Nainen voisitko seurustella entisen narkomaanin kanssa?
Käytin lähinnä amfetamiinia suonensisäisesti. Nykyisin juon vain alkoholia. Onko ehdoton turn off?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
En. En halua hepatiittia tai entisen elämän hörhökavereita elämääni. Huumeet tekevät myös aikamoista tuhoa aivoille, joten kyllähän se lopetettukin käyttö ihmisestä näkyy, käyvät vähän hitaammalla kuin muut.
Tämä.
En luottaisi juovaan narkkariin. En kyllä voisi raittiinkaan narkkarin kanssa, koska itse olen juoppo.
No mitä mieltä olet vastauksista?
Minkä ikäinen olit, kun aloitit? Miten kaikki alkoi? Aloititko kaiken alkoholilla, josta lähdit käyttämään vahvempia vai miten? Kauan käytit, miten pääsit eroon? Kuinka kauan olet ollut nyt ilman? Kuinka paljon käytät nyt alkoholia ja miksi?
Mitä kaikkea menetit tuona aikana? Miten olet saanut elämäsi järjestymään nyt?
Miksi kaikilla ex-narkkareilla on yleensä aina kumppani ja lapsia ja kunnolliset jäävät yksin?
Pelottava ajatuskin, eli en. En usko, että voisin luottaa yhtään tuollaiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
No mitä mieltä olet vastauksista?
Ei se ehdi vastamaan, kun lähti narkkaamaan.
Suurin osa niistä kuumimmista naisista todellakin voisi nykyisenkin narkkarin kanssa, läheltä nähtyä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä kuumimmista naisista todellakin voisi nykyisenkin narkkarin kanssa, läheltä nähtyä tietoa.
Sellaiset kuumat naiset saavat seurustella ihan minun puolesta vaikka linnakundien kanssa, heitä eivät tavalliset miehet huoli kuitenkaan.
Minä voisin, mutta edes narkkari ei varmaan haluaisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla ex-narkkareilla on yleensä aina kumppani ja lapsia ja kunnolliset jäävät yksin?
Tunnen narkomaaneja ja monia muita tietyntyyppisiä ihmisiä, ja kumppanit on, joo. Sitten mietin huolisinko itse sellaista naista, joka huolii heidät. Katkeruuteni lieventyi hieman.
Seurusteluni ex-narkkarin kanssa tultua ilmi menettäisin ammatillisen arvostukseni, myös perheenu kunnioituksen. Ei ole sen arvoinen suhde.
Sori.
Useimmat ihmiset voivat rehellisesti sanoa: saisin paremmankin
miksi siis tyytyä nistiin?
En. Seurustelin kerran tietämättäni ja asian tultua ilmi se oli todella iso kriisi ja herätti voimakasta ahdistusta ja pelkotiloja. Sain asiasta painajaisia pitkäksi aikaa. Hepatiittia tai muita tauteja ei onneksi tullut. Kävin testeissä.
Kaikista pahinta kokemuksessa ei kuitenkaan olleet huumeet, vaan exän todellinen luonne. Hänellä aivan varmasti oli jonkin sortin persoonallisuushäiriö ja impulsiivinen käytös sekä totaalinen kyvyttömyys kohdata arki purkautui sitten muilla tavoilla. En suosittele kenellekään. Varmasti 99% addikteista vaihtaa vaan addiktion johonkin toiseen- peleihin, uskontoon, ruokaan, liikuntaan jne.
Vai että juot vain alkoholia? Ja sitten väitetään, että suomessa sanajärjestyksellä ei ole väliä! :D
Sä olet vaihtanut vain päihdettä.En todellakaan voisi.Riippuvuuksista kärsivät ihmiset eivät ole tunne-elämältä terveitä.Paraneminen tapahtuu vasta,kun riippuvuuksista ollaan päästy eroon.
Toikin riippunee tilanteesta. Mun mies on tosi fiksu vaikka on kakarana impannu, juonu ja polttanu. En ois tutustunu edes, jos oisin tienny. Ei ole missään tekemisissä sen porukan kanssa ja on täysin raitis, teetä vahvempaa ei nauti.