Auttaako hulavanne oikeasti kiinteytymään?
Meinasin tänään ostaa, mutta olivat loppuneet. Mulla kertynyt ihan liikaa ylimääräistä ihraa masennuksen vuoksi, pitäisi päästä siitä eroon. Kummastakin siis.
Kommentit (70)
Itseläni ei toimi kun en kuukaudessa ole oppinut pyörittämäänn.
Myynkö pois kirjoitti:
Miten se voikin olla niin hiivatin mahdotonta. Ei vaan pysy ylhäällä.
Minä ajattelin nostaa muiston lapsuudesta elämääni ja tein ennakkotilauksen hulavanteesta. Luulen osaavani, vaikka luulo ei ole tiedon väärti... eiku....
Jos et osaa niin lisää vauhtia peliin. Muuten tippuu. Kädellä lisää vauhtia. En tiiä toimiiko, ostin sellasen mutten oo pystyny pyörittämään kun sattuu niin paljon. :(
Ohis. Naapurustossa järjestetään aina kesäjuhlat, missä syödään, juodaan ja kisaillaan. Mun aivot ja silmät ainakin kiinteyty kun vuorossa oli hulavanteen pyöritys kisa. Ja sitä tietenkin jokainen pyöritti vuorollaan. Juu, en pyörittänyt kun kotona taisi jäädä hella päälle.
Kävin naapurissa kyläilemässä, 74-vuotiaalla naisella hulavanne oli näkyvästi esillä.
Sehän on vähän kuin twerkkauksen esiaste, kaikki lähtee lantiosta, sanoisi Elviskin. ;)
Pyöritän 2kg hulavannetta, yhteensä 400 kierrosta kerralla. Lähes päivittäin. Pyöritän molempiin suuntiin. Tutkimuksessa todettiin, että vähentää vatsan alueen rasvaa. Tilasin just painavamman, koska tuo on liian iisi. Kyllä se tuntuu aktivoivan keskivartalon lihaksia ja tekee hyvää selällekin. Ei ole kuitenkaan mun ainoa liikuntaharrastus.
Pitääkö se 12min pyörittää yhtä mittaa??
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö se 12min pyörittää yhtä mittaa??
Pystytkö? Cool!
Myynkö pois kirjoitti:
Hain eilen ja tänään kasasin.
Tuossa sitten olkkarin lattialla nauroin itteni tärviölle kun en osannut.
Juutuubista otin esimerkkivideon ja yritn.
Aion koittaa joka päivä. Ehkä opin,ehkä en,mutta on ainakin hauskaa
Toimii, jos osaa ja oikeasti tekee. Vatsa on lähes ainoa kohta, mistä rasvaa voi kohdistetusti polttaa.
Auttaa! Jo Bettie Mae Page oli kova pyörittämään hulavannetta!
hula loop kirjoitti:
Myynkö pois kirjoitti:
Hain eilen ja tänään kasasin.
Tuossa sitten olkkarin lattialla nauroin itteni tärviölle kun en osannut.
Juutuubista otin esimerkkivideon ja yritn.
Aion koittaa joka päivä. Ehkä opin,ehkä en,mutta on ainakin hauskaa
Kunpa olisin luonasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos et osaa niin lisää vauhtia peliin. Muuten tippuu. Kädellä lisää vauhtia. En tiiä toimiiko, ostin sellasen mutten oo pystyny pyörittämään kun sattuu niin paljon. :(
Jatka vaan pyörittämistä, aluksi sattuu, mutta sitten siihen tottuu...
Kannattaa ottaa yksi pala pois siitä niin on helpompi pyörittää.
Muista pyörittää molempiin suuntiin!
Ei kiinteytä yhtää, kun vanne ei pyöri. Saamari....
Mistä te oikein olette saaneet vanteen, kun kaikkialta on loppu? Olen nuorena pyöritellyt hulaa vaikka kuinka paljon ja luulen minäkin, että vielä osaan. Mutta saa nähdä, jos nyt edes onnistun saamaan sen jostain.
Itselläkin harkinnassa, mutta vähän epäluuloinen vanteen tehoon. Jos ihan oikeasti toimii ja muutama sentti katoaa, niin ostan ihan varmasti.