Haluan hyvän miehen!
Olen hiukan yksin täman asian kanssa, juuri nyt tuntuu siltä, elämähymyilee muuten, mutta silti sydämessäni kaipaan sitä oikeaa. Vahvaa ja turvallista syliä. Siina on jotain vanhanaikaista, jotain jota en osaa kuvailla oikeilla sanoilla. Minun tekisi mieli huutaa se esille. Ihan kiljua esille, mutta en pysty.
Tämä on kovaa! Syvyllä sielussani tiedän, että se on siellä, enkä pääse siitä koskaan eroon.
Haluan ihastua, rakastua!
Haluan tuntea hänen voimansa. Haluan että hän ottaa minut! Ottaa minut ihanalla tavalla! Toivon sitä, tiedän että sydämeni kehoittaa siihen ja pakahtuu onnesta kun se tapahtuu!
- AP-
Kommentit (29)
Sori feministit ovat kastroineet nykymiehet joten joudut vaan jatkamaan unelmointiasi.
Joudut tyytymään naiseen. Miehille ei ole olemassa enää sellaista roolia parisuhteessa, johon voisivat sitoutua.
Nimimerkki AP tarkoittaa, että kysessä on fantasiatarina.
Vierailija kirjoitti:
Sori feministit ovat kastroineet nykymiehet joten joudut vaan jatkamaan unelmointiasi.
Mutta eihän Ap sukupuoltaan määritellyt, eli on olemassa mahdollisuus ettei feminiinisyyden tuoksu ole vaikuttanut häneen mitenkään :D
Mutta jos Ap on nainen niin mites tää homma toimii? Meneekö kuin facen kirpparilla? Jos näin niin:
Jono
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ja sen jälkeen ap syö miehen ja paskoo sen luineen päivineen savannille. On se sellainen hyeena se...
Sori, ei sun nyt auta muuta ku varata matka ja tavata siinä samalla mahdollisesti täältä netin syövereistä lähteneitä miehiä. Mikä sua estää lähtemästä onnesi perään? Eihän muutamat täälläkään olevat ukkelit jää tänne ihmettelemään vaan lähtevät rohkeasti matkalle mikäli ovat kokeneet etteivät tule löytämään sitä oikeaa tai no korjaan onhan osa tietenkin jäänyt tänne, mutta he ovat täysin eri asia.
Olen ihan mahdottoman romanttinenkin, mutta toisaalta naisellisella tavalla voimakas. Haluan vahvan miehen, joka antaa minulle voimansa!
-Ap-
-ap- kirjoitti:
Olen ihan mahdottoman romanttinenkin, mutta toisaalta naisellisella tavalla voimakas. Haluan vahvan miehen, joka antaa minulle voimansa!
-Ap-
Olen ihan mahdottoman köyhä, mutta toisaalta naisellisella tavalla itsekkään tyhmä. Haluan rikkaan miehen, joka antaa minulle rahansa.
Niinpä. Olen laittanut kodin mieleisekseni. Se pursuaa upeita sävyjä. Kaikki sointuu toiseensa. Sisustus, kaikki esineet.
Menen tänään ilmeisesti taas yksin makkariin nukkumaan. Asettelen vaatteet, Luon katseen vaaleaksikalkittuun tulisijaan, suljen somet. Syvennyn hetkeksi kirjaan, ja suljen silmäni, vaikka sisälläni ihan tulvii, huutaa ääneen.
-Ap-
Avaan hetkeksi silmäni ja katselen utuisesti eteeni. Siirrän katseeni tuohon valkeaan uuniin. Hengitän syvään. Se on kaunis. Romanttinenkin. tulisijan sivulla on jotakin tummenpaa... se on ratsupiiska, se on ollut siinä jo pitkään.
-Ap-
Kuulostat ihan u-ukolta. Nekin katselee kaihoisasti sänkyyn ja itkee itsensä joka yö uneen ;)
Katson sitä syvempään suljen silmani, tunnen että on pakko hengittää rauhallisesti ja syvään, silti minulta pääsee ääni, vaikka tekisi mieli huutaa, huutaa huutaa.
Huutaaaaa ääneen.
-Ap-
Avaan silmäni, ja nousen ylos YLOS Ylos, tassuttelen, ja nappaan piiskan käteeni, kierrän ympäri, ja istahdan sangyn laidalle. Kyllä.....hän tulee elämääni. Vaikka tänään. Asetan piiskan viereeni tyynylle ja menen nukkumaan!
Han tulee pian!!
Tulee pian!!! !
Tuleehan??
-Ap-
Täytyy sanoa, että eilen avauduin hiukan liikaa, jopa itselleni. No, joka tapauksessa olen melko onnellinen. Suoraan sanoen heräsin virkeänä, ja hyvin nukkuneena. Jostain syystä olin aamilla kuitenkin todella käsittämättömän hajamielinen, ja unohdin puhelimen kotiin. Huomasin sen vasta kun olin aulassa sisällä ja olin avaamassa uudelleen päivän järjestystä. Vahtimestriakaan ei näkynyt missään. Uskomatonta, etten mitenkään voinut olla tysin varma, oliko ensimmäinen luento tilastotiede 2, vai alkoiko fysiikan matemaattisten perusteiden tentin valvonta 09:15, ja oliko se sittenkin vastapäätä lääkistä, c-rakennuksessa, humanistien vieressä.
Todella typerää. No lopulta läysin itseni 10 minuuttia myöhässä valvomasta koetta. Pyörittelin aihetta, mutta siihen ei ollut oikeastan mitään lisättävää. Fourier sarjat miltei suoraan laskuharjoituksista. Jos yhtään niissä oli ollut, niin pitäisi olla jo puolet selvillä.
Katselin kattoon, ja ulos katon rajassa olevista ikkunoista. Ihana mieheni.
-Suljen silmäni-
Se tapahtuu.
Tiedän millainen sydämeni on. Se vaatii, että rakastan hantä. Kuten rakastan.
Minä otan hänet!
Hänestä tulee täydellinen minulle..
Ihana mieheni!
Mh! !!!! !!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
-Ap-
Olen vihdoinkin kotona! Anteeksi typot, jouduin kirjoittamaan veljen HP-laptopista todella kiireellä. Se on tuotu USA:sta, ja vaikka se on ollut minulla ja siskollani lainassa aikaisemminkin, niin näitä sattuu... Olen ihan oikeasti pahoillani.
Huh.
Todella ihana syksy!! Kaunista. Päätin valmistaa pihaa talven varalle. Otin kukka-amppelit sisälle, ja ripustin tilalle lyhtyjä. Vielä, jos jostain löytyisi metalliketjua, niin olisi täydellistä. Pesin kukka-amppelit odottamaan kevättä!
Jostain kun löytyisi vielä hiukan antiikkipintaista, tai mustaa metalliketjua. Kiiltävä ei tosiaan ole kiva, eikä kaunis, etenkään ruosteisella pinnalla.
Tämä on kiva alue asua; pieni omakotitalo! Minulla nyt on tämä, siis ihan ihana oma rauhansa. Kiva olisi vielä, jos olisi naapuri tuossa melko lähellä, ah, mutta se talo on nyt ihan ihan tyhjillään. Hiukan paha sanoa, mutta siskolla on ollut kurjaa, siellä naapurista tapettiin nuori. Se mies on nyt tutkinnan alaisena.. Mutta, veli on viel
Olen vihdoinkin kotona! Anteeksi typot, jouduin kirjoittamaan veljen HP-laptopista todella kiireellä. Se on tuotu USA:sta, ja vaikka se on ollut minulla ja siskollani lainassa aikaisemminkin, niin näitä sattuu... Olen ihan oikeasti pahoillani.
Huh.
Todella ihana syksy!! Kaunista. Päätin valmistaa pihaa talven varalle. Otin kukka-amppelit sisälle, ja ripustin tilalle lyhtyjä. Vielä jos jostain löytyisi metalliketjua, niin olisi täydellistä. Pesin kukka-amppelit odottamaan kevättä!
Jostain kun löytyisi vielä hiukan antiikkipintaista tai mustaa metalliketjua. Kiiltävä ei tosiaan ole kiva, eikä kaunis etenkään ruosteisella pinnalla.
Tämä on kiva alue asua; pieni omakotitalo! Minulla nyt on tämä, siis ihan ihana oma rauhansa. Kiva olisi vielä jos olisi naapuri tuossa melko lähellä, ah, mutta se talo on nyt ihan ihan tyhjillään. Hiukan paha sanoa, mutta siskolla on ollut kurjaa, siellä naapurista tapettiin nuori. Se mies on nyt tutkinnan alaisena.. Mutta, veli on muuten todellakin saanut patenttinsa läpi. Olenkin tullut enemmän veljeeni, naisellisella tavalla. Ihanaa, ihanaa, ihanaa ideoida kaikkea kivaa ja kaunista.
Naapuritalossa on pian esittelyt, ehkä voisin sielläkin poiketa. Pitääkin sovitella paremmin.
Mutta en mitenkään pääse irti.... Hän mieheni on siellä, sydämessäni, en pääse siitä itrti.
Mmmmm Mmm. Suutelen häntä.
tosiaan saanut patenttinsa läpi. Olen tullut enemmän veljeeni, naisellisella tavalla. Ihanaa ideoida kaikkea kivaa ja kaunista.
Naapuritalossa on pian esittelyt, ehkä voisin sielläkin poiketa. Pitääkin sovitella paremmin.
Mutta en mitenkään pääse irti.... Hän mieheni on siellä, sydämessäni, en pääse siitä itrti.
-Ap-
Tämä alkaa olla kuin jostain komediasta tai kauhuleffasta. Kirjoitin selvän hauskan viestin, mutta se tulikin näytolle miten sattuu jäsenneltynä. Pitääko minun siis luovuttaa, vaivun epätoivoon. Laitan sen vielä uudelleen.
Huh.
Todella ihana syksy!! Kaunista. Päätin valmistaa pihaa talven varalle. Otin kukka-amppelit sisälle, ja ripustin tilalle lyhtyjä. Vielä jos jostain löytyisi metalliketjua, niin olisi täydellistä. Pesin kukka-amppelit odottamaan kevättä!
Jostain kun löytyisi vielä hiukan antiikkipintaista tai mustaa metalliketjua. Kiiltävä ei tosiaan ole kiva, eikä kaunis etenkään ruosteisella pinnalla.
Tämä on kiva alue asua; pieni omakotitalo! Minulla nyt on tämä, siis ihan ihana oma rauhansa. Kiva olisi vielä jos olisi naapuri tuossa melko lähellä, ah, mutta se talo on nyt ihan ihan tyhjillään. Hiukan paha sanoa, mutta siskolla on ollut kurjaa, siellä naapurista tapettiin nuori. Se mies on nyt tutkinnan alaisena.. Mutta, veli on muuten todellakin saanut patenttinsa läpi. Olenkin tullut enemmän veljeeni, naisellisella tavalla. Ihanaa, ihanaa, ihanaa ideoida kaikkea kivaa ja kaunista.
-Ap-
Kun sellainen on tarjolla, et halua häntä. Ei mulla muuta.
-N42