Minkä elokuva tai sarjan jakson aiot katsoa tänään?
Kiinnostaa siis elokuva- ja sarjavalinnat, ei hömppäviihde yms.
Itse aion kyllä jotain katsoa, en tiedä vielä mitä.
Ehkä Yle Areenasta Musta Narsissi-elokuva.
Tai Viaplaylta von Trierin Kingdom Exodusta.
Tai Misery-elokuva (Stephen King) varmaan kymmenennettä kertaa.
Tai Tårtgeneralen (Mikael Persbrandt)
Kommentit (46)
Ajattelin katsoa jonkun kauhuelokuvan, en ole viel päättänyt että minkä.
Se misery oli yliarvostettu omasta mielestä, oon ite kauhufani mut en ollut koskaan nähny ja menin kattomaan... Toki hieno elokuva ja hyvin näytelty, mutta en tajunnut miten tämä elokuva on tosi monen jopa top5 kautta aikojen.
M.30
Tykkäsin kanssa katsella The Watcher-sarjan läpi, vaikka sinänsä oli aika huono sarja. Mutta silti viihdyttävä. Miserykään ei ole musta huiman hyvä elokuva, mutta se on viihdyttävä, siinä on vain ne kaks henkilöä, sopii kun ei jaksa liian "sosiaalista" elokuvaa. Ja sellainen elokuva, jossa unohtaa oman elämänsä. Kiinnostaa sen naisen esiin tuleva hulluus, ja kirjailijan kohtalossa on jotain lohduttavaa, jos itsekin on vaikeuksissa.
-ap
Katsomme pari jaksoa suomalaista Deadwind sarjaa. Itse ei tarvitse englanniksi tekstitysta lukea mutta miehen taytyy. Samalla voin arvioida kuinka suomen kieli viela sujuu kun olen asunut Suomesta poissa yli 43 vuotta.
Yövuorossa Vikingsia toinen yö putkeen. Tuplapalkka, yölisät ja ilmainen ruoka. Sohva kutsuu.
Get out! Musta mies menee valkoisten appivanhempien luo kylään ja sitten alkaa tapahtua 🥵
Uzaki-chan Wants to Hang Out! ja Spy x Family. M27
En ymmärrä, miten aikuisilla työssäkäyvillä ihmisillä on aikaa joillekin sarjoille.
Primeltä sarja Reacher old school toimintasarja 😎
No Areenassa olisi tarjolla useitakin Etelä-Korealaisia leffoja, joista kovasti tykkään. Osa niistä tullut jo nähtyä (kuten esim. Memories of Murder), mutta ei ihan kaikkia niistä, ja toisaalta monia katsoo kyllä uudestaankin. Tai sitten Netflixistä Conversations with a Killer: The John Wayne Gacy Tapes.
Tänään varmaan peaky blinders. Ensimmäinen kausi loppui viime lauantaina. Varmaan jotain pöljää huumoria hbo: lta. Telkkarissa on kirotun vähän katsottavaa nykyään. Ei tuossa maksullisessakaan kaikkea löydy. Huumorielokuvien kategoriassa oli paljon lasten elokuvia ja demolian man. Joitain ihan katsottavia sarjoja kuitenkin.
Titanic. Ensi-illasta kohta 25 vuotta.
HBO:lta person of interest. Kiinnostava rikossarja.
Vierailija kirjoitti:
Sisarvaimot
Mistäs tämä näkyy? Joko on uusia jaksoja?
Catch and Halt Fire. Yle Areenassa ja tulee aina maanantaisin yksi jakso tv2:lta. Kukaan ei puhu tästä sarjasta, vaikka tämä on ihan uskomattoman laadukas. Olenkohan Suomessa ainoa, joka tätä katsoo?
No mulla on HBO:n puolella 1.kautta meneillään The Leftovers, olen pitänyt siitä useamman päivän taukoa ja katsonut Netflixistä Guillermo de Toron Kauhukabinetti-sarjaa näin Halloweenin aikaan. :)
Mulla on pari luultavasti tosi hyvää sarjaa aloittamatta HBO:lla, otin HBOn vaan vähäksi aikaa eli se ei ole ollut mulla kauaa, niin en ole kerinnyt paljoa näkemään.
Netflixistä olisi mielessä yksi kauhufilmi, mutta pitää ajoittaa se yöhön, niin on huisimpaa. The Watcher -sarja oli hauska ja hyvä Netflixissä, vaikka juonen kanssa siinä ei paljoa mennä mihkään, mutta nauroin niitä naapurihommia, kiikarit kädessä ja sitten ruokahissiepisodit, hillitöntä.