Ketä vapaamuurareita tunnette?
Kommentit (91)
monta kotikaupungissa, kaksi entistä kirkkoherraa toinen luterilainen ja toinen ortodoksi, ja naapurini, perhetuttuina 2 perhettä, naapuri on jopa ihan mukava kaveri ja sen kanssa keskustellaan joskus uskonasiosta ja kertoi ettei ole vielä 3. tasolla kokenut munien tervausta. kuulemma suurin osa Suomessa on 3. asteen muurareita. Olen miettinyt miksi tässä kyläpahaisessa on niin paljon vapaamuurareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai näitä pitäisi kenenkään tuntea, eikös tää ole jokin salaseura?
Ei. Se on seura joka on paljastanut kaiken muun paitsi rituaalien yksityiskohdat ja jäsenistön nimet (nykyään jo tietosuoja estää). Minä olen vapaamuurari ja saan kertoa sen, mutta en voi edes vaimolle paljastaa keitä muita siellä on. Siksi olikin hauskaa että hän on joskus avec-tilaisuudesssa tavannut jonkun tuttunsa
Eikä hävetä hillua suljettujen ovien takana eläkeikäisten setien kanssa, pelkät vaipat jalassa ilakoimassa, wanhan wihtahousun Luussiferin kunniaksi?
No ei. Pukeudumme smokkiin, eläkeikisiä setiä on, usein työikäisiä, harvoin ihan poikasia. Ja ainakin alemmat asteet on kyllä olleet minulle wihtahousun vastaista toimintaa.
Vaikka alimmat asteet ovat yleisuskonnollisia, ovat ylimmät asteet nimenomaan kristittyjä.
Kaikki tämä tieto löytyy vapaamuurareiden omalta nettisivulta. Samoin kansallisarkiston kryptassa olevasta vapaamuurarit 100v näyttelyssä, ja jos käytte näyttelyn sulkeuduttua myöhemmin Vapaamuurarimuseossa niin pääsette jopa vilkaisemaan loosihuoneistoon.
Vapaamuurarit ovat nykyään melko avoin toiminnastaan. Nyt tulee kirjakauppoihin ei-vapaamuurari Samu Nyströmin kirjoittama 100-vuotishistoriikki Enemmän Valoa.
Sellainen "salaseura".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se on seura joka on paljastanut kaiken muun paitsi rituaalien yksityiskohdat ja jäsenistön nimet (nykyään jo tietosuoja estää). Minä olen vapaamuurari ja saan kertoa sen, mutta en voi edes vaimolle paljastaa keitä muita siellä on. Siksi olikin hauskaa että hän on joskus avec-tilaisuudesssa tavannut jonkun tuttunsa
Eikä hävetä hillua suljettujen ovien takana eläkeikäisten setien kanssa, pelkät vaipat jalassa ilakoimassa, wanhan wihtahousun Luussiferin kunniaksi?
No ei. Pukeudumme smokkiin, eläkeikisiä setiä on, usein työikäisiä, harvoin ihan poikasia. Ja ainakin alemmat asteet on kyllä olleet minulle wihtahousun vastaista to
BUAHHAHHAH kristittyjä! No joo, sanovathan Jehovantodistajatkin itseään kristityiksi. Samaa perhettähän te olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti aika moni varakas kuuluu joukkoon. yleensä menestyviä sosiaalisia mutta aika epärehellisiä ihmisiä. vasta ylemmil asteil tyyliin 33? paljastuu et palvovat saatanaa . moni alemman asteen tyyppi ei tiedä asiasta ja ilmeisesti uskovia ei päästetä riitteihin jois paljastuu jotain yyoutubes paljastettu joitain asioita tosi tarkkaan myös kirjoja englanniksi.
hyytävää et päättävis asemis olevat suunnittelee yksityisen omaisuuden kieltämistä,sotia ym. agendan mukaista. alemman tason ihmiset järjestös ei tiedä missä mukana ilmeisesti.
Vanha viesti, mutta pakko kommentoida.
Täytyy olla vähän yksinkertainen, jos luulee varakkaiden ihmisten edistävän yksityisen omaisuuden kieltämistä. Miksi kukaan varakas haluaisi luopua varallisuudestaan?
Kyllä Putini kuuluu. Ensinnäkin kaikki jotka ovat käyneet YGL koulutuksen, kuten Putin, Stybbi, Katainen, Marin.. En toki tiedä ketkä kaikki on käyneet sen koulutuksen koska osan nimi vedetään sieltä yleisesti näytettävien joukosta pois. Tottakai kaikki Muskit, Trumpit, Klaus-setä ja iso joukko nimiä jotka ei ole julkisuudessa. Siellä on ns isompia nimiä. Nämä Klaussit ym ovat vain ns talking heads tyyppejä.
Naurettava pikkupoikien salaseura rituaaleineen. Kuin alakouluikäisten touhua. Jännät rekvisiitat, vähän hämärää, tummaa tammea ja samettia, huhuu, salaisuuksia, vain me poijjjat tässä, eihän kerrota kellekään, tehdäänkö verivala, jooooo! Huisia.
Tunnen monia, esimerkiksi oman isäni. Vähän hankala olla nauramatta näille salaliittojutuille. Alempien sosiaaliluokkien ihmiset kateellisina mesoavat asioista, joista eivät ymmärrä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te kaikkea saa kertoa. Ette niiden nimiä jotka ootte teilanneet, ette kaikkia valoja, ette päämääriänne, ette sitä mitä teidän hyväntekeväisyys oikeasti on, ette ped*rinkejänne, ette korruptiotanne. Toimintanne ei voisi olla antikristillisempää kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te kaikkea saa kertoa. Ette niiden nimiä jotka ootte teilanneet, ette kaikkia valoja, ette päämääriänne, ette sitä mitä teidän hyväntekeväisyys oikeasti on, ette ped*rinkejänne, ette korruptiotanne. Toimintanne ei voisi olla antikristillisempää kuin se on.
Vedäpä hermanni hyvä välillä happea.
Tunnen yhden. Sellainen ihmispaska ettei toista yhtä moraalitonta ole olemassakaan. Olen oppinut, että ne, ketkä eniten kertovat hyvyydestään ja arvoistaan, ovat läpimätää oikeasti. Kierrän kaikki tähän lahkoon kuuluvat kaukaa.
Sivuutan asiattomat syytökset, mutta tottahan se on, että kaikkea ei kerrota edelleenkään vaan salaisuuksista pidetään kiinni.
Sivuutan asiattomana myös vihjailut alempien sosluokkien kateudesta. En luokittele ihmisiä noin, muidenkaan ei pitäisi. Kenenkään mielipiteen arvokkuus ei ole tulotasosta kiinni.
George Washington, jonka hautakivessä lukee ylimpänä freemansory (vapaamuurari) ja vasta sen jälkeen Usan presidentti.
Vierailija kirjoitti:
George Washington, jonka hautakivessä lukee ylimpänä freemansory (vapaamuurari) ja vasta sen jälkeen Usan presidentti.
Ai tunnet hänet? Ok.
Alaluokkien kateutta? Kelpaanko kritisoijaksi, kun olen akateeminen ja tienaan hyvin? Ja pidän touhua todella naurettavana.
Sancta lux venerabilis, te rogamus. Tabescet stultitia sicut radius fortitudinis.
Vierailija kirjoitti:
Alaluokkien kateutta? Kelpaanko kritisoijaksi, kun olen akateeminen ja tienaan hyvin? Ja pidän touhua todella naurettavana.
Et kelpaa. Ilmeisesti suvussasi ei ole arvokkaita perinteitä, eikä sellaisia osata arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tunnet hänet? Ok.
No, tunsiko joku Putinin, kun hänet täällä nimesi? Et hänelle sitten kommentoinut?
En ketään mutta tunnen yhden työttömän putkimiehen. Täysi alkkis.
Mieheni ja sitä kautta toki joitain hänen kavereitaan. Aikoinaan myös eräs opettajani kertoi kuuluvansa vapaamuurareihin. Kuollut jo, mutta kertoili meille juttuja järjestöstä ja näistä syistä en jaksa uskoa s-liittoteorioihin näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa. Ilmeisesti suvussasi ei ole arvokkaita perinteitä, eikä sellaisia osata arvostaa.
Oletpa ilkeä. Mistäpä voisin perinnettä sitä paitsi arvokkaana pitää, kun se on salainen? Pitäisikö vain uskoa, että arvokas on, kun niin joku väittää?
Sitä palvoo jo miltei koko eduskunta ja sijoitusyhtiöt. Palvotaan mammonaa = saatanaa. Terve suhde rahaan on täysin eri asia kuin rahan palvominen.