Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voisitko seurustella entisen narkomaanin kanssa?

Vierailija
26.09.2019 |

Käytin lähinnä amfetamiinia suonensisäisesti. Nykyisin juon vain alkoholia. Onko ehdoton turn off?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltaisen kanssa en voisi seurustella, mutta entisen narkin/alkoholistin kanssa uskaltaisin sihteeseen, mikäli hän on käynyt oikeanlaisen hoidon toipuakseen, ja tästä olisi minimissään 2v.

Vierailija
62/71 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ex-narkkarilla asiat kunnossa nyt? Eli hänellä ei ole entisille porukoille velkoja tai edes yhteyksiä, alkoholia menee vain hyvin kohtuullisesti, on työpaikka, jonkunlainen koulutus, mielellään oma asunto, siistit elämäntavat ja järki tallella?

Nuo vaatimukset eivät ole paljoa vaadittu, mutta jos esimerkiksi ex-narkkis on vaihtanut aineet alkoholiin, niin ei kiitos, hän ei ole minua varten. Jos vanhoja kamuja pyörii vielä maisemissa, niin he saavat pyöriä ihan vapaasti, minä en kuvioissa ole. Tai jos ex-narkkis on vailla koulutusta ja työpaikkaa, eli hengaa vain tuilla, niin meitä ei ole todellakaan tarkoitettu pariksi. Koti voi olla vuokralla, mielellään tietenkin oma, mutta sen pitää olla siisti, mihinkään kaatopaikkaan en mene ja sellaisen omistajaa katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa entisen narkkarin kanssa. Eikä se avioliitto siihen kaatunut. Mies oli ok, opiskeli päihteet jätettyään korkeakoulututkinnon, eikä kukaan hänestä arvaisi että on narkkaritaustaa.

Aamusilmillä luin että miehesi on opiskellut päihteitä sen jälkeen kun jätti korkeakoulututkinnon.

Niin se suomen kielen sanajärjestys :D

Heh, no ei onneksi niin päin :D:D

Vierailija
64/71 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista avaudutaan vasta, kun on pieni lapsi ja toinen uunissa. Mielenkiintoinen ylläri pylläri piristämään ruuhkavuosia.

Vierailija
65/71 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos olisi kiva ihminen

Vierailija
66/71 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Aivoihin on jo todennäköisesti tullut tuhoja jotka ei välttämättä heti näy. Esim. Lyhyt pinna, sanat joskus hakusessa, voi olla tauteja, maksa paskana, voi olla mahdoton pitää työpaikkoja, todennäköisesti velkaa ja paljon, ei koskaan voi olla varma pysyykö kuivilla. Tässäpä näitä.

Myös moraalikäsitys usen toinen kuin narkkaamattomulla. Lisäksi ainakin itse inhoan sitä kun narkit varastavat käyttönsä mahdollistaakseen, ja minultakin on omaisuutta narkit vieny niin olisi vaikea olla projisoimatta ärtymystä entiseen narkkiin vaikka kuinka olisi kuivilla.

Vierailija
67/71 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, jos olisi kiva ihminen

Narkkarit ovat harvoin kivoja ihmisiä. Yleensä he ovat oikeita ongelmakimppuja, ovat olleet aina ja tulevat aina olemaan.

Vierailija
68/71 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti kaikilla nisteillä on todella hyvä naismenekki, useimmilla on myös lapsia - monilla useampienkin eri naisten kanssa.

Läheltä nähtyä.

Vierailija
69/71 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri yritti seurustella sellaisen kanssa. Huumeet olivat tehneet miehelle sen, että seksiä ei tehnyt mieli lainkaan ellei käynyt terveyskeskuksesta hakeen säännöllisesti jotain hormonipiikkejä.

Mulle tuo yksissään ois jo totaali turn off. Haluan miehen joka haluaa mua niin ettei pysty ajattelemaan mitään muuta.

Vierailija
70/71 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos olet taiteilija.

Vierailija
71/71 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sori, liikaa kokemuksia päihdeongelmaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan