Työharjoittelu taitaa jäädä kesken. Joudun herään kuudelta!!!!
Työ alkaakin klo 7!
Ja tätä pitäis jaksaa puoltoista kuukautta :((((
Kommentit (116)
Ohhoh, kuudelta?! Onkohan käynyt joku väärinkäsitys. Miten kukaan voi olla jo kuudelta hereillä. Soitappa esimiehellesi ja kysy voiko todella olla näin.
duunit alkoi junnuna viideltä tai kuudelta.
Oli luksusta mennä inttiin missä herätys oli vasta 0600
Vierailija kirjoitti:
Voi kun riittäisi kuudelta herääminen.. Vaan kun on pitkä työmatka, niin jos haluaa ehtiä edes kahdeksaksi töihin, niin se on viideltä ylös. Olen aina ajatellut, että arkisin kuudelta ylös on suurimmassa osassa töitä se normitilanne?
Illalla takaisin kotosalle seitsemän maissa, onneksi on sellainen työ, josta oikeasti pidän.
Valintojen maailma, tuo on tietynlaista uhriutumista mitä tuot esille tekstissä.
Toihan on ihan parasta! Vielä parempaa jos työt ALKAA jo kuudelta!
Itse olen paljon mieluummin töissä 6-14 tai 7-15, kuin sen perinteisen 8-16.
No pääset varmaan sitten jo aikaisemmin? Sehän on tosi kiva juttu. Kaikista kauheinta on olla neljään asti töissä, sitten matelet ruuhkassa ja olet kotona joskus klo 18.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoala? Ajattele positiivisesti, alalla hyvä työllisyystilanne, saat herätä kuudelta seuraavat 40v. !
Missä hoitoalalla alkaa työt aina klo 7?
Hoitoalalla on monesti 3- vuorotyö eli on myös iltoja ja yövuoroja, ei todellakaan tarvitse herätä aamuvuoroon joka päivä.
Ja päivätyöpaikoissa taa työt alkaa yleensä klo 8, ei klo 7.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on ihan parasta! Vielä parempaa jos työt ALKAA jo kuudelta!
Itse olen paljon mieluummin töissä 6-14 tai 7-15, kuin sen perinteisen 8-16.
Olen tehnyt 6-14 vuoroa ja sillon tuntui, että koko päivä oli vielä edessä kun pääsi töistä! Oli ihanaa päästä ajoissa, ei ruuhkaa. Ja ehti tehdä kaikenlaista. En yleensä ollut väsynyt, vaikka heräsin aikasin.
8-16 vuoro on minusta paljon puuduttavampaa, siihen tuntuu menevän koko päivä.
Voi sua. Mä heräsin tänään 3.30, koska olin ekaa päivää uudessa työpaikassa. Työt alkoivat 6.00, bussi lähti 5.00, mutta pelkäsin myöhästyväni, joten heräsin hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Mä heräsin tänään 3.30, koska olin ekaa päivää uudessa työpaikassa. Työt alkoivat 6.00, bussi lähti 5.00, mutta pelkäsin myöhästyväni, joten heräsin hyvissä ajoin.
Haluatko mitalin? Ei millään pahalla mutta suurin osa ns. 80% tämän porukan "työnteosta" on aivan samantekevää/turhaa jolla ei rakenneta mitenkään parempaa/kehittyneempää maailmaa/yhteiskuntaa. Tämän kun jokainen sisäistäisi ja menisi itseensä niin loppuisi turha uhoaminen ja turhan hamstraus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko mitalin? Ei millään pahalla mutta suurin osa ns. 80% tämän porukan "työnteosta" on aivan samantekevää/turhaa jolla ei rakenneta mitenkään parempaa/kehittyneempää maailmaa/yhteiskuntaa. Tämän kun jokainen sisäistäisi ja menisi itseensä niin loppuisi turha uhoaminen ja turhan hamstraus.
Hyvä että olet sisäistänyt oman turhuutesi. Muilla onkin ego kunnossa 😂
Klo 7 töihin on aika passeli ja kuudelta herääminen. Se on vain järjestely kysymys milloin menee nukkumaan ja miten ajoittaa tekemiset ennen sitä päivän aika na. Tietysti jos on myöhään tottunu meneen nukkumaan(?) ni outoa herätä *varhain*. Toki se on aina alkuun outoa ja tympiää, jos ei oo tottunu, mutta kyllä siihenki tottuu. Ja loppuen lopuks, kun keskittyy siihen työhön ni kas kummaa aika mennä vilahtaa ja 1,5kk on mennyt jo ohi. Ottaa vaikka kokemuksena, että onpahan tämäki koettu ni tietää mitä se on sitte. Kun jos kouluunki yleensä pitäisi klo 8 ja herätys ois vaikka klo 7 ni yks tunti sinne tänne enään tuskin oo ees paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olenkin, ei tekisi pahaa sinullekaan. Ihminenkun on olevinaan jotain mitä ei ole ja kuluttaa aivan liikaa tarpeisiinsa nähden. "minä minä" -asenteella mennään. Ei saisi olla mielestäni mahdollista koska miksi sinun vain pitäisi saada jotain kun niin haluat? Maapallo pitäisi säilyttää mahdollisimman puhtaana ja koskemattomana uusille polville jotka tekevät kehittyneempää maailmaa. Ei sitä sillä tehdä että joku "reiska" tuolla valmistaa grillejä ja "jooseppi" laiduntaa karjaa että "esa" saa marinoidun pihvinsä. Sinulla tuota egoa nimenomaan piisaa....
Vierailija kirjoitti:
Minä herään joka arkiaamu klo 6, herätän lapset 6.30, hätistän koulukuljetukseen 7.15 ja aloitan työt. Olen luovalla alalla, joten yleensä ei tarvitse mennä minnekään kotoa. Haen lapset ip:stä klo 17 mennessä riippuen lasten harrastuksista ym. Päivän aikana ehdin hoitaa töiden ohessa muitakin asioita. Ihan mukavaa elämää, kyllä sinäkin totut.
Mäkin luovalla alalla, yrittäjänä. Joskus tapaan asiakkaita, sovin treffit 10 tai 11 työpaikalleni, niin voi lähteä vasta 9-10 aikoissa kotoa. Nukun mieluiten 8 saakka. Lapsi lähtee koulukuljetukseen joskus vähän yli 7, silloin olen aiemmin hereillä, mutta pötköttelen vielä. Vaikka olenkin tehokkain aamupäivällä/puoliltapäivin, niin en kuitenkaan ennen 9:ä. Ihan mukavaa elämää, onneksi ei tarvitse muuhun tottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi. Etkö vieläkään saanut töitä? Monesko vuosi sulla on menossa sossun rahoilla? Onneksi edes olet tuollainen uniikki, valaistunut lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olenkin, ei tekisi pahaa sinullekaan. Ihminenkun on olevinaan jotain mitä ei ole ja kuluttaa aivan liikaa tarpeisiinsa nähden. "minä minä" -asenteella mennään. Ei saisi olla mielestäni mahdollista koska miksi sinun vain pitäisi saada jotain kun niin haluat? Maapallo pitäisi säilyttää mahdollisimman puhtaana ja koskemattomana uusille polville jotka tekevät kehittyneempää maailmaa. Ei sitä sillä tehdä että joku "reiska" tuolla valmistaa grillejä ja "jooseppi" laiduntaa karjaa että "esa" saa marinoidun pihvinsä. Sinulla tuota egoa nimenomaan piisaa....
No mutta hei, mitä sä olet tänään tehnyt maapallon eteen?
Tässä kolmatta vuotta mennyt arkisin töihin 7-15, mutta parin tunnin yöunilla. Muisti reistailee.
Itse herään vähän jälkeen 5aamulla. Siinä aamutoimet, Siitä bussilla kouluun, tunti matkaan, yleensä olen kotona 4-5 aikaan. Harrastukset, joskus ilta 22.. et kyllä ympäripyöreitä päiviä tulee. Vähän väsyttää mutta minkäs teet. Köyhänä on pakko käyttää julkisia kun ei ole ikinä ollut edes mahdollisuuttapäästä autokouluun. Työpaikka laittoi lapun luukulle ja näin 40vuotiaana on vähän vaikea työllistyä uudelleen. Silti on opiskeltava vaikka tulevaisuus näyttää heikolta. Mielummin teen jotain kun istun kotona.
Minä herään 4.45, töihinlähtö 5.45, työ alkaa 7.00.
Heikko nykyajan milleniaalipumpuliluuseri. Osta hirttoköysi.
Voi ettäs ap, aivan kamalaa. Kuudelta?! Ihan käsittämtöntä.
Valita tänne https://um.fi/valittaminen-euroopan-ihmisoikeustuomioistuimeen