Mitä ajattelet ihmisestä joka ei ole 30-35-ikävuoteen mennessä seurustellut tai asunut kumppanin kanssa yhdessä?
Antaa kuulua mielipiteitä!
Kommentit (113)
Mitä ajattelen?
Ajattelen, että "ahaa, tuossa on ihminen, joka ei ole 0-35-ikävuoteen mennessä seurustellut tai asunut kumppanin kanssa yhdessä".
LOL? *pyörittää silmiä*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi minulle kumppani ehdokas. Mutta kaveriksi varmaan siinä missä muutkin.
Miksiköhän seurustelematon ihminen ei kelpaa sinulle?
"En halua alkaa opettamaan."
-eri
Nainen luulee opettavansa miestä kun ei puhu suhteen ongelmista sanaakaan kuin omille ystävättärilleen.Sitten ihmetellään miksei "kokenut" mies osaa...
P.S. Seurustelen nyt ensimmäistä kertaa ikinä 33-vuotiaana, ja sekin tapahtui "vahingossa" ja itsestään. En tule asumaan kenenkään kumppanin kanssa yhdessä ainakaan ennen kuin olen 35. Olen sen sijaan asunut useiden kämppäkavereiden kanssa. And?
Onko yleistäkin ajatella jotain ihmisistä, jotka tekevät tai eivät tee mitä milloinkin asiaa? Kun täällä on yhtenään tällaisia aloituksia, ja olen aina ihan ihmeissäni, että jaa, pitäisikö tästäkin muka ajatella jotain erityistä.
Minusta tuntuu, että AV-mammat ajattelevat toisten elämää ehkä vähän liikaa.
Mulla oli 35 ikävuoteen mennessä ollut vaan yksi vuosikausia kestänyt fwb-suhde, joten ei ole mitenkään vieras asia, mutta harvoin kyllä muita kaltaisiani kohtaan. Nyt kyllä seurustelen ja olen muuttamassa mieheni kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Opettamaan mitä? Opettamaan pois pahoista tavoista? Ei useasti seurustellut henkilö ole valmis ja täydellinen jos verrataan ei seurustelleeseen.
Ajattelen että pelkää läheisiä ihmissuhteita, ujo tai traumoja tms. Tai on aseksuaali tai tyytyväinen yksin. Tai viettää villiä sinkkuelämää eikä ole sitoutuvaa tyyppiä. Riippuu ihan minkä oloinen henkilö on. Voi olla huonoa tuuriakin, saanut vaikka siipeensä aina.
Ja ajattelen että ketjun teki joku joka on itse tuollainen ja murehtii miltä vaikuttaa
Ihailtavaa riippumattomuuta!
Halveksin ihmisiä, jotka tarvitsevat toisen ihmisen ihan jokaiseen arkipäivän askareeseen!
Jaa, en varmaan ajattelisi mitään. En ole yhtään kiinnostunut toisten parisuhteista tai suhteettomuuksista. En kysele, enkä kauheasti jaksa edes keskustella niistä. T. N36, perheellinen itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ollut todella pitkäparisuhde ja yhdessä asumista lähes koko pitkän suhteen ajan. Joten tiedän millaisia kompromisseja sekä yhteen hiileen puhaltamisia, suhde vaatii. Valitettavasti henkilöt jotka eivät ole seurustellut/asuneet kumppanin kanssa tuohon ikään mennessä eivät tiedä mitä parisuhde on (kompromissit/menemisen jakaminen jne.). Itsellä oli hetken aikaa kumppani joka oli kokematon, sai jatkaa matkaa.
Syy yksinkertainen, hän eli kuin olisi sinkku. Hänen menoista ei kertonut koskaan etukäteen ja elämä pyöri hänen navan ympärillä.
Edelleen henkilöt voivat olla hyvää seuraa mutta ei varteenotettavia kumppani ehdokkaita minulle.
Eikä kyseiset henkilöt ole meitä muita huonompia/parempia.
Ps. Ja kuten tossa toinen kommentoi jo niin opettamisesta/oppimisesta on kyse. Toiset tykkää muokata kumppanin oman mieleiseksi toiset eivät. Ja toiset eivät jaksa kokea toisen oppimisen aikana tulevia kasvukipuja.
Itse olen em. kaltainen 25 -vuotias, ja pidän itseäni täydellisenä epäonnistujana joka on tuomittu koko loppuelämän yksinäisyyteen. Haudon itsemurhaa.
Ei ehkä mikään ihan perus case, mutta ei se automaattisesti mikään turn-Off olisi.
Tietysti varmaan monille tulee mieleen kysymyksiä miksi noin, sillä voisi olettaa että edes pari pitkää suhdetta olisi ollut.
Joku/T voivat olla erittäin ujoja, arkoja ja varauksellisia, tai pitävät kiinni jostain periaatteista kuten eräät uskovaiset ainakin.
Voi olla että elämässä on aiemmin tapahtunut jotain ikävää/tramaattista joka on vaikeuttanut parisuhteiden muodostamista ns perinteiseen tapaan. Olisiko siis edes nyt sellainen henkilö valmis, vaikeaa sanoa, aina kai kuitenkin pitäisi antaa mahdollisuus.
Seurustelin kun olin 19v-28v ja 29v-45v. Molempia suhteita olen katunut. Olisin erittäin mielelläni ollut 35-vuotiaaksi seurustelematta ja sitten vasta aloittanut pitkän parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti henkilöt jotka eivät ole seurustellut/asuneet kumppanin kanssa tuohon ikään mennessä eivät tiedä mitä parisuhde on (kompromissit/menemisen jakaminen jne.).
Ne, joilla on ollut aiempia suhteita, eivät välttämättä ole oppineet mitään parisuhteessa olemisesta. Jos he osaisivat olla parisuhteessa, niin heillä olisi niitä vain yksi (se ensimmäinen), etkä sinä voisi heidän kanssaan seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Mitä ihan konkreettisesti ajattelit opettaa hänelle?
Ihme juttua, että ihmisellä täytyy olla jotain traumoja takanaan tai olla introvertti. Jotkut ihmiset voivat olla ulospäin suuntautuneita ja silti viihtyä yksin. Seksi tietysti on kiva homma.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Opettamaan mitä? Opettamaan pois pahoista tavoista? Ei useasti seurustellut henkilö ole valmis ja täydellinen jos verrataan ei seurustelleeseen.
Täällä kerran nainen kertoi ettei voisi ruveta seurustelemaan kokemattoman miehen kanssa koska esim. naisen kuukautiset ovat kokemattomalle miehelle täysin vieras asia.
En kummastele yhtään. 25-35 vuodet menee ihan hirveen nopeasti ohi ja siinä voi ihan vahingossakin jäädä suhdehommat sivuun.