Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työharjoittelu taitaa jäädä kesken. Joudun herään kuudelta!!!!

Vierailija
24.09.2019 |

Työ alkaakin klo 7!

Ja tätä pitäis jaksaa puoltoista kuukautta :((((

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Kasilta alkaa työt niin 4.30 soi täällä herätyskello. Toki työmatkan pituus on oma valinta joten en valita.

Vierailija
102/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 20 vuotta herätty kuudelta ja töistä tulen kotiin vasta puoli kuusi. Sellaista on aikuisten elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoista se aikuisen ihmisen elämä on. kyllä sinä totut pikkuhiljaa  rytmiin. mene aikaisemmin nukkumaan.

Vierailija
104/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Kun olin parikymppinen, minun piti herätä neljältä aamulta jotta ehdin käyttää koiran lenkillä ja sen jälkeen töihin.  Joo, ja edelleenkin pitää herätä neljältä että ehtii töihin. Nyt ei enää ole koiraa valitettavasti, mutta työmatka on pidempi. 

Vierailija
105/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Aikoinaan opiskeluaikana piti herätä puoli viideltä viimeistään ja kävellä bussille joka lähti kolmen kilometrin päästä ja vei 90km päähän työharjoitteluun.

Päätin, että kestän ja voin tehdä tämän sillä tämä ei kestä vuosia. On väliaikaista. Hyvin selvisin.

Vierailija
106/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuukauden kesätyön hotellissa Norjassa. Työt alkoi aamu klo 6 aamiastarjoilulla, siitä siirryin päiväksi huoneiden siivoukseen ja klo 18 illalla menin pubiin siivoamaan ja klo 20 keittiöön tiskaamaan puoleen yöhön asti. Puolelta öin lähdettiin diskoilemaan aamu neljään ja vajaan kahden tunnin unien jälkeen taas klo 6 aamiaistarjoiluun. Oli hauskaa ja ihan hemmetin hyvät kuukauden tienestit sain. Kyllä sitä pärjää vähemmilläkin unilla jonkin aikaa. 

Vierailija
107/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Elämä on parasta aikaamme. Aamut sitäkin parenpii, hei

Vierailija
108/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 2 vuotta herännyt töihin 4:30. Voi kun saisikin nukkua 6 saakka.

Vierailija
109/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini menee töihin aina 7:ksi ja herää siinä puoli kuuden aikaan, kun pitää vielä ajaa töihin. On kyllä aika väsynyt monesti ja kyllä se alkaa sellaisella lähes eläkeikäisellä vähän tuntua. Hoitoalalla on ollut pitkään töissä. Sinulle suosittelen alan vaihtoa jos jo nyt alkaa väsyttää.

Vierailija
110/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytääpä tänne nyt tiensä lukuisa joukko lässyttäviä työn sankareita, joille herääminen 4.30 on ihan iisiä ja joka muuta väittää on laiska ja typerä lellipentu.

Vierailija
111/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 20 vuotta herätty kuudelta ja töistä tulen kotiin vasta puoli kuusi. Sellaista on aikuisten elämä.

Joillakin on. Itse en kuluttaisi elämääni noin.

Vierailija
112/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun riittäisi kuudelta herääminen.. Vaan kun on pitkä työmatka, niin jos haluaa ehtiä edes kahdeksaksi töihin, niin se on viideltä ylös. Olen aina ajatellut, että arkisin kuudelta ylös on suurimmassa osassa töitä se normitilanne?

Illalla takaisin kotosalle seitsemän maissa, onneksi on sellainen työ, josta oikeasti pidän.

Näinhän se taitaa olla. Minä herään joka aamu kuudelta ja teen pikaisen lähdön ilman aamupalaa, jotta ehdin seitsemäksi töihin. Meillä on liukuva työaika, mutta lasten varhaisten iltaharrastusten takia rytmi on pidettävä aikaisena. t. insinööri-äiti

Vierailija
113/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että aamuvirkut täällä äänessä. Ei mitään hajua, että se aamukuudelta nouseminen todellakin on toisille yhtä helvettiä eikä siihen totu. Olen ollut raksalla 10 vuotta töissä ja aikaiset aamuherätykset tuntuvat vain vaikeutuvan. Ja juu ei, en ole niitä, joita vähän väsyttää ja sitten se siitä helpottaa, vaan niitä, jotka alkavat herätä kunnolla vasta aamupäivästä, mutta iltapäivällä aikainen herätys verottaa niin paljon, että on kuin zombie ja odottaa vain pääsyä päiväunille.

Meille oikeasti aamutorkuille on sama nukkuuko 5 vai 8 tuntia, se väsymys on ihan samanlainen, kun herätys on niin luonnottoman aikasin. En jaksa enää yhtään kommenttia siitä, et pitäis käydä nukkumaan aikasemmin tai että on laiska, kun ei jaksa herätä kuuden aikaan. Mitä väliä sillä on mihin aikaan ne hommat tekee, kunhan tekee? Minkä ihmeen takia tää yhteiskunta on rakennettu aamuvirkkujen mukaan? Aletaan tehä enemmän iltapainotteisesti niin voin sanoa iltayhdeksältä haukottelevalle työkaverille, että oletpas sinä laiska, kun jo tähän aikaan haukottelet!

Vierailija
114/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 16 v herää joka aamu kuudelta. :D 

Vierailija
115/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoala? Ajattele positiivisesti, alalla hyvä työllisyystilanne, saat herätä kuudelta seuraavat 40v. !

Ei välttämättä, itse olen tehnyt jo useamman vuoden pelkkää yövuoroa ja sopii mulle loistavasti. Lisäksi olen naisvaltaisen työyhteisön ongelmien ulkopuolella kun nään työkavereita 15min illalla ja aamulla. Vapaa-aikaakin on enemmän ja parempi palkka, en vaihtaisi enää päivävuoroon ja aikaisiin herätyksiin.

Vierailija
116/116 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan aamu heräämisiä ja siksi teen iltavuoroa.

Aamuvirkut ihmiset terrorisoi muita!!!