Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voisitko seurustella entisen narkomaanin kanssa?

Vierailija
26.09.2019 |

Käytin lähinnä amfetamiinia suonensisäisesti. Nykyisin juon vain alkoholia. Onko ehdoton turn off?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En halua hepatiittia tai entisen elämän hörhökavereita elämääni. Huumeet tekevät myös aikamoista tuhoa aivoille, joten kyllähän se lopetettukin käyttö ihmisestä näkyy, käyvät vähän hitaammalla kuin muut.

Toikin riippunee tilanteesta. Mun mies on tosi fiksu vaikka on kakarana impannu, juonu ja polttanu. En ois tutustunu edes, jos oisin tienny. Ei ole missään tekemisissä sen porukan kanssa ja on täysin raitis, teetä vahvempaa ei nauti.

Vierailija
22/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En halua hepatiittia tai entisen elämän hörhökavereita elämääni. Huumeet tekevät myös aikamoista tuhoa aivoille, joten kyllähän se lopetettukin käyttö ihmisestä näkyy, käyvät vähän hitaammalla kuin muut.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi juovaan narkkariin. En kyllä voisi raittiinkaan narkkarin kanssa, koska itse olen juoppo.

Vierailija
24/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä olet vastauksista?

Vierailija
25/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olit, kun aloitit? Miten kaikki alkoi? Aloititko kaiken alkoholilla, josta lähdit käyttämään vahvempia vai miten? Kauan käytit, miten pääsit eroon? Kuinka kauan olet ollut nyt ilman? Kuinka paljon käytät nyt alkoholia ja miksi?

Mitä kaikkea menetit tuona aikana? Miten olet saanut elämäsi järjestymään nyt?

Vierailija
26/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla ex-narkkareilla on yleensä aina kumppani ja lapsia ja kunnolliset jäävät yksin?

Vierailija
27/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ajatuskin, eli en. En usko, että voisin luottaa yhtään tuollaiseen ihmiseen.

Vierailija
28/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä olet vastauksista?

Ei se ehdi vastamaan, kun lähti narkkaamaan.

Vierailija
29/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä kuumimmista naisista todellakin voisi nykyisenkin narkkarin kanssa, läheltä nähtyä tietoa.

Vierailija
30/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope

Vierailija
31/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa niistä kuumimmista naisista todellakin voisi nykyisenkin narkkarin kanssa, läheltä nähtyä tietoa.

Sellaiset kuumat naiset saavat seurustella ihan minun puolesta vaikka linnakundien kanssa, heitä eivät tavalliset miehet huoli kuitenkaan.

Vierailija
32/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi huolisin narkkarin?

Vierailija
33/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin, mutta edes narkkari ei varmaan haluaisi minua.

Vierailija
34/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikilla ex-narkkareilla on yleensä aina kumppani ja lapsia ja kunnolliset jäävät yksin?

Tunnen narkomaaneja ja monia muita tietyntyyppisiä ihmisiä, ja kumppanit on, joo. Sitten mietin huolisinko itse sellaista naista, joka huolii heidät. Katkeruuteni lieventyi hieman.

Vierailija
35/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluni ex-narkkarin kanssa tultua ilmi menettäisin ammatillisen arvostukseni, myös perheenu kunnioituksen. Ei ole sen arvoinen suhde.

Sori.

Vierailija
36/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset voivat rehellisesti sanoa: saisin paremmankin

miksi siis tyytyä nistiin?

Vierailija
37/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seurustelin kerran tietämättäni ja asian tultua ilmi se oli todella iso kriisi ja herätti voimakasta ahdistusta ja pelkotiloja. Sain asiasta painajaisia pitkäksi aikaa. Hepatiittia tai muita tauteja ei onneksi tullut. Kävin testeissä.

Kaikista pahinta kokemuksessa ei kuitenkaan olleet huumeet, vaan exän todellinen luonne. Hänellä aivan varmasti oli jonkin sortin persoonallisuushäiriö ja impulsiivinen käytös sekä totaalinen kyvyttömyys kohdata arki purkautui sitten muilla tavoilla. En suosittele kenellekään. Varmasti 99% addikteista vaihtaa vaan addiktion johonkin toiseen- peleihin, uskontoon, ruokaan, liikuntaan jne.

Vierailija
38/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että juot vain alkoholia? Ja sitten väitetään, että suomessa sanajärjestyksellä ei ole väliä! :D

Vierailija
39/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vaihtanut vain päihdettä.En todellakaan voisi.Riippuvuuksista kärsivät ihmiset eivät ole tunne-elämältä terveitä.Paraneminen tapahtuu vasta,kun riippuvuuksista ollaan päästy eroon.

Vierailija
40/71 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes vilkaise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi