Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työharjoittelu taitaa jäädä kesken. Joudun herään kuudelta!!!!

Vierailija
24.09.2019 |

Työ alkaakin klo 7!

Ja tätä pitäis jaksaa puoltoista kuukautta :((((

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi raukkaa...

Vierailija
2/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Ota tuosta itsellesi tikkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi!

Vierailija
4/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala? Ajattele positiivisesti, alalla hyvä työllisyystilanne, saat herätä kuudelta seuraavat 40v. !

Vierailija
5/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoriso....

Vierailija
6/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg! Mä herään joka aamu kuudelta, ehtiäkseni kahdeksaksi kouluun. Nyt vähän panikoin millaiset työajat omalla top-jaksolla on, mitä jos työpäivä alkaiskin jo kuudelta...

Kyllä sä selviit! Ota uus rytmi haltuun ennen työharjottelua niin ei mee eka viikko siellä ihan koomassa.

Vierailija
7/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos työt alkaa kutoselta pitää herätä ainakin vitoselta, sitten kun tehdään perjantaita sisään niin herätäänkin vähän aikaseen kun mennään klo 4 aamulla töihin se 4 pv  10h pvja pidetään perjantai vapaana, näin yksinkertaista on työnteko

Vierailija
8/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun riittäisi kuudelta herääminen.. Vaan kun on pitkä työmatka, niin jos haluaa ehtiä edes kahdeksaksi töihin, niin se on viideltä ylös. Olen aina ajatellut, että arkisin kuudelta ylös on suurimmassa osassa töitä se normitilanne?

Illalla takaisin kotosalle seitsemän maissa, onneksi on sellainen työ, josta oikeasti pidän.

Vierailija
9/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri herää viideltä, lähtee töihin 6.45. Osa-aikatyö, tulee takaisin 11.20. Tiedän tämän siksi, kun olen eläkkeellä, ja kuulen suihkuun menon ja ulko-oven pamahduksen. En tiedä, onko mies vai nainen.

Eli kyllä sinä ap kestät.

Vierailija
10/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun riittäisi kuudelta herääminen.. Vaan kun on pitkä työmatka, niin jos haluaa ehtiä edes kahdeksaksi töihin, niin se on viideltä ylös. Olen aina ajatellut, että arkisin kuudelta ylös on suurimmassa osassa töitä se normitilanne?

Illalla takaisin kotosalle seitsemän maissa, onneksi on sellainen työ, josta oikeasti pidän.

Et sitten taida tykätä kodistasi?

Vierailija
11/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omg! Mä herään joka aamu kuudelta, ehtiäkseni kahdeksaksi kouluun. Nyt vähän panikoin millaiset työajat omalla top-jaksolla on, mitä jos työpäivä alkaiskin jo kuudelta...

Kyllä sä selviit! Ota uus rytmi haltuun ennen työharjottelua niin ei mee eka viikko siellä ihan koomassa.

Missä kohtaa ap sanoi että työssäoppiminen on vasta alkamassa? Niin ja top ei ole harjoittelu, se on opiskelua työpaikalla.

Vierailija
12/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis valinnu ite tommosta harkkapaikkaa.. Jos sinne vaikka työllistyykin.. Onneksi pääsin 9-17 työhön harkkaan ja työmatka 10 min, niin tartti herätä vasta kasin jälkeen.

T. Aamutorkku

Vierailija
13/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olis valinnu ite tommosta harkkapaikkaa.. Jos sinne vaikka työllistyykin.. Onneksi pääsin 9-17 työhön harkkaan ja työmatka 10 min, niin tartti herätä vasta kasin jälkeen.

T. Aamutorkku

Voisit herätä edes vartin aikaisemmin että ehtisit suihkussa käydä, sillä haiset kuin aamutorttu.

T: Työnantajasi

Vierailija
14/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätään samaan aikaan!

Itte herään kanssa duunissa noihin aikoihin ja lähden himaan...

Vierailija
15/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten taida tykätä kodistasi?

Kuinka niin? :D siitähän minä juuri pidän, kun en suostu muuttamaan lähemmäs työpaikkaa (eli pk-seudulle). Pendelöintiin tottuu.

Vierailija
16/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipuritkin heräävät kolmelta, että ovat neljältä taikinoita tekemässä.

Vierailija
17/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti harjoittelupaikan päivän alku poikkeaa alan normaalista käytännöstä? Et varmaan olisi hakeutunut opiskelemaan alaa, jos et olisi tiennyt aamuvuoroista.

Itelle 7.00 alkava työ on nautinto. Joskus olin työssä jossa työpäivä alko 9.00 tai 10.00 ja se oli tuskaa.

Vierailija
18/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit valinnut valkokaulusammatin.

Vierailija
19/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sovin joskus esimiehen kanssa, että saan mennä töihin jo viideksi siinä missä muut tuli hajautetusti 6-7 aikaan. Ei ollut ollenkaan niin vaikeaa herätä klo 4.15 kuin 5.15. Mistä lie tuokin johtuu mutta parasta oli kun työpäivä päättyi jo klo 13 ja päivää oli vielä monen monta tuntia jäljellä!

Vierailija
20/116 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 21 sänkyyn - kyllä uni alkaa maittaa, kun antaa sille tilaisuuden. Aamukuuteen mennessä herää jo itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan