Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako hulavanne oikeasti kiinteytymään?

Vierailija
25.09.2019 |

Meinasin tänään ostaa, mutta olivat loppuneet. Mulla kertynyt ihan liikaa ylimääräistä ihraa masennuksen vuoksi, pitäisi päästä siitä eroon. Kummastakin siis.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä ostin tuossa pari kuukautta sitten. Ei siitä mitään meinannut tulla. Vanne tippui jalkojen päälle samalla sekunnilla kun laitoin pyörimään. Kerta toisensa jälkeen. Ei onnistunut millään vaikka kokeilen valehtelematta satoja kertoja useana peräkkäisenä päivänä.

Laitoin sen sitten komeroon pölyttymään ja kun menneenä viikonloppuna tulin aamuyöstä kotiin sopivasti rentona ja nauttineena, niin känniläisen päähänpistona hain vanteen komerosta ja a vot - vanne pyöri kuin junan vessan ovi. En nyt aikaa ottanut, mutta useita minuutteja tuli hulattua Naantalin auringon kokoinen hymy kasvoilla.

Tämän seurauksena aamulla oli vyötärö ihan karmeilla mustelmilla (vanteessa sellaiset kohoumat sisäpuolella), että oikein hirvitti. Vieläkin mustelmat peittävät kehoa ja ovat kosketusarat.

En ymmärtä tuota. Tuleeko sinulle myös muuten herkästi mustelmia?

Vierailija
42/70 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö oikeasti pyörittää ihan joka päivä? Kuitenkin muussa lihasharjoittelussa pitää olla lepopäiviäkin, niin miksei muka tässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,3 kg vanne on nyt pari viikkoa pyörinyt noin 10 min illassa. Pari ekaa kertaa sattui mutta sitten ei tuntunut enää missään. Tekniikka paranee kerta kerralta ja nyt jo pyöritysliike on niin pieni, että ihmettelen että onkohan mitään hyötyä.

Mietin ihan samaa. Ei tarvi tehdä kovinkaan isoa liikettä, että pyörii. Voiko olla tehokasta? Vai vaikuttaako tässäkin se lähtötaso eli paljonko on laardia kertynyt ja missä kunnossa korsetti on kun aloittaa...

Vierailija
44/70 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin herkut pois, aloin kävellä vajaan tunnin aamulenkkejä ja opettelin pyörittämään aivan kevyttä hulavannetta, sellaista jota lapsena yritin mutten silloin ikinä oppinut. Tuolla kevyelläkin vanteella löysin lihakseni, oli alkuun rankkaa puuhaa! Paino putosi em. metodeilla hyvää, tasaista puolen kilon - kilon viikkovauhtia. 5-6 kg lähti, enempiä ei tartte. Opetellut syömis- ja liikkumistavat kuitenkin jäivät. Hulavanne unohtui maalle, siksi en ole enää hulaillut.

Vierailija
45/70 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 jatkaa: bmi muuttui 22,57:stä 20,52:een.

Vierailija
46/70 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa? Sanokaa vaikka firman alkukirjaimet, mistä olette tilanneet.

Ebaysta ainakin löytyy. Toimitus alle viikossa, Saksasta tulee parissa päivässä.

Vierailija
47/70 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ja pystyn pyörittämään niin kauan kuin haluan. Menee tvtä kattellessa aika kuin siivillä. Esim puol h.

Ei satu vaikka se painovanne. Ja muokkaa vyötäröä kyllä.

Vierailija
48/70 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersportissa oli tänään mieletön kasa noita.

Vierailija
49/70 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin odotella muutaman kuukauden, kun muoti-ilmiö menee ohi ja nettikirppikset täyttyvät halpojen hulavanteiden tarjoajista. Sitten voin kokeilla. Vaikka en kyllä ole ikinä osannut hulavannetta käyttää.

Tuttuni oli nyt myynyt 30€:lla hienon painotetun hulavanteen, josta itse maksanut pari vuotta sitten 8€.

Vierailija
50/70 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt ollut 3 päivää vanne käytössä ja kipua ja mustelmia on tullut mutta silti olen hammasta purren pyörittänyt 20-30 min per ilta.

Saa nähä tuleeko tuloksia

Vierailija
51/70 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyöritellyt pari kuukautta. Alussa tuli mustelmia lantioluiden kohdalle. Toppasin pyyhkeella ja jatkoin sinnikkäästi. Korsetin lihakset kipeytyivät hieman aluksi, mutta ei mitenkään häiritsevästi.

Nyt oikeasti tuntuu, että teho on kadonnut. Pyöritän n. tunnin päivässä, vaihtelen asentoja; esim. haara-asennon leveyttä, välillä polvet koukussa, välillä edestakaisinliikettä, välillä sivusuuntaan ja välillä pyörittävää liikettä. Vanne ei putoa koko tunnin aikana, vaan pystyn korjaamaan aina takaisin vyötärölle.

Onko vinkkejä, miten saisi tehoa lisää? Käsilläkin teen välillä treeniä samalla... Kai vaan pitää jatkaa.

Vyötäröltä on kyllä hävinnyt muutama sentti, mutta jotenkin odotin enemmän. Teen siis jokainen aamu noin tunnin session ja venyttelen sen jälkeen, koska enemmän jalat ovat jumissa pyörittelyn jälkeen.

Olen aamuvirkku ja olen tottunut katsomaan aina yhden elokuvan aamuisin ennen toisten heräämistä. Ennen käytin ajan pyykkihuoltoon, ns hiljaista tekemistä, nykyään hulailen ja venyttelen. Muuten kävelen paljon ja pyöräilen. Kunnossa ei ole siis vikaa, vain keskivartalossa useiden raskauksien jälkeen löysyyttä.

Vierailija
52/70 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kivulta pyörittämään eli hukkaostos😖

Vierailija
53/70 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen voimapyörää

Vierailija
54/70 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulannut juhannuksesta saakka. Vanne 1,3 painava. Treenikauppa. Aluksi tuli mustelmia harjotellessa. N. 13 minuuttia lähes joka pvä. Siis lyhyt aika. Senteistä en tiedä. Mutta vatsan muoto on muuttunut. Lihakset peilaantuvat selvästi esiin, vaikka pyöreyttä löytyy kyllä. Hulaan telkkaria katsoessa niin menee nopeasti siinä sivussa.

Vierailija
55/70 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty kivulta pyörittämään eli hukkaostos😖

Laitoin kireän topin ja legginsit, niiden alle kiedoin pyyhkeen toppaukseksi. Alle viikossa loppui sattuminen. Älä luovuta vielä.

Vierailija
56/70 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuollaisen hulavanteen, 1,3kg painoa. Joutunut pitämään aina n. 2-4 välipäivää pyörittämisessä, kun tulee niin älyttömät mustelmat. Teho on siis jäänyt aika olemattomaksi...

Vierailija
57/70 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin naapurissa kyläilemässä, 74-vuotiaalla naisella hulavanne oli näkyvästi esillä.

Näin tänään, kun suunnilleen tuon ikäisellä naisella oli hulavanne ostoskärryssä. Ajattelin, että oli menossa lapselle lahjaksi, mutta saattoihan se olla hänelle itselleen?

Enpä tiennyt, että hulavanteessa(kin) on yläikäraja. Pitääköhän lopettaa tehokas ja mukava kuntoilu, koska 70-vuotispäivä lähestyy.

Vierailija
58/70 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on tehty tieteellinen tutkimus, joten voitte luottaa uutisiin tehokkuudesta.

Vierailija
59/70 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tarjouksessa olleen 1,2 kg vanteen, jonka saan lokakuun alussa.

Onko liian kevyt aloittelijalle? Aattelin ettei se paino olisi merkittävä asia, haluan alaselän liikkuvuutta parantaa ja toivottavasti kivutkin katoaisivat.

Hei, löysin oman viestini ja sainkin vanteeni jo syyskuun lopussa. Noin viikon olen pyörittänyt, opin heti vanne pysyy ylhäällä ja opetten nyt temppuja mitä olen löytänyt youtubesta :D

Mustelmia oli ensin vyötäröllä ja nykyään jaloissakin. Teen miniminä 8 min päivässä,parhaimmillaan 1,5 tuntia pätkissä. Mies sanoi että näyttää tosi hyvältä ja kieltämättä vyötärö on timmimpi. Suosittelen!

Vierailija
60/70 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette ostaneet omanne? Loppu monesta paikasta.

Netistä tilasin. Treenikaupasta. Parina päivänä nyt pyörittäny. Osasin taidon jo lapsena joten heti lähti pyörimään, vissiin sama ku pyöräilyssä, opit kerran, osaat aina.

Toisaalta minä en koskaan oppinut lapsena, nyt kokeilin kerran ja heti pyöri ilman ongelmia. Luulen että vartalonhallinta noin yleensä auttaa, lapsena en liikkunut juurikaan, nyt aikuisena olen treenannut pilatesta ym. niin ehkä vaan löytyivät oikeammin oikeat lihakset.