Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isac Elliot osti samana päivänä 34 000 euron timanttiluksuskellon ja lahjoitti Elämä lapsille säätiölle vain noin 200 euroa

Vierailija
26.09.2019 |

Kuulema kuuluu nykypäivänä näyttää hyvältä ja panostaa ulkonäköön sillä se on monille faneille ja seuraajille tärkeä asia, mutta Eliottin mielestä on välillä hyvä laitaa vähäsen hyäntekeväsyyteen.

Minä taas olisin ennemmin ostanut 200 eurolla kellon ja laittanut ne 34 000 euroa hyväntekeväisyyteen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä kateuden määrää...

Ei kyse ole kateudesta. Eiköhän ihan jokaisessa tavallisessa perheessä ole opetettu lapsille järkevää rahankäyttöä jo ihan pienestä asti ja ettei rahaa tule tuhlata kalliisiin merkkivaatteisiin.

No ei todellakaan ole. :D Mulle ainakin opetettiin että omat rahat saa käyttää ihan mihin haluaa, kunhan ei elä yli varojensa.

On ihan täysin subjektiivinen kokemus tuo että merkkivaatteiden ostaminen on tuhlausta. Kenelle on, kenelle ei.

Vierailija
22/30 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole velvollisuutta tehdä hyväntekeväisyyttä. Se on vapaaehtoista hyvää. Kaikki mitä sinne laittaa, on plussaa.

Jos Ap, sattumalta olet kateellinen, miksi? Kateudesta voi olla myös hyötyä, jos et jää katkerana voivottelemaan. Kertoo, että haluat muuttaa jotain elämässäsi.

Siitä hommiin vaan, Isacillekaan ei ole ilmaiseksi rahat ja maine vyöryneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Justin Bieber? Seuraavaksi odotamme, kuinka Isac tatuoittaa itsensä musteella mustaksi, hurahtaa uskoon ja menee naimisiin. Siinä välissä tekee kolttosia ja saa pari ehdollista tuomiota (Suomessa kaikki tuomiot ovat ehdollisia, koska pojathan ovat poikia ja ei saa pahoittaa kenenkään mieltä jne).

Vierailija
24/30 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kummajaisen naamalla on syytäkin ostaa jotain mikä vetää katseet pois naamavärkistä.

Vierailija
25/30 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kummajaisen naamalla on syytäkin ostaa jotain mikä vetää katseet pois naamavärkistä.

Mieluummin ottaisin ruman naaman (jotai ei Isac Elliotilla kyllä ole), kun eläisin noin ruman mielen kanssa.

Vierailija
26/30 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt vähän. Itse olen pienituloisena (opiskelijana esim.) laittanut muutamia kertoja luonnonsuojeluun 50 e. Se on tuloistani ollut useampi prosentti tuohon aikaan.

Niin se vaan on, että mitä enempi on rahaa, sen vähempi siitä on valmis muiden hyväksi antamaan.

Vierailija
27/30 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene laiska AP töihin ja painu pois täältä vinkumasta. Olet vain kateellinen siitä toisella on sitä rahaa ja sinulla taas ei. Jo minullakin olisi rahaa niin tota kai näytäisin muille että minulla myös on sitä. Ostaisin ensiksi valtavan luksus asunnon sekä maksais SUomen valtiolle että kaikki työttömät ja uskovaiset häädetään pois Suomesta pysyästi. Siten perustaisin tehrtaita jotka tuputaa ilmaan savua niin paljon että se on ihan noesta musta ja hakkauttaisin tietty Suome kaikki metsät polttopuiksi. Pukeutuisin joka päivä aina uuteen tiikerin turkkiin ja söisin lounaaksi haineväkeittoa kultakoristelluila norsunluulautasilta. Louksi listaisin kaikki Suomen miehet orjikseni sekä räjäyttäisin ruman kuu pilaamasta kuulasta yötaivasta.

Vierailija
28/30 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan rahat pahantekeväisyyteen.

Vierailija
29/30 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt vähän. Itse olen pienituloisena (opiskelijana esim.) laittanut muutamia kertoja luonnonsuojeluun 50 e. Se on tuloistani ollut useampi prosentti tuohon aikaan.

Niin se vaan on, että mitä enempi on rahaa, sen vähempi siitä on valmis muiden hyväksi antamaan.

Paljonkos se Bill Gates taas jakaakaan omaisuuttaan? Yli 40 miljardia on käytetty hyväntekeväisyyteen vuonna 2000 perustetun säätiön kautta.

Vierailija
30/30 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillary Clinton lahjoitti vastaavaan 10 dollaria kun pyrki presidentiksi.