Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha jauhesammutin on erikoiskäsiteltävä jäte ja sen vieminen maksaa 15 euroa

Vierailija
24.09.2019 |

https://www.etlehti.fi/artikkeli/vapaa-aika/jatekeskus-nielee-vuosittai…

Harva kai aerosolipullojakaan erikoiskäsittelee jne.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankalien jätteiden keräilyautojen pitäisi kulkea kerran viikossa ja kerätä ilmaiseksi pois hankalat jätteet. (kuten jauhesammuttimet ja raketit jne)

Tämä olisi hyvä siksi, että kaikilla ei ole keinoa viedä (edes kohtuuhinnalla) jätteitään kaatikselle.

Ja kukakohan tämän ilmaisen lystin maksaisi? Verorahoistako? Ei muuten ole ihan ilmaista niiden vaarallisten jätteiden käsittelykään, Suomessa on yksi laitos joka niitä pystyy käsittelemään. Se, että ne joutuu itse viemään jonnekin takaa sen että päästään halvemmalla. Ihan mielenkiinnosta voit laskea, jos tuollainen palvelu järjestetään joka puolelle Suomeen, mitä jo pelkät palkkakulut olisivat. Voi pyhä yksinkertaisuus! Jos sen hemmetin tavaran saa kotiin niin miten se voi olla niin vaikeaa viedä pois? Ainiin, kun pitää nähdä vaivaa ihan itse.

No, sitten suurin osa heittää loisteputkensa sekajätteeseen. Kun kerta ei viitsi viedä minnekään erikoispaikkaan.

Vierailija
22/24 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on laiskoja. Harva viitsii kierrättää, jollei kierrättämistä ole tehty helpoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin roskikseen

Vierailija
24/24 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kaksi. Toinen meni vanhaksi, joten siihen ei saa uutta leimaa. Mutta koska mitään leimaa ei mökillä tarvita niin pidän sen toistaiseksi varalla, jos tulee käyttötarvetta. Toiminee kuitenkin. Itse kopistelin ja kallistelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi