Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on erikoisin paikka johon olet pruikkinut mällit?

Vierailija
25.09.2019 |

Mies, mikä on erikoisin paikka johon olet pruikkinut mällit?

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorina ennen yhdyntöjen aloittamista olimme tyttöystäväni kanssa innostuneet pettingistä niin, että penikseni oli paljaana, mutta tytöllä oli farkut jalassa. Kuvittelin, että tuntuisi hyvältä pökkiä tytön farkkujen aukosta hänen pikkareidensa päälle. Vetoketjun hampaat olivat kuitenkin raapimassa kullia ja peruutin nopeasti. En tiennyt mihin olisin lykännyt kunnes pistin melan tytön tiukan paidan sisälle ja kiihdyttelin työntöjä sinne kunnes laukesin pitkin tytön masua ja rinnoille. Harrasteltiin tuon jälkeen monta kertaa tuota samaa ja tyttö sai siitä oudosti myös nautintoa. Hän väitti masun päällä olevan "herkkiä kohtia". Kiihotti ajatellakin tuota. Ei nyt niin erikoinen paikka ehkä, mutta tapa oli kyllä outo.

Vierailija
82/170 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen naisen jälkiruokaan, söi ja kehui vielä vanukkaan makua;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä pitserian työntekijät on eiks kuaan ole ruikannut  lähmi pitsaan m'lliä

Vierailija
84/170 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä puhemiehenä ruikin yhtenään puhemiehen pönttöön, varsinkin jos pääsen kiusaamaan naisia.

Vierailija
85/170 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä erikoisin, mutta ei aivan tavallinenkaan: tänään tyhjänä olevassa avokonttorissa (omalla työpaikalla) lennätin spermat lattialle seisten.  Minulla on pääsy sinne, eikä siellä ole kenenkään työpisteitä, vaan tila on siis tyhjillään. On jo muutaman kerran tullut harrastettua tätä, ja lattia alkaa olla sen näköinen.

Vierailija
86/170 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin saunareissulla kaverin kanssa joka oli hässinyt tyttökaverini kanssa (ei tiennyt vielä että tyttis oli tunnustanut minulle). Kaverin ollessa lauteilla ruikin pukkarissa hänen kalsareidensa sisään perspuolelle. Ihmetteli pukiessaan  että mitä liisteriä tarttuu perseeseen.

M25

Vierailija
87/170 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin morsiamen suuhun. Kaksi tuntia vihkimisen jälkeen...

Vierailija
88/170 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko kuinka yleistä , mutta ruikin lusikkaan ja syön tuotokset itse

Vierailija
89/170 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin varmaan oma suu. Kesällä veneessä helppoa kun vääntää itsensä niin että jalat on hytin katossa. Sit antaa vaan tulla.

Vierailija
90/170 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison satsin vaimolleni tarjoilemaan jugurttiin, jonka päälle laitoin marjoja ja hunajaa. Oli kiihottavaa katsella kun hän söi, sanoi, että on maistuu hyvältä ja tekee niin hyvää vatsalle. Noin muuten vaimoni ei anna kaluni tulla puolta metriä lähemmäs kasvojani, ja ei todellakaan ikinä pystyisi omien sanojensa mukaan ottamaan spermaa suuhunsa. Hyvinpä näytti silti maistuvan.

Vierailija
91/170 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten valitun 20v lucia-neidon kanssa, sen jäkeen kun oli ollut esiintymässä niin puhtoisena. Panin pilluun ja pyllyyn ja lopuksi laukesin suuhun ja kasvoille. Oli pakko tehdä niin, koska kontrasti oli niin suuri. Maksoin hinnan, sillä suuttui peppu ja naama jutusta niin, ettei enää suostunut näkemään, oli silti sen arvoista.

Vierailija
92/170 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kirjaston kirjahyllyyn.

Vierailija
93/170 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä kirjaston kirjahyllyyn.

Samoin teininä kirjastossa naisten muotilehden aukeamalle jossa oli alusvaatemalleja..

Vierailija
94/170 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pruikkimaan, kun olen nainen, mutta voin kertoa tähän liittyvän jutun, koskien poikaani. 

Olen siis yksinhuoltajaäiti ja vuonna 2011, poikani ollessa  16 vuotias, hän tuli ja laukesi päälleni. Oli kesäkuu ja todella kuuma päivä takana. Olin käynyt suihkussa ja nukahtanut sängylle ilman rihmankiertämää. Yhtäkkiä heräsin, kun jotain lennähti päälleni. Poikani oli siinä penis kädessään ja sai siemensyöksyn, lennättäen lastinsa rinnoilleni, sekä vatsalleni. Tuli sitä myös kasvoilleni. Olin ensin, että mitä hettiä? Mutta sitten tajusin tapahtuneen, kun näin poikani siinä punaposkisena. Meinasin ensin räjähtää, mutta tajusin, että se ei auta mitään. 

aloimme keskustelemaan asiasta ja hän kertoi rehellisesti fantasioineensa minusta jo pidemmän aikaa. Melkein itkua vääntäen hän sanoi, että enhän ole vihainen. Sanoin, että en, mutta hieman hämmentynyt. Pyysin poikani viereeni ja siinä alasti makoillessamme, pojan penis sai taas erektion. Olin hieman hämmentynyt, mutta kauhukseni huomasin, että kiima alkaa nostamaan päätään minussa. Pyysin poikaa helpottamaan oloaan ja hän ihan suorastaan hätkähti ilosta. Siinä hetken seurattuani toimitusta, oli minunkin pakko laittaa käteni jalkojeni väliini. Hetken päästä emme voineet vastustaa kiusausta, vaan olimme yhdynnässä. 

n.55

Vierailija
95/170 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin pöydälle. Kiihottava urheilulinen nainen oli tämä työkaveri, jonka työavokkaasen tungin meisselini aamuvarhaisella. Pallit kantapähän ja terska kärjestä ulos. Lasti karkasi vähän yllättäen ja sotki pöydän ja vähän muutakin. Pahinta oli, kun terska ei heti tullut kärjestä ulos ja pelkäsin, että joku yllättää.

Vierailija
96/170 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkahuoneen klinkkerillä olevan marmoripatsaan jalustalle, kun otin ensin vaimoani takaapäin ja ammuin lastin hänen selän ja pään yli.

Vierailija
97/170 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon tyttären pikkareihin. On kuuma tapaus.

Ei oo tullu spermattua mutta nuuhkinu ja nuollu monesti tytärpuolen stringejä

Vierailija
98/170 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yölennon torkkuvilttiin.

Vierailija
99/170 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskopuolen tyynylle

Vierailija
100/170 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en edes muista. Tässä joitain kuitenkin.

A) Yhdeltä naispuoliselta kaverilta (Ulpulta) unohtui paita mun tykö, niin runkkasin sitä vasten ja laitoin muutaman pisaran spermaa siihen paidalle ennenkuin kävin palauttamassa paidan hänelle. En siis tullut paidalle.

B) Tai bussin lattialle Tampereen paikallisbussissa.

C) Tai joskus otin (nytkin samassa huoneessa) istuvan naispuolisen työntekijän Johannan sisäkengät illemmalla vessaan mukaan ja runkkasin niitä vasten... En lauennut niiden sisään, mutta laitoin joitain tippoja spermaa niihin silti.

D) Joskus kylmempään vuodenaikaan oli talvitakki päällä, kun kävelin töistä kotiin. Otin kalun esille jossain vaiheessa takin alle ja runkkasin kävellessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme