinä hetkessä tuntui kuin olisin nukahtanut, ja lensin taivaalla.
Alapuolella näkyi vettä, ehkä meri.
Ja sieltä nousi tulivuori joka purkautui.
Lensin pakoon ja kun käännyin katsomaan taakseni, näin valtavan tsunami aallon tulevan kohti.
Lähdin pakoon ja uni päätty siihen.
Jos tämä oli enneuni tulevasta suuresta tulivuoren purkauksesta, mikä ehkä aiheuttaa laajaa tuhoa, niin missähän päin maailmaa ställäinen voisi olla..
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt paljonkin unia myrskyistä, invaasioista ja punakeulaisen lentokoneen tippumisesta yms.
Ootko kirjottanu unia ylös, jos vaikka tuo lentokone tippuisikin?
Toisaalta oon miettinyt, että jos Jumala antaakin näyn/unen jostakin tulevasta onnettomuudesta, niin onko sen tarkoitus ainoastaan, että rukoilisimme tämän asian puolesta, siihen liittyvien ihmisten puolesta?
Koska kenelle siitä voisi kertoa, että tälläinen onnettomuus tulee tapahtumaan?
Olen nähnyt unta Amerikan kuninkaasta. Olen nähnyt hyökkäyksen Amerikkaan. Niemelle, jossa oli matalia taloja. Olen myös nähnyt unta tuhoutuneesta "kirkkoniemestä", miten kaikki paloi ympärillä. Taivas oli liekkimeri. Vain kolme ihmistä selviytyi.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ainakaan halua uskoa, unia kun ei oikein voi hallita. Näen mitä näen.
Monet ilmestykset ja sanomat on kyllä toteutuneet, uskossa olen kyllä.
Ootko missään levittänyt näitä sanomia ja ilmestyksiä eteenpäin?
Minusta olis tosi mielenkiintosta lukea ja kuulla millaisia sanomia Jumala antaa.
Varsinkin jos se koskettaa tätä aikaa missä eletään.
Tämä on klassinen, eeppinen näky!! Tieto tästä levisi seurakunnissa silloin v. 2011 joka puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt paljonkin unia myrskyistä, invaasioista ja punakeulaisen lentokoneen tippumisesta yms.
Ootko kirjottanu unia ylös, jos vaikka tuo lentokone tippuisikin?
Toisaalta oon miettinyt, että jos Jumala antaakin näyn/unen jostakin tulevasta onnettomuudesta, niin onko sen tarkoitus ainoastaan, että rukoilisimme tämän asian puolesta, siihen liittyvien ihmisten puolesta?Koska kenelle siitä voisi kertoa, että tälläinen onnettomuus tulee tapahtumaan?
No se uni tuli ennen sitä lentokoneen alas ampumista Ukrainassa ja siinä oli vielä aasialaisia mukana siis unessa oli mukana. Itse olin itse piilossa jonkun lammen rannalla, unihan se oli. Se siitä
Ja siitä meteoriitistä näin unen joka Venäjällä sitten jossain kohtaa paineli menemään ja kaupunki mihin hävittäjät hyökkäsivät ja jotkut muut perässä. Näytti aamulla kun katsoin kuvia Tukholman maisemilta. No unia edelleen.
Tulkaa huomenna jatkamaan. Siunausta ja hyvää yötä Jeesus myötä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on klassinen, eeppinen näky!! Tieto tästä levisi seurakunnissa silloin v. 2011 joka puolelle.
Tässä oli siis valtava enkeli taivalla ja teksti "viljavainiot vaalenneet". Monta autoa pysähtyi sitä katsomaan. Vaaleat viljavainiot tarkoittaa Raamatun symboliikassa ihmisiä, jotka ovat valmiita ottamaan evankeliumin vastaan. Puhutteleva!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä meteoriitistä näin unen joka Venäjällä sitten jossain kohtaa paineli menemään ja kaupunki mihin hävittäjät hyökkäsivät ja jotkut muut perässä. Näytti aamulla kun katsoin kuvia Tukholman maisemilta. No unia edelleen.
Minä ajattelen, että unia jotka Jumala antaa, ei pidä vähätellä. Niillä on merkityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli siis valtava enkeli taivalla ja teksti "viljavainiot vaalenneet". Monta autoa pysähtyi sitä katsomaan. Vaaleat viljavainiot tarkoittaa Raamatun symboliikassa ihmisiä, jotka ovat valmiita ottamaan evankeliumin vastaan. Puhutteleva!!!
On aika evankelioida ihmisiä, lapsia ja nuoria varsinkin 🙂
Jeesus sanoi heille: "Satoa on paljon, mutta sadonkorjaajia vähän. Pyytäkää siis herraa, jolle sato kuuluu, lähettämään väkeä elonkorjuuseen. Luuk. 10:2
Olen nähnyt enneunia paljonkin, mutta profetioiksi en niitä kutsuisi. Mikään jumala ei koskaan ole puhunut kauttani, unissa vain eläimet ja kuolleet sukulaiset. Etiäisiä näen joskus valveillakin.
P.S. Tykkään kyllä lukea profetioista, mutta en ole niitä kokenut.
En tiedä olenko kuullut tämän joltain, vai olenko nähnyt tämän.
Kymmeniä vuosia sitten näin muslimien ryntäävän Eurooppaan. He tulivat tänne kiireellä. Kyse oli sodasta.
Ihmettelin, miten ihmeessä he pääsevät tänne.
En tosiaankaan ole rasisti. Ennakoikohan se sitten jotain hyökkäystä tms.
Tämä ei ole kuitenkaan koskaan aiheuttanut pelkoa eikä ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko kuullut tämän joltain, vai olenko nähnyt tämän.
Kymmeniä vuosia sitten näin muslimien ryntäävän Eurooppaan. He tulivat tänne kiireellä. Kyse oli sodasta.
Ihmettelin, miten ihmeessä he pääsevät tänne.
En tosiaankaan ole rasisti. Ennakoikohan se sitten jotain hyökkäystä tms.
Tämä ei ole kuitenkaan koskaan aiheuttanut pelkoa eikä ahdistusta.
Näitä on paljon, niinkuin itekkin kerroin jo siitä unesta jossa pakenin muslimeja maan alle, niin silloin ei vielä ollut näitä tänne Suomeen tullut.
Tämä kaikkihan on vain Jumalan sallimusta, mitä täällä tapahtuu ja tulee tapahtumaan.
Ihmiset herää ja kääntyy etsimään Jumalaa.
Yksi kiinnostava ja ehkä hämmentävä tulevan kertoja oli Mikko Reponen:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mikko_Reponen
🤔
Lapsena näin unen että sotilaslentokoneita lensi kotini yläpuolella. Uni oli ahdistava ja jäin miettimään silloin sitä.
Uskon, että Jumala puhuu Sanansa kautta, ja luen myös vanhaa testamenttia paljon.
Siellä kerrotaan, miten uppiniskaisia juutalainen kansa on ollut.
Vaikka Jumala lähetti profeettoja kansalleen ja halusi siunata kansaansa, niin kuitenkin he käänsivät kerta toisensa jälkeen selkänsä Jumalalle.
Siksi he ovat kärsineet hirvittäviä asioita, joutuivat pois omasta maastaan.
Kuitenkin Jumala edelleen rakastaa tätä kansaa, ja sanotaanhan, joka Israelia kiroaa, sitä Jumala kiroaa ja joka Israelia siunaa, sitä myös Jumala siunaa.
Näen, että Suomelle on tapahtumassa sama.
Jumala rakastaa Suomea.
Hän pelasti Suomen sodasta ja siunasi tätä maata. Silloin ihmiset kääntyivät Jumalan puoleen, ja Jumala kuuli rukoukset.
Suomi hetken aikaa kunnioitti Jumalaa ja Hänen Sanaansa.
Mutta tänä päivänä, huomaatteko mitä on tapahtunut.
Tässä yksi päivä töissä ollessani, siellä oli televisio joka oli päällä, ja sieltä tuli ohjelma jota puolella korvalla kuuntelin.
Aivan hirveää jumalanpilkkaa, siellä luettiin Raamatusta kohtia, joita muunneltiin, ja yleisö ulvo naurusta.
Tunsin heidän puolestaan pelkkää häpeää.
Näinkö tässä maassa kunnioitetaan elävää Jumalaa, joka on Suomen pelastanut?
Siksi en ihmettele, kun tätä maata kohtaa ahdistus, nälkä ja pelko.
Edelleen Jumala kutsuu ihmisiä pelastukseen, mutta kurittamatta Hän ei jätä tätäkään maata.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena näin unen että sotilaslentokoneita lensi kotini yläpuolella. Uni oli ahdistava ja jäin miettimään silloin sitä.
Kun turvaat Jeesukseen, Hän pitää sinusta huolen ja ei tarvitse pelätä ❤️
Hän rakastaa sinua.
Jos jumala antaa näitä enneunia niin miksi ne ei kuitenkaan koskaan ole tarpeeksi spesifejä että ne voisi yhdistää johonkin tiettyyn aikaa paikkaan ja ihmiseen? Eikä niistä olisi enemmän hyötyä ja arvoa silloin...
En nyt ainakaan halua uskoa, unia kun ei oikein voi hallita. Näen mitä näen.
Monet ilmestykset ja sanomat on kyllä toteutuneet, uskossa olen kyllä.