Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako hulavanne oikeasti kiinteytymään?

Vierailija
25.09.2019 |

Meinasin tänään ostaa, mutta olivat loppuneet. Mulla kertynyt ihan liikaa ylimääräistä ihraa masennuksen vuoksi, pitäisi päästä siitä eroon. Kummastakin siis.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt käyttämättä. Olisin halunnut kiinteyttä vatsaan. Mulla käy aivan järkyttävän kipeää luihin tuo pyörittely 1,2 kg:n vanteella. Minusta ei ollut edes hulavanteen pyörittäjäksi. Nyt se lojuu tuossa puoliksi kasattuna seinää vasten, kun en saanut osiakaan irti toisistaan.

Vierailija
62/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittääkö joku vielä? Onko tullut tuloksia? Oletko kiinteytynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittää, nyt etsin hieman painavampaa vannetta.

Vierailija
64/70 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyöritellyt arkipäivisin 15 min useamman kuukauden (välillä jäänyt väliin) ja niin vaan tuloksia alkaa näkyä, vaikka olen normaalipainoinen enkä edes vyötärölihava. Peilistä katsottaessa vartalo on muuttunut ja kapeampi vyötärö erottuu selkeästi, jee! Juuri tätä muutosta olen itselleni toivonut :)

Vierailija
65/70 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pyöritellyt nyt muutaman kuukauden ajan 15 min päivässä ja kolmisen senttiä on kadonnut nyt vyötäröltä. Aluksi pyörittely oli vaikeaa ja tuli paljon mustelmia, mutta reilun viikon kuluttua tekniikka alkoi sujua ja mustelmat katosivat. Kannattaa katsoa youtubesta videoita, niistä saa kiinni tekniikasta.

Minulla on nyt sellainen vaihe, että kaipaisin vähän jotain uutta pyörittelyyn ja olen yrittänyt opetella pyörittämään vannetta molempiin suuntiin(yllättävän vaikeaa!) ja esim. kävelemään pyöritellessä. Ja kyllä vartin pyörittelyssä tulee jo lämmin eli kyllä siinä tulee liikuttua.

Vierailija
66/70 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi voi sattua ne muhkurat ja tulla mustelmia, mutta se loppuu kyllä melkein samantien, eli sen takia ei kannata lopettaa. Itse tykkään pistää hyvää tanssimusiikkia soimaan ja pyörittää niin täysiä kuin lähtee. Hiki tulee.

Vierailija
67/70 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustelmat ainakin saa jos ei muuta

Vierailija
68/70 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hula loop kirjoitti:

Myynkö pois kirjoitti:

Itseläni ei toimi kun en kuukaudessa ole oppinut pyörittämäänn.

Hain eilen ja tänään kasasin.

Tuossa sitten olkkarin lattialla nauroin itteni tärviölle kun en osannut.

Juutuubista otin esimerkkivideon ja yritn.

Aion koittaa joka päivä. Ehkä opin,ehkä en,mutta on ainakin hauskaa

No, kyllähän se nauraminenkin voi vatsalihaksissa tuntua. Ei se hukkaostos siis ole ollut. :D

Vierailija
69/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyöritellyt 1,5 kilon vannetta. Mielestäni pyöritysliikkeessä ei käytetä lainkaan keskivartalon lihaksia.  Liike ottaisi ennemminkin johonkin lonkan tienoille.  Jos keskivartalo oikeasti kiinteytyisi, sen täytyisi perustua siihen ko. alueelle tuleviin mätkyihin? Niiden takia aluksi myös keskivartalo kipeytyi, ihme kyllä kudokset tottuvat siihen moukarointiin.

Vierailija
70/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti säännöllisessä käytössä kuuden viikon aikana pois viisi senttiä ja tuli mustelmia, mutta oli se sen arvostakin :D en ole nyt käyttänyt aikoihin