Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on erikoisin paikka johon olet pruikkinut mällit?

Vierailija
25.09.2019 |

Mies, mikä on erikoisin paikka johon olet pruikkinut mällit?

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin alasti mopon päällä ja vedin. Lensi suoraan tankin päälle. 25 vuotta sitten. Mopo edelleen tallessa.

Vierailija
102/170 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa saunasta lähtiessä löylykauhaan ja laitoin sen löylykiuluun sitten. Anoppi meni seuraavaksi saunaan, pois tullessa totesi että oli outo tuoksu saunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa vartiokopin lattialle vuonna 1987

Vierailija
104/170 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vessaan

Vierailija
105/170 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin housuille mökillä.

Vierailija
106/170 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virsikirjan väliin. Älkää kysykö enempää.

Vierailija
107/170 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiselle valokuvalla missä oli eräs nainen kuvattuna 

Vierailija
108/170 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosan isoille tisseille himokselle työporukan reissussa

Vierailija
109/170 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty pruikkimaan, kun olen nainen, mutta voin kertoa tähän liittyvän jutun, koskien poikaani. 

Olen siis yksinhuoltajaäiti ja vuonna 2011, poikani ollessa  16 vuotias, hän tuli ja laukesi päälleni. Oli kesäkuu ja todella kuuma päivä takana. Olin käynyt suihkussa ja nukahtanut sängylle ilman rihmankiertämää. Yhtäkkiä heräsin, kun jotain lennähti päälleni. Poikani oli siinä penis kädessään ja sai siemensyöksyn, lennättäen lastinsa rinnoilleni, sekä vatsalleni. Tuli sitä myös kasvoilleni. Olin ensin, että mitä hettiä? Mutta sitten tajusin tapahtuneen, kun näin poikani siinä punaposkisena. Meinasin ensin räjähtää, mutta tajusin, että se ei auta mitään. 

aloimme keskustelemaan asiasta ja hän kertoi rehellisesti fantasioineensa minusta jo pidemmän aikaa. Melkein itkua vääntäen hän sanoi, että enhän ole vihainen. Sanoin, että en, mutta hieman hämmentynyt. Pyysin poikani viereeni ja siinä alasti makoillessamme, pojan penis sai taas erektion. Olin hieman hämmentynyt, mutta kauhukseni huomasin, että kiima alkaa nostamaan päätään minussa. Pyysin poikaa helpottamaan oloaan ja hän ihan suorastaan hätkähti ilosta. Siinä hetken seurattuani toimitusta, oli minunkin pakko laittaa käteni jalkojeni väliini. Hetken päästä emme voineet vastustaa kiusausta, vaan olimme yhdynnässä. 

n.55

Tainnut käydä jollekin muulle samalla lailla. Voisi olla likipitäen suoraan omasta elämästäni

M.42

Vierailija
110/170 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty pruikkimaan, kun olen nainen, mutta voin kertoa tähän liittyvän jutun, koskien poikaani. 

Olen siis yksinhuoltajaäiti ja vuonna 2011, poikani ollessa  16 vuotias, hän tuli ja laukesi päälleni. Oli kesäkuu ja todella kuuma päivä takana. Olin käynyt suihkussa ja nukahtanut sängylle ilman rihmankiertämää. Yhtäkkiä heräsin, kun jotain lennähti päälleni. Poikani oli siinä penis kädessään ja sai siemensyöksyn, lennättäen lastinsa rinnoilleni, sekä vatsalleni. Tuli sitä myös kasvoilleni. Olin ensin, että mitä hettiä? Mutta sitten tajusin tapahtuneen, kun näin poikani siinä punaposkisena. Meinasin ensin räjähtää, mutta tajusin, että se ei auta mitään. 

aloimme keskustelemaan asiasta ja hän kertoi rehellisesti fantasioineensa minusta jo pidemmän aikaa. Melkein itkua vääntäen hän sanoi, että enhän ole vihainen. Sanoin, että en, mutta hieman hämmentynyt. Pyysin poikani viereeni ja sii

Tiedän että on peräkammarin poikia jotka sekaantuu eläimiin, mutta jos tämä tarina on tosi, niin menee häiriintynessä vielä omalle levelille.

Vierailija
111/170 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolla oli ystäviä jotka täyttivät huulian ja olivat muutenkin vit.. pinnallisia, enkä voinnut sietää heitä. Tulivat kylään, niin heitin mällit voileipäkakulle ja siten katsoin kuinka he söivät sitä ja sisälläni nauroin katketekseni.

Vierailija
112/170 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhän naamalle, kun piti kerran Bentley pysäyttää Hakaniemessä valoihin.

T. Nalle

Älä nalle haaveilekkaan sullahan ei edes seiso! Sillä kadehditkin köyhiä miehiä.

Vierailija
113/170 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin alasti mopon päällä ja vedin. Lensi suoraan tankin päälle. 25 vuotta sitten. Mopo edelleen tallessa.

Minkä merkkinen mopo?

Vierailija
114/170 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin siskon vaatekaappiin

Vierailija
115/170 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkinen mopo?

pv 50.

Vierailija
116/170 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kenkään :D paras paikka johon olen pruikkinut: kihlatun parhaan kaverin suuhun

Vierailija
117/170 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan kauan sitten vaimon pikkusiskon ollessa 17-18 vuotias, sain joitakin kertoja ruiskia mallit hänen peppuunsa. Ja vain peppuun, pillua ei antanut, neitsyt sanoi olevansa. Se jäi sitten siihen, mutta kertomansa mukaan muille ei ole takaovea avannut, joten siksikin erikoinen kohde.

Joku tuossa kirjoitti terästäneensä tuotoksillaan jonkun neidon shampoota. Tästä heräsi ajatus, että jollakin vierailukerralla laskisin  aiemmin mainitun naisen suihkusaippuaan. Ajatuksena kiihottava, että tuo nyt jakkupukuinen virkanainen levittäisi mällini pitkin vartaloaan. Ajatuksen tasolle toki saa jäädäkin.

Mahdollisuus olisi ollut tämä spermalla tehostettu shampoo toteuttaa tässä äskettäin, mutta tulin pullon päälle. Hieman huvittavaa, että ajatus spermaisesta shampoopullosta hänen kädessä kiihottaa, kun edellisen kerran, kohta 20v sitten, kuitenkin saanut tulla hänen peppuunsa. Pitkästä aikaa näin hänet farkkuihin pukeutuneena ja kyllähän siinä saman tien muistot nousi pintaan. Puoliviattomasti farkkuja kehuin. 

Vierailija
118/170 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidon aamumunakas. 

Vierailija
119/170 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperi

Vierailija
120/170 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunpyhinä tuli.käytyä kotipuolessa pohjanmaalla. Aattoiltana jäin muiden mentyä saunaan yksin pirttiin. Jotenkin tuli pakottava tarve runkata, kun katselin kuusen alle aseteltuja lahjapaketteja. Vetelin oikein pitkiä vetoja joululaulujen soidessa taustalla. Lensi sitten melkoinen malli suoraan kuusen oksalle palavan kynttilän viereen. Mummoni tuli kohta paikalle saunan raikkaana ja.ryhtyi hypistelemään kynttilöitä. Spermani roikkui oksalla valuvana. Mummi päivitteli, että eivät ole kynttiöätkään kuten ennen, kun valuttavat stearinia näin kovasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän