Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsesi huomenna ilmastolakossa? Menetkö itse mielenosoitukseen?

Vierailija
26.09.2019 |

Ikävä kyllä en itse pääse, mutta tyttäreni pääsee ja on pois koulusta alkaen klo 9 hienon, ET-tunnilla tehdyn banderollinsa ja parhaiden ystäviensä kanssa.

Hän oli luokanvalvojalleen sanonut menevänsä.
Opettaja oli TIETYSTI antanut luvan ♥, mutta sanonut, että äidin pitää vielä Wilmassa asia varmistaa.

Äiti varmisti.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ylpeä tyttärestäni, joka osaa ajatella omilla aivoillaan, eikä lähde lampaana mukaan massahysteriavouhotuksiin. Hänen luokaltaan vain neljä oppilasta (ovat luokkansa parhaimpia) on koulussa ja muut lusmut viettävät ylimääräistä vapaapäivää.

Minäkin olen ylpeä lapsestani, joka lähtee huomenna mielenosoitukseen, koska hän ajattelee omilla aivoillaan ollen huolissaan ilmastonmuutoksesta ja omasta tulevaisuudestaan.

ap

Ajatteliko omilla aivoillaan ja oliko huolissaan jo ennen Gretan tarjoamaan valmista sapluunaa, vai meneekö huomenna vain massan mukana selfieitä näpsien? Niinpä.

Vierailija
42/45 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menen. Kuunnelkaa tutkijoita. Aikaa on vähän ja päättäjiä on painostettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on kyllä helppo jallittaa mukaan vaikka minkälaisiin hysterioihin. Mitä nämä marssijat nimeomaan tarvitsisivat, niin lisää koulua.

Vierailija
44/45 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan lakkoon niin maailma pelastuu.

Vierailija
45/45 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä mielenilmaukset järjestetään sellaisina aikoina, että nuoret voivat olla pois koulusta mielenilmauksen vuoksi? Eikö ne olisi parempi järjestää esimerkiksi lauantaina alkaen klo 06.00, jolloin paikalle tulijat olisivat varmasti oikealla asialla ja ilmaston puolella, eivätkä vain hakemassa huomiota itselleen ja käyttämässä mahdollisuutta olla pois koulusta?