Mitä ajattelet ihmisestä joka ei ole 30-35-ikävuoteen mennessä seurustellut tai asunut kumppanin kanssa yhdessä?
Antaa kuulua mielipiteitä!
Kommentit (113)
Miksi pitäisi asua yhdessä? Monet syyt voivat puoltaa seurustellessakin asumista erillään.
säälin. itse tuollainen kohta 31 v nainen. ei mitään kokemusta suhteista, rakkaudesta, halutuksi tulemisesta. ei voi mitään, yritän olla ajattelematta asiaa ja valmistaudun loppuelämän yksinäisyyteen.
ja k usipäille tiedoksi KYLLÄ, olen lähestynyt USEITA ERILAISIA miehiä; aina pakit.
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Eihän kaikki ole kiinnostuneita kyhnäämään kaikkia iltoja jonkun vieressä. Kun voi harrastaa ja tehdä omia asioita. Ja kyllähän sitä ehtii vieläkin tuossa iässä löytää kumppanin jonka kanssa muutta yhteen asumaan. Joillakin on sen verran tasoa että vaatii hieman tasokkuutta. Eri ikäiset pariutuvat eri ikäisenä. Ja nuorina yhteen muuttaneet voivat jo olla eron partaalla jo tuohon ikä vuoteen asti.
Niin. En tunne ketään sellaista. Mutta ei se mua vaivaa. Meitä on joka lähtöön.
Sopis hyvin. En halua asua yhdessä. Kunhan seksi sujuu, kaikki hyvin
en oikeastaan mitään, enhän edes tiedä uusista tuttavuuksista heidän entisiä seurustelujaan. jos joku ajatus pitäisi keksiä niin sitten, että on harvinaisen järkevä henkilö.
Elämä on liian lyhyt parisuhteista ja kumppaneista haaveiluun ja jahtaamiseen. Parempi elää rikasta tai sitä elämää mihin on mahdollisuus nyt ja yksin. Kumppani löytyy joskus, jos on löytyäkseen...
Mitä tuossa on ihmeellistä? Olen seurustellut pari kertaa vakavasti mutta yhteenmuuttaminen ei ole koskaan käynyt pienessä mielessä. Tässä alkaa olla ikää pian viisikymmentä.
M.
Olen juuri tuollainen. Nautin elämästäni sinkkuna, en halua seurustella enkä varsinkaan asua kenenkään kanssa.
N34
Tuollaisista miehistä jotka ovat kauan etsineet naista, voi löytyä ihania helmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi minulle kumppani ehdokas. Mutta kaveriksi varmaan siinä missä muutkin.
Miksiköhän seurustelematon ihminen ei kelpaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän seurustelematon ihminen ei kelpaa sinulle?
"En halua alkaa opettamaan."
-eri
Vaihtoehtojq: varmaan ehkå nuoruudessa kiusattu ja siksikin yli-ujo, arka tai ihmispelkoinen.
Toki tietenkin voi noita ylläolevia olla monestakin muusta syystä tai luonnostaan.
Saattaisi olla kyseessä myös läheisyyskammoinen tai sitten - todella- introvertti henkilö.
Plus. tyyliin miljoona muutakin syytä.