Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan hyvän miehen!

-Ap-
25.09.2019 |

Olen hiukan yksin täman asian kanssa, juuri nyt tuntuu siltä, elämähymyilee muuten, mutta silti sydämessäni kaipaan sitä oikeaa. Vahvaa ja turvallista syliä. Siina on jotain vanhanaikaista, jotain jota en osaa kuvailla oikeilla sanoilla. Minun tekisi mieli huutaa se esille. Ihan kiljua esille, mutta en pysty.

Tämä on kovaa! Syvyllä sielussani tiedän, että se on siellä, enkä pääse siitä koskaan eroon.

Haluan ihastua, rakastua!

Haluan tuntea hänen voimansa. Haluan että hän ottaa minut! Ottaa minut ihanalla tavalla! Toivon sitä, tiedän että sydämeni kehoittaa siihen ja pakahtuu onnesta kun se tapahtuu!

- AP-

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun nukuttaa!

Siirryn nyt makuuhuoneen puolelle, suoraan yöpuulle  Ups. jotenkin tuntuu, että olen räpsytellyt tänään silmiä jokaiselle. Ihan koko auditoriollekin. Entäs sitten.

Piiska saa olla nyt takan päällä. Kukaan ei ole koskaan sanonut minua piiskahulluksi. Eihän? Ostin sen aikanaan kun minun piti ottaa ratsastustunteja,,,,,Mutta se saikin uuden merkityksen.

Rakas mieheni ai että suutelen sinua?

-Ap-

Vierailija
22/29 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap eronnut ????? ?

Miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun

Vierailija
24/29 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyvät miehet on köyhiä ja kristittyjä.

Eivät ole nykyään hyvässä huudossa kuten ennen vanhaan, kun ajat oli toiset ja arvoja kunnioitettiin.

Miehelle tavallaan annettiin johtajan rooli ja kunnioitettiin myös miestä. Nykyään mies on vain siittiösolu jonka voi huuhtoa alas vessanpöntöstä, jos sitä ei tarvitse elättämään.

Vierailija
25/29 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimiehissä on tosiaan kaikenlaisia viheltäjiä.

Vierailija
26/29 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa vielä Nyyrikki mihin ap voisi lähettää sepustuksiaan.

Vierailija
27/29 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen eronnut. mutta palaan siihen tosiaan mieluusti myöhemmin. Olen iloinen siitä, mitä minulla on. Jo pienenä minulle kerrottiin, etten ole ihan tavallinen. Olen menestynyt ihan kivasti, en voi siitä tosiaankaan valittaa.

En millään tavalla.

-Ap-

Vierailija
28/29 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, etta Ap:lla nyt viiraa muutenkin kuin vain päässä.

Vierailija
29/29 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan kiva päivä. Hiukan tässä on kiire, Sisko on tulossa lastensa kanssa... ... Palataan siis mieluusti huomenna!

-Ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme