Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on erikoisin paikka johon olet pruikkinut mällit?

Vierailija
25.09.2019 |

Mies, mikä on erikoisin paikka johon olet pruikkinut mällit?

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein täytekakun ja kun olin leikannut kakkupohjan kahteenosaan runkkasin mällit väliin. Laitoin mansikkahillon ja nostin toisenpuolen päälle. Kermavaahtoa pintaan ja koristelin kauniiksi. Mikä parasta kakku oli vaimoni naistenillassa mennyt kaikki ja olivat kehuneet vaimolleni kuinka hyvän kakun miehesi oli tehnyt. Naurattaa vieläkin kun olisivat tienneet mitä kakussa oli. T. Kondiittori.

Vierailija
142/170 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla ärsytti vaimon pihtaus. Vaimom mentyä nukkumaan laskin muutaman päivän satsin hänen termosmukiin. Hyvin näytti aamukahvi äsken maistuvan. 

Tulipa äsken tehtyä uudestaan. Aamua odotellessa. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kollina tulin luokkakuvalle pöydän päällä just sen tytön kohdalle. Sitten iski paniikki, miten saisin runsaat mäihät pois niin ettei tytön superkauniit piirteet suttaantuisi. Onneksi onnistuin ja kaunokaiselle kuvassa muistellen yhteisiä tunteja päivän aikana tuli heitettyä mällit monta monta kertaa tosin niin, että tähtäsin jatkossa suuren teinipurkaukseni muualle.

Vierailija
144/170 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla vaihto-opiskelijana, olin huomannut poikien asuntolan vessakoppien seinissä epäilyttäviä valkoisia roiskeita. Yhtenä yönä vessaan mennessä kuulin jonkun voihkaisevan pari kertaa perimmäisessä kopissa. Todennäköisesti kopissa olija kuuli jonkun tulevan vessaan ja halusi exhib-hengessä, että hänenkin tulemisensa kuullaan. Se oli oikeastaan aika kiihottavaa, joten pari yötä myöhemmin tuli itsekin ruikittua vessan seinälle, tosin ilman ääniefektejä. Vessoja siivosi aina viikonloppuisin nuori ja näpsäkkä siivoojatyttö. Kiihottaa edelleen ajatus siitä tytöstä pyyhkimässä spermoja pois vessan seinästä. Joskus viikonloppuaamuisin saattoi aamuerektio "vahingossa" erottua housujen läpi, kun tiesin sen siivoojan olevan siellä, mutta se on sitten jo eri tarina.

Mulla oli sama tyyli. Koulussa oli kauempana muista vessoista jälkeenpäin rakennettu vammaisvessa jota kukaan ei käyttänyt ja jossa kävin runkkailemassa. Aluksi lähti kuti vahingossa seinälle koska tuli sen verran paineella ettei osunut lavuaariin. Myöhemmin sitten ajattelin jättää merkkejä. Kuvittelin että koulun kaunis siivoojatyttö tykkäisi siitä hajusta. Epäilen että hän paremminkin suuttui kun huomasi jäljet. Olin 15 v. ja kiimainen ja fantasioin hänestä päivät pitkät. Kuvittelin miten panisimme välitunnit siellä vessassa. 

Vierailija
145/170 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka ei ole erikoisin mihin mällit olen pruikkinut, eli omat kalsarit housujen sisällä. Sitä tapahtui junnuvuosina jonkin verran.

Mutta tilanne, jossa tuo tapahtui oli hyvin nolo, erikoinen ja mieleenpainunut.

Eli tapahtui yläastevuosina joskus 8-9 luokalla, eli 14-15 ikäisenä jotain? Kuitenkin siten, että runkkaaminen oli tullut tutuksi päivittäiseksi harrastukseksi jo.

Se outo siemensyöksy omiin housuihin tapahtui siten, että odoteltiin luokan ulkopuolella tunnin alkamista ja luokka istui siinä. Silloin oli sellainen outo tapa, että joku saattoi yhtäkkiä ennalta mitään varoittamatta hypätä syliin istumaan (toinen vaihtoehto tuolloin oli oudot eläimelliset panoasennot ihan poikienkin kesken, tämä siis ysärin loppuaikoja).

Eli eräs luokkatoveri teki tuon källin mulle. Kuitenkin mun kikkeli sattui olemaan juuri jotenkin sopivassa asennossa housun sisällä siten, että kun luokkatoveri siinä persettään ketkutteli hetken aikaa mun just oikeassa asennossa olevan pyhimmän päällä, tuli jättiläismäinen orgasmi ja siemensyöksy. Eli laukesin housuun. Onneksi housut oli kuitenkin siihen aikaan vielä oikeita housuja, eikä mitään verskoja. Eli oli paksut lökäri farkut ja kalsaritkin vielä sisäpuolella ottamassa lastin vastaan, joten ulospäin ei näkynyt mitään. Sitä en tiedä tunsiko kyseinen luokkatoveri kivikovaa pötköä pyllyään vasten. Vai luuliko sitä pelkäksi vetskarikohoumaksi. Kuitenkin oli se hieman ilkeää kun housut oli märät sisäpuolelta, eikä siitä päässyt oikein poiskaan siistimään kun opettaja tuli ja tunti alkoi (ja jälkikäteen ajatellen hajukin varmasti oli sellainen mikä varmasti saattanut kiinnittää jonkun huomion).

Ysärin lopulla oli kuitenkin sen verran homofobisempi yhteiskunta, että laukeaminen edes housuun toisen pojan tuottamana olisi ollut varmasti ilkeä keskustelunaihe. Onneksi kuitenkaan tuota ei koskaan tapahtunut.

Vierailija
146/170 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä omalle työpöydälle...näppäimistön viereen

Vierailija
147/170 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa menin vapaatunnilla tyhjiin luokkiin runkkaamaan. Silloin oli hirveä tarve työnnellä lantiolla ja kädellä vetely ei tyydyttänyt kuin hetken. Nain pulpettien reunoja, menin makaamaan pulpetille niin kuin olisin ojentautunut tytön päälle ja työnsin sitä vasten. Kielistudiossa oli c-kasettisoitinvaunu jonka pyöreää reunaa työntelin välillä paljaalla kullilla, välillä boksereiden läpi. Joskus roiskahti valtava lasti sen vaunun liukukannen päälle. Lantion ja kropan edestakaista liikettä ei malttanut lopettaa vaikka tiesin, että kone kastui ja saattoi mennä rikki siitä. Orgasmi vavisutti koko vartaloa. 2000-luvun alun iloja ennen kameroita ja kulunvalvontaa. Hirveä riski kuitenkin jäädä kiinni, koska ope olisi voinut tulla avaimilla luokkaan milloin vaan.

Vierailija
148/170 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä homma

Vierailija
149/170 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkku ikäisenä oltiin  kesäisin kaverin mökillä joskus kahden, otettiin aurinkoa ja uitiin. Siellä niiden rantasaunalla oli naulakossa roikkumassa kaverin äidin kokouimapuku ja mikä parasta, se oli minulle juuri oikean kokoinen ja sopi ylleni kuin valettu. Ei tarvinnut kaverin paljon minua yllyttää, kun aloin käyttää hänen äitinsä uimapukua kuin omaani.

Muistan vieläkin miten napakalle ja hyvälle se päälläni tuntui kun siihen ensimmäisen kerran pukeuduin. Uimapuku oli sellaista merensinistä liukaspintaista napakkaa kangasta ja etupuolella oli valkoinen silkkivuori. Myös muotoiltu ja tuettu liiviosa oli vuorattu. Etupuolella pimpan kohdalla oli se vanhanmallinen pieni peittävä helmaosa haarapalan edessä, joka jatkui vyötärölle saakka jättäen helmaosan ja housuosan kankaiden välin vapaaksi ja jonne voi työntää vaikka käden. Kun riisuin omat vaatteeni ja aloin pukea ihanalle tuntuvaa liukaspintaista uimapukua niin jo siinä vaiheessa koin siihenastisen elämäni kovimman seisokin ja uimapuvun pehmyt haarapala kostui kiimalimoistani ajatellessani miten tuo sama pehmyt kangaspala on tätä ennen pehmeänä hyväillyt kaverin äidin pimppaa, josta olin usein runkatessani haaveillut. Vielä kun keksin laittaa sukat liivin kuppeihin täytteeksi, niin näytin ja tunsin itseni uimapuvussa tytöksi.

Oltiinhan me aikaisemmin runkkailtu miestenlehtien kuville, mutta varsinaisia kokemuksia tyttöjen kanssa ei kummallakaan vielä silloin ollut. Niinpä kaverini ehdotti siinä aurinkoa ottaessamme, että voitaisiin kokeilla, koska minä näytän aivan naiselta niin hän nai minua sinne uikkarin helma- vatsaosan väliin ja tietenkin minä olin siihen heti valmis koska minulla oli kova seisokki koko ajan uikkareissa.

Levitin haarani ja kun kaveri tuli päälleni lähetyssaarnaajaan tunkien kalunsa uikkarin helma ja vatsakankaan väliseen rakoon ei tarvittu kuin pari työntöä kun jo naismaisesti voihkien räjähdin ja ruiskin spermani uimapuvun sisään. Kaveri sen sijaan jatkoi lykkimistään pidempään hyväillen samalla minua kuin mitä elokuvista oli oppinut miesten naisilleen rakastellessa tekevän. Sen jälkeen tuota jatkettiin usein sen kesän aikana ja jossain vaiheessa piilotettiin ja sosialisoitiin minulle kokonaan ne kaverin äidin uikkarit joiden katoaminen ei hänelle koskaan selvinnyt.

Vierailija
150/170 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräreissulla nuotioon.

Vierailija
151/170 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty pruikkimaan, kun olen nainen, mutta voin kertoa tähän liittyvän jutun, koskien poikaani. 

Olen siis yksinhuoltajaäiti ja vuonna 2011, poikani ollessa  16 vuotias, hän tuli ja laukesi päälleni. Oli kesäkuu ja todella kuuma päivä takana. Olin käynyt suihkussa ja nukahtanut sängylle ilman rihmankiertämää. Yhtäkkiä heräsin, kun jotain lennähti päälleni. Poikani oli siinä penis kädessään ja sai siemensyöksyn, lennättäen lastinsa rinnoilleni, sekä vatsalleni. Tuli sitä myös kasvoilleni. Olin ensin, että mitä hettiä? Mutta sitten tajusin tapahtuneen, kun näin poikani siinä punaposkisena. Meinasin ensin räjähtää, mutta tajusin, että se ei auta mitään. 

aloimme keskustelemaan asiasta ja hän kertoi rehellisesti fantasioineensa minusta jo pidemmän aikaa. Melkein itkua vääntäen hän sanoi, että enhän ole vihainen. Sanoin, että en, mutta

Näin voi joskus tapahtua. 

Vierailija
152/170 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on joutunut tässä kohteeksi. Käsilaukkuun, kenkään ja joskus oli tilaisuus mällätä hänen puhtaat pikkarit 

Vierailija
153/170 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä olin juoksulenkillä. Ihan sattumalta vain osu silmään rivitalossa, kun nainen leikkasi lapsensa tukkaa rinnat paljaana. Muutama sekuntti ja piti ihan pysähtyä, et näinkö oikein. Oli se ja ne rinnan muodot. Ei mennytkun hetki kun kalu sykki ja sotkin housuni, Oli siinä sitten viellä matkaa kotia mällisillä housuilla juosta. Ainut kerta kun oon pettänyt puolisoani salaa.

Vierailija
154/170 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä olin juoksulenkillä. Ihan sattumalta vain osu silmään rivitalossa, kun nainen leikkasi lapsensa tukkaa rinnat paljaana. Muutama sekuntti ja piti ihan pysähtyä, et näinkö oikein. Oli se ja ne rinnan muodot. Ei mennytkun hetki kun kalu sykki ja sotkin housuni, Oli siinä sitten viellä matkaa kotia mällisillä housuilla juosta. Ainut kerta kun oon pettänyt puolisoani salaa.

Siis näit tissit ja laukesit housuun??

Vierailija
155/170 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pruikkimaan, kun olen nainen, mutta voin kertoa tähän liittyvän jutun, koskien poikaani. 

Olen siis yksinhuoltajaäiti ja vuonna 2011, poikani ollessa  16 vuotias, hän tuli ja laukesi päälleni. Oli kesäkuu ja todella kuuma päivä takana. Olin käynyt suihkussa ja nukahtanut sängylle ilman rihmankiertämää. Yhtäkkiä heräsin, kun jotain lennähti päälleni. Poikani oli siinä penis kädessään ja sai siemensyöksyn, lennättäen lastinsa rinnoilleni, sekä vatsalleni. Tuli sitä myös kasvoilleni. Olin ensin, että mitä hettiä? Mutta sitten tajusin tapahtuneen, kun näin poikani siinä punaposkisena. Meinasin ensin räjähtää, mutta tajusin, että se ei auta mitään. 

aloimme keskustelemaan asiasta ja hän kertoi rehellisesti fantasioineensa minusta jo pidemmän aikaa. Melkein itkua vääntäen hän sanoi, että enhän ole vihainen. Sanoin, että en, mutta hieman hämmentynyt. Pyysin poikani viereeni ja siinä alasti makoillessamme, pojan penis sai taas erektion. Olin hieman hämmentynyt, mutta kauhukseni huomasin, että kiima alkaa nostamaan päätään minussa. Pyysin poikaa helpottamaan oloaan ja hän ihan suorastaan hätkähti ilosta. Siinä hetken seurattuani toimitusta, oli minunkin pakko laittaa käteni jalkojeni väliini. Hetken päästä emme voineet vastustaa kiusausta, vaan olimme yhdynnässä. 

n.55

Itse olen perheemme vanhin poika. Meitä on kahdeksan sisarusra, joista minä olen vanhin ja sen jälkeen syntyi kuusi siskoa ja pikkuveli on minua 13 vuotta nuorempi. Meillä isä kuoli kun olin 15 vuotias. 17 vuotiaana äiti pyysi minua kanssaan  saunaan, todella rankan ja pitkän päivän jälkeen, kun olimme tehneet kuivaheinää latoon. Olimme todella pölyisiä ja nahkaa kutitti joka paikasta. Saunassa ollessamme äiti sanoi nähneensä minun masturboimassa hänen sängyssä. Kertoi,  ettenkö tiennyt sen olevan syntiä. Sanoin, että olen kuullut hänen voihkintaansa ja nähnyt, kuinka hän hivelee itseään ja pyörittelee sormiaan pimeissä jä rinnoillaan. Hän kertoi sen johtuvan,  kun ikävöi isää. Kysyin, että eikö se ole syntiä? Hän vaikeni ja sanoi sitten, että pidetään suumme kiinni ja tehdään kumpikin sitä nyt pikaisesti tässä saunassa. Niinpä aloin hieromaan kaluani jä hän itseään.  Kertoi kuinka kaipaa miestä. Hetki siitä ja minä laukesin äidin rinnoille. Hän käski minua odottamaan, että hänkin saa tyydytyksen.  No, kohta minulla oli taas kovana ja oli pakko aloittaa alusta. Kohta tulin uudestaan. Siihen äiti sanoi, että pidetään tämä salaisuutena, niin voimme saunoa joskus uudestaan. 

Noin viisi vuotta myöhemmin, kun asuin kaupungissa, äiti tuli pikkuveljen kanssa käymään. Pikkuveli meni nukkumaan vaatehuoneesta tehtyyn makuusoppeen. Siinä äidin kanssa jutellessamme palasimme tuohon saunareissuun, kysyin suoraan, olisiko hän halunnut harrastaa seksiä? Hän sanoim että sen jälkeen halut oli todella korkealla ja lähellä, ettei hän olisi halunnut minua tyydyttämään häntä. Siinä kun juttelimme, sanoin että hän voi tulla  nukkumaan minun kanssani isompaan sänkyyn. Nom sinä yönä nautimme toisistamme. Se oli ainut kerta tähän mennessä. Kohta tuon jälkeen äiti löysi uuden miehen rinnalleen ja minäkin löysin nykyisen vaimoni. Mutta koskaan ei tiedä, mitä vielä tapahtuu. Äidin katseet ja lauseet ovat vihjailleet mahdollista uusintaa.

M.32

Vierailija
156/170 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kun asuttiin kerrostalossa niin rappukäytävässä tuli Pruikittua kaiteisiin useammankin kerran. Sitten kun tulin koulusta kotiin niin kuulin kun naapurin rouvat kävivät koivaan ääneen keskustelua siitä että Eikö näitä rappuja koskaan siivota kun kaiteetkin ovat jatkuvasti aivan tahmaisia.Nauratti niin että purskahtelin kun yritin epätoivoisesti pidätellä naurua. Mutta jotenkin oli jännittävää runkata rapussa kun kiinnijäämisen suuri mahdollisuus kiihotti.

Vierailija
157/170 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi mielessä kun olin ulkomailla matkalla. Yövyin hostellissa jossa oli yhteinen suihku ja vessa käytävässä. Kävin suihkussa ja vedin samalla käteen. Suihkuveron toisella puolella oli vessapönttö ja lavuaari. Poistin läpinäkyvästä nestesaippupullosta pumpun ja laukesin sinne. Mälli näkyi uivan saipun päällä. Laitoin pumppu takaisin ja asetin sen takaisin lavuaariin.

-Ruottis

Vierailija
158/170 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen perheemme vanhin poika. Meitä on kahdeksan sisarusra, joista minä olen vanhin ja sen jälkeen syntyi kuusi siskoa ja pikkuveli on minua 13 vuotta nuorempi. Meillä isä kuoli kun olin 15 vuotias. 17 vuotiaana äiti pyysi minua kanssaan  saunaan, todella rankan ja pitkän päivän jälkeen, kun olimme tehneet kuivaheinää latoon. Olimme todella pölyisiä ja nahkaa kutitti joka paikasta. Saunassa ollessamme äiti sanoi nähneensä minun masturboimassa hänen sängyssä. Kertoi,  ettenkö tiennyt sen olevan syntiä. Sanoin, että olen kuullut hänen voihkintaansa ja nähnyt, kuinka hän hivelee itseään ja pyörittelee sormiaan pimeissä jä rinnoillaan. Hän kertoi sen johtuvan,  kun ikävöi isää. Kysyin, että eikö se ole syntiä? Hän vaikeni ja sanoi sitten, että pidetään suumme kiinni ja tehdään kumpikin sitä nyt pikaisesti tässä saunassa. Niinpä aloin hieromaan kaluani jä hän itseään.  Kertoi kuinka kaipaa miestä. Hetki siitä ja minä laukesin äidin rinnoille. Hän käski minua odottamaan, että hänkin saa tyydytyksen.  No, kohta minulla oli taas kovana ja oli pakko aloittaa alusta. Kohta tulin uudestaan. Siihen äiti sanoi, että pidetään tämä salaisuutena, niin voimme saunoa joskus uudestaan. 

Noin viisi vuotta myöhemmin, kun asuin kaupungissa, äiti tuli pikkuveljen kanssa käymään. Pikkuveli meni nukkumaan vaatehuoneesta tehtyyn makuusoppeen. Siinä äidin kanssa jutellessamme palasimme tuohon saunareissuun, kysyin suoraan, olisiko hän halunnut harrastaa seksiä? Hän sanoim että sen jälkeen halut oli todella korkealla ja lähellä, ettei hän olisi halunnut minua tyydyttämään häntä. Siinä kun juttelimme, sanoin että hän voi tulla  nukkumaan minun kanssani isompaan sänkyyn. Nom sinä yönä nautimme toisistamme. Se oli ainut kerta tähän mennessä. Kohta tuon jälkeen äiti löysi uuden miehen rinnalleen ja minäkin löysin nykyisen vaimoni. Mutta koskaan ei tiedä, mitä vielä tapahtuu. Äidin katseet ja lauseet ovat vihjailleet mahdollista uusintaa.

M.32

Seksinovelliksi turhan lyhyt, aivan liikaa kirjoitusvirheitä ja epäuskottavia yksityiskohtia. Kannattaa myös miettiä, että jos tarina sijoittuu menneisyyteen (niin kuin muutamasta yksityiskohdasta voisi päätellä, esim. kahdeksan lasta, runkkaaminen on syntiä), miten kirjoittajan ikä voikin olla kuitenkin vasta 32? Treenaa vielä.

Vierailija
159/170 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskon pilluun. Säännöllisesti. En kadu. 

Vierailija
160/170 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapanolla baarin vessassa. Kaverin tyttis otti suihin, nosti hameen ylös, laski pikkarit alas ja kun pillerit oli käytössä, siitä vaan pikasormetuksen jälkeen paljaalla sisään takaapäin. Tahti kiihtyi, palleissa alkoi kutkutella lupaavasti ja juuri ennen laukeamista tulikin yllättäen kielto, että ei sisään. Lasti oli siinä vaiheessa jo tuloillaan, joten veto ulos pimpsasta ja siitä vetiset ruippaukset pakaroille ja reisille pudotettujen pikkuhousujen haarakiilaan. Ärtynyt tyttö joutui pyllypyykille ja pikkuhousut lensi roskikseen. M 27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän