Työharjoittelu taitaa jäädä kesken. Joudun herään kuudelta!!!!
Työ alkaakin klo 7!
Ja tätä pitäis jaksaa puoltoista kuukautta :((((
Kommentit (116)
Minäkin jougun heräämään kuudelta tai jo vähän ennen. En kestä, enkä ole aamuihminen mutta tässä sitä vaan mennään ja vissiin työuran loppuun. Ei ole toisia työpaikkoja täällä.
No en ois tiennyt et on noin aikasii aamuja meidän alalla (laitoskeittiö). Luulin et työllistyisin ravintolaan, mut tää onkin joku ihme kunnan keskuskeittola?!?!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun riittäisi kuudelta herääminen.. Vaan kun on pitkä työmatka, niin jos haluaa ehtiä edes kahdeksaksi töihin, niin se on viideltä ylös. Olen aina ajatellut, että arkisin kuudelta ylös on suurimmassa osassa töitä se normitilanne?
Illalla takaisin kotosalle seitsemän maissa, onneksi on sellainen työ, josta oikeasti pidän.
Et sitten taida tykätä kodistasi?
Kuinka niin? :D siitähän minä juuri pidän, kun en suostu muuttamaan lähemmäs työpaikkaa (eli pk-seudulle). Pendelöintiin tottuu.
No sitä niin, että millon sä siellä kotona ehdit olla?
Aamulla ja illalla, viikonloppuisin, lomilla, mahdollisina etäpäivinä..? Hoidan junamatkalla suurimman osan pakollisista asioista, niin kyllä siihen kotosalla vietettyyn iltaankin jää ihan hyvin aikaa lukea, harrastaa, tehdä tuokaa, käydä kaupassa. Ehkä tottumiskysymys, mutta en oikein osaa kuvitella itseäni istuskelemassa neljän seinän sisällä tuntitolkulla joka ilta.
Ei kannata jatkaa jos terveytesi on tärkeämpää kuin työ.
Voi kyynel.
Tervetuloa todellisuuteen, pikku prinsessa
Vierailija kirjoitti:
Klo 21 sänkyyn - kyllä uni alkaa maittaa, kun antaa sille tilaisuuden. Aamukuuteen mennessä herää jo itsestään.
Kerropas tuo mun kropalle. Pian kymmenen vuotta asian kanssa tahinut ja alan vaihto on edessä, en kestä näitä aikaisia aamuja.
terv. illan virkku, aamun torkku
Ravintola-alalla kyllä löytyy iltatöitä, joten sinnittele nyt tämä top-jakso ja valitse seuraavilla kerroilla iltaisin auki lleva paikka.
Vierailija kirjoitti:
Leipuritkin heräävät kolmelta, että ovat neljältä taikinoita tekemässä.
Melko myöhään sinun leipuri aloittaa taikinan teon...
Minun naapuri on leipuri ja menee töihin 23-01.
Ei taida aapeestä olla eläjäksi...
Mä joudun heräämään kouluun klo.6.00 ja bussi lähtee 7.15 mutta en ajatellut tuon takia lopettaa. Käyn illalla ajoissa nukkumaan niin jaksan aamulla herätä.
En ole ikinä ollut töissä enkä mene t:mies46v.
Minä herään joka aamu kuudelta. Bussi töihin lähtee kello 6.45. Takaisin kotona olen kello 17.30. Että kiva ap, valita ihmeessä.
Ei se oo pahempaa kuin Aasian-loman jetlag...
Kuudelta ylös niin nukkumaan 22.00.
Aina yökukkujille elämänhallinta hukassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olis valinnu ite tommosta harkkapaikkaa.. Jos sinne vaikka työllistyykin.. Onneksi pääsin 9-17 työhön harkkaan ja työmatka 10 min, niin tartti herätä vasta kasin jälkeen.
T. Aamutorkku
Voisit herätä edes vartin aikaisemmin että ehtisit suihkussa käydä, sillä haiset kuin aamutorttu.
T: Työnantajasi
Hyvinhän tuossa ehtii suihkussa käymään. Kyllä aamutoimet hoitaa puolessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuudelta ylös niin nukkumaan 22.00.
Aina yökukkujille elämänhallinta hukassa..
En koskaan mene noin aikaisin nukkumaan vaikka herään joka aamu klo 6. Herään automaattisesti kuudelta vaikka ei ole tarvetta herätä.
Työskentelen ihan tavallisessa ammatissa, kunnalla toimistossa, ja herään joka aamu klo 6:30. Siitä juon kahvin ja syön jotain, puuhastelen omiani ja 7:00 pitää mennä suihkuun. Vauhdilla pesu, hiukset kuivaksi, meikkiä yms. Auton pitää startata klo 7:30 viimeistään, jotta ehdin kasiksi töihin. Onneksi mies hoitaa lapset. Hänellä on joustavammat työajat yrittäjänä ja on siihen asti kotona, kun ekaluokkalainen lähtee kouluun pyörällä tai huonolla säällä vie kouluun. Yleensä puoli ysin jälkeen.
Tämmöistä tämä elämä on. Ennen oli kauempana töissä ja jouduin heräämään jo ennen kuutta, kun työmatka oli yli tunnin. Tottakai olen väsynyt, illalla nukkuminen venyy helposti liikaa. Usein mennään nukkumaan vasta puolenyön aikaan. Viime aikoina on panostettu siihen, että viimeistään klo 23 pitää olla arki-iltoina pää tyynyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun riittäisi kuudelta herääminen.. Vaan kun on pitkä työmatka, niin jos haluaa ehtiä edes kahdeksaksi töihin, niin se on viideltä ylös. Olen aina ajatellut, että arkisin kuudelta ylös on suurimmassa osassa töitä se normitilanne?
Illalla takaisin kotosalle seitsemän maissa, onneksi on sellainen työ, josta oikeasti pidän.
Et sitten taida tykätä kodistasi?
Tai ylipäätään elämästä kun kaikki aika menee töihin.
HAH. Minulla liike aukeaa vasta 12. Työaikojen piti olla opon mukaan 8.00-15.00,mutta minä työskentelen 12.00-15.00 ja herään milloin huvittaa.
No sitä niin, että millon sä siellä kotona ehdit olla?