Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin viihdemaku

Vierailija
24.09.2019 |

Hän katselee kauhu- ja rikossarjoja sekä elokuvia. Sitten hän pelkää. Minä en koskaan katso, koska ne ovat mielestäni typeriä. Enkä edes pelkää niitä, koska tiedän, että ovat näyteltyjä, eivätkä ne hahmot voi tulla luokseni vaivaamaan. Niistä tulee vain epämiellyttävä olo. Enkä ole niin sadistinen tai masokistinen, että tahtoisin katsoa.

Katson mieluummin erilaisia luonto- ja matkadokumentteja, asiaohjelmia ja uutisia. Joskus komediaa, brittihuumoria esim. Siedän, jonkin verran myös ihmissuhdedraamoja. Kun katson jotain ikävää, niin niiden täytyy olla aitoa historiaa tai dokumentteja, josta ihmiskunnan olisi syytä ottaa opiksi ja muistaa huolehtia, etteivät tapahtumat uusiutuisi.

Anoppi katsoo myös lässyjä elokuvia, joissa on avuttomalle naiselle pelastaja, mainetta ja mammonaa. Minä en katso niitäkään, koska elän omaa elämääni, enkä edes tahdo satuelämää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet noin 3,47 kertaa parempi ihminen kuin anoppisi. Parantamisen varaa siis vielä on.

Vierailija
2/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olet siis nainut tasoasi alemalle, wt-perheen vesan. Mitä se meille kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä anoppia taas. Kukaan muu ei tuollaista katso.

Vierailija
4/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tosi kiva juttu!

Vierailija
5/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kumman viihdemausta tässä olikaan kysymys, sinun vai anopin? Ja niinku itse kirjoitit - kyse on makuasiasta, ei objektiivisesta totuudesta, tosin täytyy kyllä todeta, että monin tavoin sitä voi kissa häntäänsä nostaa!

Vierailija
6/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, oonko mä sun anoppi?? En edes tiennyt, että mulla on lapsi😱

Vierailija
7/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, anopilla on viihdemaku. Sulla ei vaikuttais olevan.

Vierailija
8/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa anoppi, joka sanoo, että kohta pissaa housuun pelosta, eikä uskalla nukkua yöllä yksin, kun katsoi kauhuleffan! Ihan vapaasta tahdostaan katsoi, kukaan ei pakottanut katsomaan, mutta ketkä kärsivät seurauksista? Kuvitelkaa anoppi, joka katsoo sormiensa välistä murhamysteeriä ja käpertyy poikansa taakse piiloon! Oliko kiva leffailta?

Vierailija
9/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa anoppi, joka sanoo, että kohta pissaa housuun pelosta, eikä uskalla nukkua yöllä yksin, kun katsoi kauhuleffan! Ihan vapaasta tahdostaan katsoi, kukaan ei pakottanut katsomaan, mutta ketkä kärsivät seurauksista? Kuvitelkaa anoppi, joka katsoo sormiensa välistä murhamysteeriä ja käpertyy poikansa taakse piiloon! Oliko kiva leffailta?

Se vaan eläytyy!

Vierailija
10/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä leffa?

Vierailija
11/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi voi olla piilovihamielinen ihminen. En luottaisi. Mitä kaikkia luurankoja hänen kaapeissaan voikaan majailla?

Vierailija
12/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tiedät. Kaiken lisäksi sulla on veemäinen miniäkin. Sä oot keskittynyt niin niihin lässyihin elokuviin, ettet huomannut mitä sun omassa elämässä tapahtuu.

Vierailija
13/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätyin entisen anopin musiikki ja elokuva mausta kun ensimmäistä kertaa istuttiin iltaa ja juteltiin. Kävi ilmi että tykkää oikeasta kunnon raskaasta rokista. Tarkoitan näitä 1970 luvulla aloittaneita bändejä. Elokuvista sanoi pitävänsä sellaisista mitkä on jänniä tai pelottavia. Kertoi että joitakin on joutunut katsomaan sohvan takaa kun on niin jännännyt.

Meillä alkoi juttu luistaa niin että nainen vähän suuttui siitä. Ei siis ole hyvä sekään jos anopin kanssa oikeasti tulee juttuun.

Vierailija
14/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ihan tiedoksi että 0 yläpeukkua ja (kirjoitushetkellä) 18 alapeukkua johtuu siitä, että ketään ei kiinnosta vittujakaan mitä sinä ja anoppisi tykkäätte katsoa.

Vierailija
15/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
16/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn hyvin ilman telkkaria.

Vierailija
17/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä katsot anoppisi kanssa TV:tä?  

Vierailija
18/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tiedät. Kaiken lisäksi sulla on veemäinen miniäkin. Sä oot keskittynyt niin niihin lässyihin elokuviin, ettet huomannut mitä sun omassa elämässä tapahtuu.

No hyvä että edes nyt!!

Harvemmin tulee niitä lässyjä kattottua 😁

Vierailija
19/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katso ja silti viime yönä oli unessani Arnold Scwarzenegger. Oikein kunnon toimintapätkä, verta ja tappamista.

Vierailija
20/24 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämän-tv on aivan paras niin päivällä kuin yöllä unissakin. Näen uneni värillisinä. Enkä hätkähdä edes järkyttävimpiä painajaisia. Aamulla voi sitten analysoida unet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan