Profetaaliset unet ja ilmestykset
Oletko nähnyt unia tai ilmestyksiä, joita Jumala antaa?
Olen nähnyt monia unia, yks on tälläinen:
Olin unessa, kun yhtäkkiä rukoilin Jumalalta profetiaa.
Siinä hetkessä tuntui kuin olisin nukahtanut, ja lensin taivaalla.
Alapuolella näkyi vettä, ehkä meri.
Ja sieltä nousi tulivuori joka purkautui.
Lensin pakoon ja kun käännyin katsomaan taakseni, näin valtavan tsunami aallon tulevan kohti.
Lähdin pakoon ja uni päätty siihen.
Jos tämä oli enneuni tulevasta suuresta tulivuoren purkauksesta, mikä ehkä aiheuttaa laajaa tuhoa, niin missähän päin maailmaa ställäinen voisi olla..
Kommentit (44)
Tarkoititko: "Proletaariset unet ja ilmestykset"
Profeetallinen. Ei profetaalinen. Tuo virheellinen muoto paljastaa heti kaanaankielenpuhujan.
Profeetallinen, ap. Opettele nyt saatana edes äidinkielesi.
Vierailija kirjoitti:
Profeetallinen. Ei profetaalinen. Tuo virheellinen muoto paljastaa heti kaanaankielenpuhujan.
Ei kun ns. perusmallin suomalaisen.
Olet lopulta unohtanut kuinka kaihoten katsoit Thai-hierontapaikkaa, ja Sin Cityn ikkunaa.
Olisin toivonut keskustelua profetioista, onko joku uskova saanut ja millaisia ja onko toteutunut?
Olen nähnyt ilmestyksiä myös taivaalla, mutta taidan jättää kertomatta kun täällä on näitä uskomattomia pilkkapuheinensa.
Mitä ne ilmestykset ovat tarkoittaneet, en ole täysin ymmärtänyt.
Mutta mielenkiintoisia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olet katsonut liikaa telkkaria.
En omista telkkaria enkä muutamiin vuosiin katsonut.
Sieltä tulee lähes pelkkää saastaa.
Minä näin unta, että jalkani halvaantuivat.
Moni ihminen on sen jäljeen maailmassa halvaantunut.
Enne siis.
Villakangasmi kirjoitti:
Minä näin unta, että jalkani halvaantuivat.
Moni ihminen on sen jäljeen maailmassa halvaantunut.
Enne siis.
Tämä oli todennäköisesti itse keksitty, olisi vain kiva keskustella tosissaan tästä aiheesta.
Minäkin olen nähnyt unia Isisin hyökkäyksestä Suomeen. Kaikki oli tuhottu, hiekka vain pöllysi ympäriinsä. Itse olin piiloutunut maan alle, mutta muita ihmisiä ei näkynyt.
Olen nähnyt myös Helsingin aivan autiona, vain muutama sotilaspartio vartioinut rautatieasemalla.
Kaikki lapseni olen nähnyt etukäteen ja myös lapsenlapsia.
Olen nähnyt paljonkin unia myrskyistä, invaasioista ja punakeulaisen lentokoneen tippumisesta yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ns. perusmallin suomalaisen.
Perusmallin suomalaisella särähtää tuo profetaalinen niin pahasti korvaan että sille turtuakseen täytyy kuunnella vähän v i t u n monta tuntia helluntaisaarnaajia tai muita karismaatikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen nähnyt unia Isisin hyökkäyksestä Suomeen. Kaikki oli tuhottu, hiekka vain pöllysi ympäriinsä. Itse olin piiloutunut maan alle, mutta muita ihmisiä ei näkynyt.
Olen nähnyt myös Helsingin aivan autiona, vain muutama sotilaspartio vartioinut rautatieasemalla.
Kaikki lapseni olen nähnyt etukäteen ja myös lapsenlapsia.
Uskotko että muslimit vielä saisivat vallattua Suomen?
Ootko ite uskossa?
Joo olen! Tästä on kauan, olin silloin 15-vuotias. Olin uudistunut uskossa, innostunut lukemaan Raamattua, saanut kielilläpuhumisen armolahjan.
Unessa olin tavallisen luokkahuoneen perällä. Se oli sillä tavalla vanhanaikainen että edessä oli opettajan katedri eli lattia oli siellä vähän korkeammalla. Luokan perältä huone näytti aivan tavalliselta, mutta kun tuli luokan etuosaan, ihan lähelle opettajaa, piti alkaa katsoa ylöspäin, ja huomasin, että luokassa ei ollutkaan kattoa, vaan siitä näkyi sininen taivas.
Ymmärsin heti mitä se tarkoitti. Jos on seurakunnassa "takarivin taavi", tavallinen, ei erityisen lähellä Jeesusta, kaikki näyttää tavalliselta. Mutta jos menee lähelle Jeesusta, asenne muuttuu - katsot ylöspäin - ja näetkin, että kyse on yliluonnollisesta todellisuudesta: näet taivaan. Seurakunta on "portti" yliluonnolliseen todellisuuteen, mutta se avautuu vain niille, jotka menevät lähelle Jeesusta.
Nyt 47-vuotiaana ymmärrän asian edelleen samalla tavalla. Jotkut voi mut tästä tunnistaakin, hei vaan tutuille :)
Jaa toi sana olisikin KATEEDERI, ei katedri :) terv. edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lapseni olen nähnyt etukäteen ja myös lapsenlapsia.Uskotko että muslimit vielä saisivat vallattua Suomen?
Ootko ite uskossa?
En siis toivo Suomeen muslimeja, vaan rukoilen että Suomen kansa kääntyisi Jumalan puoleen.
Mutta niinkuin Raamatussa on kerrottu, mitä tapahtui juutalaisille, kun käänsivät selkänsä Jumalalle, niin myös uskon että Suomea kuritetaan kun tämä maa on hyljännyt Jumalan suurelta osin.
Olen joskus vuosia sitten nähnyt unta myös muslimeista, miten pakenin heidän rukoustilaisuudestaan ja huomasin käveleväni maan alla. Tiesin että sieltä eivät löytäisi.
Jos täällä on muita uskovia, olisi kiva keskustella ilmestyksistä ja unista enemmänkin.