Miehessä jotain homomaista
Voi miksi... Olet treffeillä. Mies on herättänyt suuren kiinnostuksen valokuvien perusteella, joissa vaikuttaa rennon miehekkäältä. Myös viestittely sujuu erinomaisesti ja siinä päästään pintaa syvemmälle. Kaikki vaikuttaa niin hyvältä, että tapaaminen livenä alkaa kivasti jännittää. Ja sitten..
Huomaat sen jotenkin jo, kun näet hänet odottamassa. Ulkonäkö on sellainen kuin pitikin, habitus on hyvä, kaikki ok. Mutta jokin elekielessä aiheuttaa turnoff-tunteen. Miehessä on jotain selvästi ulkomaista, hänen eleensä ei ole miehekkäitä. Jollain lailla.
Keskustelu sujuu livenäkin ja vaikuttaa helpolta. Pidät hänestä ja hän selvästi sinusta. Aika kuluu joutuisasti. Mutta silti, kun tulee päätöksen aika nähdäkö uudelleen, et tiedä. Hämmentää. Jokin ei vain täsmää vaikka kaikki on kunnossa. Tai jotain. Miten heteromiehestä voi tulla jollain tavalla feminiininen vaikutelma?
Mitä tekisit?
Kommentit (42)
Homot eivät pääsääntöisesti käy naisten kanssa treffeillä.
Tarkista sen koti, jos se on sisustettu hyvin tai tyylikkäästi niin se on vähintään kaapissa. Kunnon hetero on täysi puusilmä sisustuksen suhteen.
Entä jos se mies on biseksuaali, haittaisiko AP?
Itse se pitää tietää, kuka kumma täällä pystyy sanomaan joo tai ei.
Luuletko että me ollaan ennustajaeukkoja, jotka katsovat asiat kristallipallosta.
Ei tiedetä miehestä höykäsenpöläystä ja neuvoja pitäisi antaa.
Päätäpäs nyt kerrankin, aivan itse vaan.
Nimimerkki AP tarkoittaa, että kyseessä on fantasiatarina.
Vierailija kirjoitti:
Virhe tuolla tekstissä, ulkomaista = homomaista. Autocorrect.
-ap
Miten ulkomaalainen ja homomainen ovat synonyymejä ellei kyse sitten ole vanhasta ruotsalaisvitsistä?
Vierailija kirjoitti:
Homot eivät pääsääntöisesti käy naisten kanssa treffeillä.
Ei pääsääntöisesti, mutta kyllä sitä tapahtuu. Olen päätynyt treffeille tällaisen tapauksen kanssa, oli vähän ressukka ja ilmeisesti erityisesti isänsä painosti heteromuottiin. Yhteisten kavereiden kautta tiedän että nykyään hänellä menee onneksi paremmin.
Ei se välttämättä homo ole. Tutustu vähän paremmin ja päätä sitten, mitä teet.
Siis mikä on ongelma, jos pidät miehestä seksi seurustelu sujuu-miten kuten se nyt yleensä sitten sujuu kullakin- niin mikä on todellinen ongelma, sinä.
Oikea mies haisee hieltä ja paskalta, pukeutuu kuin resupelle ja asuu roskalaatikossa. Kiroilee joka lauseessa ja vetää kaljaa enemmän kuin viemäri vettä.
Voi luoja teitä mammoja. Vai että oikein homomainen mies. Ja "feminiininen" vielä.
Ehkä on tosiaan parempi, että jätät miespolon rauhaan. Ja mielellään muutkin miehet.
Taidat vain itse olla vanhanaikaisen kaavamaisesti ajatteleva noista sukupuolten kaavamaisista käsityksistäsi pääteltynä....
Ap, ensimmäinen virheesi on olettaa, että homo=feminiininen. Ja sen myötä aloituksesi onkin täysin turha. Sinun pitäisi nyt miettiä, mitä mieheltä edellytät ja miksi. Sitten kun olet sinut itsesi kanssa, voit kokeilla deittailua uudestaan, joko saman tai eri miehen kanssa.
t. äijämäinen homo
Mutta joo. Kyllä on miehenä vaikea olla naiselle mieliksi kun ei selvästi monin tavoinkaan hyvä mies kelaa vaan hänen täytyy olla joko feminiinen (siis oikeasti nainen) tai homo, eikä ainakaan heteroseksuaali, jonka kassa saattaisi muodostuu parisuhteen, kun täytyy oikein hetki miettiä ,sitä sille voisi nalkuttaa vai mikä nyt on vikana? Kun täytyyhän miehssä jotain vikaa olla, eika se muuten ole ainakaan heteromies. Eihän.
Kuvausten perusteella mies vaikuttaa ihan sivistyneeltä ja fiksulta. Odotitko treffeille jotain luolamiestä? Mene etsiin miestä sieltä lähikippolastas.
Mieli tekee kysyä, mistä yhteiskuntaluokasta sinä olet peräisin ja mistä tuo mies. Entä kieli? Yläluokkaiset miehet vaikuttavat monien työläistaustaisten naisten mielestä feminiinisiltä ja jos siihen lisätään vielä suomenruotsalaisuus, niin johan nostaa naikkosilla niskakarvat pystyyn. Tyylikäs, hyvin käyttäytyvä ja -pukeutuva mies ei suinkaan ole välttämättä homppeli.
Niin kun heteromies ei ole enää mitään. Sateenkaaren värisett liput heiluu siellä ja täällä, mutta "tavallinen mies" kelpaa enintään lompakoksi. Naiset ei näytä naisilta ja kakaroista ei kasvateta tyttöjä eikä poikia. Ihmettele nyt siinä vielä että miksi kävi tälläviissiin sulle..........
Minusta yksinkertaisesta miehestä meissä jokaisessa on jotain "homomaista". - Tarkoitan, että en minä ainakaan kenestäkään päältä päin erota kuka tai ketkä ovat homoja kuka tai ketkä vastaavasti eivät ole.
Joskus joku on haukkunut minua homoksi mutta luulen hänen haukimsiensa kertovan enemmän hakuujasta kuin minusta. - Voi olla, että joku kokee ja tuntee olevansa vähintään 110% heteroseksuaali mutta itselleni ainakin tulee omaa heteroseksualisuuttaan kovasti alleviivasti ja korostavista, jotenkin vaivautunut olo. Miksi seksuaalista suuntautuneisuuttaan täytyisi niin kovasti pinottaa..
Kuka sinut itsensä kanssa sinut oleva tahdikas ja hyväkäytöksinen mies haluaisi kumppanikseen yhtä ennakkoluulosen kumppanin kuin Ap?
Virhe tuolla tekstissä, ulkomaista = homomaista. Autocorrect.
-ap